Alpinetrek.co.uk- Logo - reviews

Alpinetrek.co.uk 
Reviews:

1,701 reviews in the last 12 months53,727 total reviews  

Alpinetrek.co.uk- Logo - reviews

Alpinetrek.co.uk 
Reviews:

1,701 reviews in the last 12 months53,727 total reviews  

Review summary

Customers mostly report positive experiences with Alpinetrek.co.uk. Customers consistently praise the wide selection of quality brands and products available, often noting unique or hard-to-find items. Many reviews highlight competitive pricing and good value for money as a major reason for choosing the service. Customer service is generally described as helpful and responsive. Delivery times are frequently mentioned, with most customers finding them acceptable or fast. Customers generally appreciate clear updates and tracking throughout the order process. The returns process is often described as easy and efficient. Customers also find the website easy to navigate, with a smooth ordering process and helpful product information. A minority of customers report issues with slow or automated customer service responses and lack of accountability. Some express frustration with delivery delays, especially due to international shipping and customs. There are also occasional notes about gaps in communication or automated replies. Several customers experience long wait times for refunds or difficulties with international returns.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this summary helpful?

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for alpinetrek.co.uk

 Sort by  
Community member 
1 Reviews
Cancelled my order without explaining why
Answer by Alpinetrek.co.uk
Thank you for your review! We"re very sorry that your requested item was no longer available. If you"re still interested in similar products, feel free to get in touch with us via our contact page: https://www.alpinetrek.co.uk/contact/ Kind regards,
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews

You have sent a pair of odd shoes!

You have sent a pair of odd shoes. One size 11uk and one 11.5uk. This is completely useless and was a gift. No return form included either. Now no one working over the weekend to obtain a form to return the product. So annoyed that this will be at my cost to return a faulty item and will also take ages to get my money back
Answer by Alpinetrek.co.uk
Thank you for your review! We"re sorry that you didn"t receive your requested item in the correct size. We completely understand how frustrating this is, and it certainly shouldn"t happen. I informed our english speaking customer service, to get in contact with you, to solve the problem.  We apologise for the inconvenience and appreciate your understanding! Kind regards, Alpinetrek.co.uk
Community member 
1 Reviews
Order delt with in a professional manor from start to finish delivery on time and all at a good price
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
5 Reviews

Just great.

Great clothes. Great service. Great company.
Community member 
1 Reviews
Slow to get goods out for delivery
Answer by Alpinetrek.co.uk
Hello and thank you for your review! We are sorry that you are not satisfied with the delivery time. Your parcel was dispatched by us on time. We apologise for the slight delay in delivering your order. This was due to a high volume of orders at our shipping provider. We are pleased to see that you received your parcel on 11.11.2025. We hope you enjoy your order! Best regards,
Community member 
1 Reviews
Excellent, thank you
Community member 
2 Reviews
Community member 
3 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
3 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
2 Reviews
Community member 
2 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
On the 04.12.25 ordered jacket and never received my order , so on the 12.12.25 contacted customer service and after sending disclose from I've been assured someone will be looking in to this problem and since 16.12.25 never heard nothing, not really happy with the service provided and I want use this seller again I think
Answer by Alpinetrek.co.uk
Thank you for your review! We are sorry that you have not yet received your order. We see that you have already contacted our colleagues, who are found a solution and refunded the purchase price to you. Best regards Alpinetrek.co.uk,
Community member 
1 Reviews
quick checkout
Community member 
1 Reviews
Good website, easy to order and pay. Goods well packaged and swiftly delivered