fishdeal.co.uk- Logo - reviews

fishdeal.co.uk
Reviews:

1,309 reviews in the last 12 months6,430 total reviews  

4.56
Excellent
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Most relevant positive review

6 Aug 2023
 Verified review
My experience with fishdeal has been excellent, i purchased reels and spare spools at very competative prices (by far the cheapest anywhere I looked). Postage was free and fairly quick, (I ordered on a sunday night and they arrived by tracked courior Saturday morning, thats 6 days from the Netherlands to the UK) I think that is pretty good considering I was notified it could be longer due to heavy work loads at the warehouse. The reels are very good quality from a well established company and were well packaged. What`s not to like. Despite all the negative feedback from other customers, I would buy from them again, without hesitation

Most relevant negative review

25 Mar 2024
 Verified review
Zamówiłem po rez kolejny rzeczy z fishdel zamówienie zostało opłacone i miało być dostarczone od 2 do 5 dni roboczych. Minęło 7 dni roboczych i nie dostałem swego zamówienia więc złożyłem reklamację i otrzymałem je po 3 dniach lecz było nie kompletne i pewna rzecz była pęknięta. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem je prosząc o wysłanie mi rzeczy brakującej i całej części w zamian za pękniętą. Kazano mi wszystko odesłać z powrotem. Ja nie chciałem zwracać tego lecz dostać rzecz brakującą i całą z które zapłaciłem i to mi się nie podoba że tak ze mną postąpiono
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for fishdeal.co.uk

 Sort by  
Relevance
24 Oct 2023
 Verified review

Delivery late

Delivery is more than two weeks and nobody knows where is my order, so definitely delivery time need to be improved
Report review
9 Oct 2023
 Verified review

Fishdeal are good but their choice of…

Fishdeal are good but their choice of courier (Evri) in the UK will make me think about ordering from them again.
Report review
7 Jan 2024
 Verified review
Didn't ship my order! I don't know why'd they not? They did credit my account back, so they didn't steal my money.
Report review
Answer by fishdeal.co.uk
9 Jan 2024
Hi, Thank you for your review. We have looked into this case and we see that your address was in the USA. Since we do not ship to that country, our customer service sent you an email about this and placed the refund for it. Kind regards, Team Fishdeal.
12 Dec 2023
 Verified review
Didn't have the stock this time although it was on the web site. Been excellent before with previous purchases
Report review
9 Sept 2023
 Verified review
Prices are brilliant but delivery takes a while it states 2 to 5 working days I'm still waiting after 10 days
Report review
1 Oct 2023
 Verified review
Slow delivery. Returns have to be sent over seas and the buyer loses money by having to cover postage costs.
Report review
9 Dec 2023
 Verified review
Nothing comes to mind. But I have unsubscribed cos I have run out of cash and maxed my cards. So bye bye!
Report review
5 Aug 2023
 Verified review
Very bad customer service and do not deliver in the time they say. Very bad company would not recommend
Report review
12 Feb 2024
 Verified review
Not turned up yet
Report review
Answer by fishdeal.co.uk
15 Feb 2024
Hi, Thank you for your review. We are sorry to hear the parcel was not delivered on time. We see the you have already contacted our team and they have solved this for you in the best way possible. Please concat our team once again if you happen to have any issues in the future. Kind regards, Team Fishdeal.
18 Jul 2023
 Verified review
Good service just that the item did not arrive as it got lost in the post, I had a full refund ASAP
Report review
17 Sept 2023
 Verified review
The rod rack I ordered was not as described or as pictured. My request for a refund was ignored.
Report review
16 Jul 2023
 Verified review
Delivery took so long even though it say fishdealuk ,my order came from the Netherlands?
Report review
Answer by fishdeal.co.uk
18 Jul 2023
Hi, Thank you for your review. We are sorry to hear that you have had a bad experience with us. The past few months we have been experiencing delays because of IT errors with couriers and high pressure in our warehouse. We ask you to please contact our customer service team to get a possible compensation for the inconvenience. Since we are based in the Netherlands, all orders are shipped from our warehouse in Vianen, UT. Kind regards, Team Fishdeal.
11 Dec 2023
 Verified review
because you said delivery was 2-5 days, its now nearly 3 weeks and its in Holland.
Report review
Answer by fishdeal.co.uk
9 Jan 2024
Hi, Thank you for your review. We have looked into this case and we see that your order was delayed by the courier due to the Black Friday season. While our delivery times are 2-5 working days, unfortunately we also depend on the courier to deliver on time and if they have unexpected delays, then this affects the delivery times. Sadly the couriers do not contact us t let us know of these delays and therefore w e cannot contact our customers with this information. We of course will keep working on finding a solution to this and try to avoid in the future. Kind regards, Team Fishdeal.
6 Aug 2023
 Verified review
Late postage, item sent was wrong,messed about trying to return item still trying.
Report review
25 Jul 2023
 Verified review
Products didn't arrive in uk after two weeks. Terrible communications and service.
Report review
Answer by fishdeal.co.uk
26 Jul 2023
Hi, Thank you for your review. We are sorry to hear that you have a had a bad experience with us. The past few months we have been experiencing delays because of IT errors with couriers and high pressure in our warehouse. We ask you to please contact our customer service team to get a possible compensation for the inconvenience. Kind regards, Team Fishdeal.
7 Dec 2023
 Verified review
Label ALL item boxes 2 item boxes sent only one labeled and shown on delivery
Report review
Answer by fishdeal.co.uk
9 Jan 2024
Hi, Thank you for your review. When an order cannot be shipped in 1 parcel, we split the order in 2 or more orders. Then you receive two different messages with the corresponding tracking. Did you not receive the 2 emails with the tracking information? Kind regards, Team Fishdeal.
15 Oct 2023
 Verified review
One item didn’t arrive and now I’m waiting on another item that hasn’t arrived
Report review
29 Jul 2023
 Verified review
Quility of product was very poorly. Rivets had fallen out of drill holes.
Report review
13 Jan 2024
 Verified review
Still waiting on my parcel that was meant to arrive the 3rd of January
Report review
Answer by fishdeal.co.uk
23 Jan 2024
Good day, That's annoying to hear! We always make every effort to pack and ship every order as quickly as possible. The majority of all orders are therefore delivered to the customer nicely within the specified time. This is also the reason why we state "1 to 3 working days" as the expected delivery date. You placed your order with us on 31-12-2023 and we shipped it to you the following day. So we have done everything possible to ship this order as soon as possible. We see that your shipment has unfortunately been delayed at dpd. Unfortunately, there is nothing we can do about this and we are dependent on dpd. Of course, we are responsible for this shipment and sincerely apologise for the delay. We hope to serve you better in the future.
19 Jul 2023
 Verified review
My delivery are allways held up or sent back nothing arrives on time
Report review
Answer by fishdeal.co.uk
26 Jul 2023
Hi, Thank you for your review. We are sorry to hear that you have had a bad experience with us. The past few months we have been experiencing delays because of IT errors with couriers and high pressure in our warehouse. However, we are doing our best to fix these situations. We see that so far our customer service team has helped in good you inform. We will keep working hard to clear all the delays and be able to go back to normality. Kind regards, Team Fishdeal Kind regards, Team Fishdeal.