Details
Contact
Contact
Daxbourne International LTD
103 Union Street
SE1 0LA  London
United Kingdom
 
Trade register
Companies House 03369640
Authorised representative
Louise Cayzer

Reviews for hothair.co.uk

4.62 / 5.00
Excellent
How is the rating calculated?

431 reviews in the last 12 months

80 %
12 %
2 %
3 %
3 %
898 total reviews

What other customers say about their experience with hothair.co.uk

Sort order Latest first 
2 days ago
The product makes me feel polished
 
 Verified review|
2 days ago
Ive used Hothair for years and only had one poor experience. I was given every opportunity to return the item, but tbh I couldn't be bothered, and I was contacted in person. My last purchase was thoroughly satisfactory. I'd recomment Hothair to anyone - and often do
 
 Verified review|
2 days ago
Fast delivery. Would highly recommend.
 
 Verified review|
5 days ago
Never have a problem and great product.
 
 Verified review|
6 days ago
Great products
 
 Verified review|
1 week ago
Order came very promptly. Only thing was ...I was in waiting for the parcel and no-one rang the doorbell, which is a new digital push button, with a remote receiver which was next to me.. Then I saw a card had been put through the door despite the fact, online it said I had signed for it, which I had not. Having to get dressed and go find it was a pain.
 
 Verified review|
 Answer by hothair.co.uk
1 week ago
Thank you for your feedback, it's very helpful. We are going to investigate this with the courier company as we cannot understand why they would not ring & wait for you to open the door- or why it said you had signed for it. If you have any further issues, please contact miranda@daxbourne.com so we can help you out.
1 week ago
My first time ever to use a hair piece to cover almost bald crown and fringe. Excellent quality for synthetic hair. Looks natural and no one could guess. Thank you
 
 Verified review|
1 week ago
Fast service really happy with hair piece
 
 Verified review|
1 week ago
Excellent hair piece
 
 Verified review|
1 week ago
Excellent service
 
 Verified review|
1 week ago
I'm still waiting for my order.
 
 Verified review|
 Answer by hothair.co.uk
1 week ago
We're sorry that your order has not yet appeared. We dispatched the order on 11th November however now we have tracked it, and for some reason it has not been delivered by the courier company. We will be in contact with you today to get the item re-sent to you. We are so sorry for the delay.
2 weeks ago
Elegant pony and layered pony both great items, delighted
 
 Verified review|
2 weeks ago
This was the only UK site on which I could find Raquel Welch Top Billing in a variety of shades. It was a very good price and arrived within 3 days
 
 Verified review|
2 weeks ago
Very fast turnaround for my original order, but I’m still waiting 10 days later to hear about my returns and reorder. Nice products.
 
 Verified review|
2 weeks ago
Returned item want refund no one is listening so no refund played by PayPal so will take further could do without this hastle
 
 Verified review|
 Answer by hothair.co.uk
2 weeks ago
We are sorry you had a problem with your refund. Refunds take around 10 working days to process.. We can confirm that your refund was processed on 20/11/2019 and you were informed as soon as this was done.
2 weeks ago
Illegal return policy, poor communication, empty gestures. I was told they don’t refund the delivery charge. This is illegal (34.2 Consumer Contracts Regulations 2013). They offered to refund cost of returning the item, via cheque. More waiting. No apology. 10 days later, I finally receive a partial refund. I was told this would be investigated and they’d call backno call back.
 
 Verified review|
 Answer by hothair.co.uk
2 weeks ago
We are sorry you have had a problem. We do fact refund delivery charge - unfortunately our system does not allow us to do it automatically and so have done so via cheque. We normally do not refund cost of returns however as you were promised a refund of the return cost we will do so.
2 weeks ago
Always great and quick delivery. No delays.
 
 Verified review|
2 weeks ago
This time order was excellent thanks
 
 Verified review|
2 weeks ago
Still waiting for second wig which is paid for.
 
 Verified review|
 Answer by hothair.co.uk
2 weeks ago
We're sorry there was a delay with your second wig. When you placed the order we emailed to let you know that one was out of stock & would be delivered in November. We can see that the second wig was dispatched on 15/11/19 and was signed for on 16/11/19. If you have any further problems please email miranda@daxbourne.com or call 0207 403 4422
3 weeks ago
Even though I ordered after cut of time for next day I was surprised when it arrived next day. I love it, it's petite size and better fit.
 
 Verified review|