Alpinetrek.co.uk- Logo - reviews

Alpinetrek.co.uk 
Reviews:

1,697 reviews in the last 12 months53,729 total reviews  

Alpinetrek.co.uk- Logo - reviews

Alpinetrek.co.uk 
Reviews:

1,697 reviews in the last 12 months53,729 total reviews  

Review summary

Customers mostly report positive experiences with Alpinetrek.co.uk. Customers consistently praise the wide selection of quality products and brands, with many noting the availability of hard-to-find items. Competitive pricing is frequently highlighted as a major advantage, and the quality and durability of products generally meet or exceed expectations. Delivery is typically fast and reliable, with clear updates and informative tracking. Customer service is widely regarded as helpful and responsive, and the returns process is described as easy and effective by most. However, some customers report occasional delays in delivery due to international shipping or customs issues. A minority mention slow or impersonal automated responses from customer service, and there are occasional lapses in order tracking updates. Additionally, several customers have experienced delays or issues with refunds, particularly related to international logistics.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this summary helpful?

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for alpinetrek.co.uk

 Sort by  
Community member 
1 Reviews
Great communication at all stages from this company regarding my order.
Community member 
1 Reviews
Quick and excellent products
Community member 
1 Reviews
Excellent service
Community member 
1 Reviews
Community member 
2 Reviews
Community member 
2 Reviews
Quality products from a reliable Seller. Highly recommended!
Community member 
1 Reviews
Delivery information was poor.
Answer by Alpinetrek.co.uk
Hello and thank you for your review! We apologise for the slight delay in delivering your order. This was due to a high volume of orders at our shipping provider. We are pleased to see that you received your parcel on 11.10.2025. We apologise for any inconvenience caused! Kind regards,
Community member 
1 Reviews
Excellent value and simple to use site
Community member 
1 Reviews
I bought some trainers for my son and they were delivered to the wrong house. I’ve been on hold to call customer services for over 30 mins and still not answer
Answer by Alpinetrek.co.uk
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to hear that you did not receive your package and that the contact with our customer service was inconvenient for you. As we can see, your request was reviewed and handled by our customer service and a refund was issued to you on January 5th, 2026. We regret that you experienced long waiting times and appreciate your feedback, which helps us improve our service.  Kind regards, Alpinetrek.co.uk
Community member 
1 Reviews
Im still waiting for an order 5 weeks ago and have asked for delivery date or tracking number. Get the same old message. Do I have to ring up from overseas. Not a happy customer Barry
Answer by Alpinetrek.co.uk
Thank you for your review! We are sorry that you have not yet received your order. We see that you have already contacted our colleagues, who are currently working on finding a solution for you. Your Money would be refunden in the next few days. Best regards,
Community member 
1 Reviews
Community member 
2 Reviews
The whole ordering process is way too slow. I ordered shoes on Tuesday and they are still not dispatched. I leave for Norway next Tuesday and fear I will be leaving these behind.
Answer by Alpinetrek.co.uk
Hello and thank you for your review! We apologise for the slight delay in delivery. This was due to a high volume of orders. We are pleased to see that you received your parcel on 16th December 2025. We apologise for any inconvenience caused! Kind regards,
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Excellent service
Community member 
1 Reviews
IW
Ian W.
2 Reviews

Great product and price, slow delivery.

Great product and price as always. I normally give you 5* but your choice of EVRI as a courier is now letting you down. I've never known a delivery from you (and I've had a fair few) take so long.