Alpinetrek.co.uk- Logo - reviews

Alpinetrek.co.uk 
Reviews:

1,693 reviews in the last 12 months53,730 total reviews  

Alpinetrek.co.uk- Logo - reviews

Alpinetrek.co.uk 
Reviews:

1,693 reviews in the last 12 months53,730 total reviews  

Review summary

Customers mostly report positive experiences with Alpinetrek.co.uk. Customers consistently praise the wide selection of quality products and brands, with many noting the availability of hard-to-find items. Competitive pricing is frequently highlighted as a major advantage, and the quality and durability of products generally meet or exceed expectations. Delivery is typically fast and reliable, with clear updates and informative tracking. Customer service is widely regarded as helpful and responsive, and the returns process is described as easy and effective by most. However, some customers report occasional delays in delivery due to international shipping or customs issues. A minority mention slow or impersonal automated responses from customer service, and there are occasional lapses in order tracking updates. Additionally, several customers have experienced delays or issues with refunds, particularly related to international logistics.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this summary helpful?

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for alpinetrek.co.uk

 Sort by  
Community member 
1 Reviews
Community member 
2 Reviews

Do not approach this area!

The company seems very sturdy, but I advise you not to be fooled by appearances. I placed an order nine days ago and it still hasn't been delivered. They generated a tracking code for me five days ago, but they never sent it; they just created a code to ensure I'd receive an email. This is a very untrustworthy company, and I never recommend shopping there.
Community member 
1 Reviews

Slow and bad decrip

Slow and bad description
Community member 
1 Reviews

Very poor.

Alpine Trek do not post to N.Ireland, yet took my order and my money and haven't refunded me.
Answer by Alpinetrek.co.uk
Thank you for your review!  Due to Brexit-related developments we are currently unable to deliver to Northern Ireland, Isle of Man and the Channel Islands. Your Refund has already been issued and will reach you in a few days. We are working on a solution and we hope that we can provide you with our usual service again as soon as possible.  Best regards, Alpinetrek.co.uk
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
9 days and still waiting for a delivery. Also I bought from Alpine thinking you were based in the UK and not abroad
Community member 
1 Reviews
Send me my order I placed with you on 01/07/25, it is now 08/08/25 and you have not contacted me once to explain why my order has not been shipped.
Answer by Alpinetrek.co.uk
Hi Anita Thank you for your email. Unfortunately, your order was cancelled due to low stock and an email sent in regards to this. We are sorry you did not receive the notification or the email. No money has been taken from your account. We are sorry for the inconvenience! If you have any further questions, please do not hesitate to get in touch. Our customer service is available from Monday to Friday, 9:00 to 17:00 via telephone (+49 (0) 7121 70 12 0) or send us an email via our website. Have a good day! Best regards
Community member 
1 Reviews
AR
Andrew R.
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews