All Good Keys
Reviews:

1,158 total reviews   

4.55

Excellent

1,158 reviews since Apr 6, 2023

5
79 %
4
10 %
3
3 %
2
1 %
1
6 %
Trustmark
Valid
Certified since: May 2, 2024
allgoodkeys.com fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
Verified identity
Encrypted data transfer
Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to £2,500. Find out

Review summary

Customers consistently praise the fast delivery of keys, prompt and helpful support, as well as the simplicity and straightforwardness of the purchasing and installation process. Many also highlight the excellent value and competitive pricing offered, and some share positive experiences with the refund process. Most report that keys work flawlessly and are satisfied with their purchases. However, a few customers mention occasional delivery delays and issues with activation or compatibility of keys. There are also reports of slow or unhelpful support responses in some cases, and some customers experienced difficulties or unsatisfactory outcomes when seeking refunds.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this summary helpful?

Authentic reviews from real people.

How Trusted Shops prevents fake reviews

ReviewsAll Good Keys

(20)
(5)
(11)
(34)
(265)
Community member 
1 Reviews
 Verified

Great products, great service, great value.

As best as we can tell these products are legitimate. Microsoft has activated them every time. We've had a couple of hiccups with product keys not activating the first time or not activating upon a reinstall. (This is the minor exception, not the rule.) AGK has responded everytime and helped us through the process. There has never been a time where we were not able to get a functional key.
Community member 
1 Reviews
 Verified
Excellent service !!! prompt response, very completive prices, I purchased before from AGK before, but this time without any kind of hesitation.... I will come back for more software for my company.... Thanks guys JM Technotel, Inc. Miami

Reply from All Good Keys

Hi JM, Thank you for your repeat business and the fantastic feedback! We are thrilled to provide JM Technotel, Inc. with prompt service and competitive pricing. We look forward to supporting your company's software needs again in the future! Best regards,
Community member 
1 Reviews
 Verified

All good but waited to receive 4-5 hours

All good but you probably had a good reason for sending the aquired purchase Microsoft office 4-5 hours later after the purchase and not immediately. The purchase was straight forward and easy. Installation easy. 👍🏼

Reply from All Good Keys

Hi Martin, Thank you for your feedback and for letting us know that the purchase and installation process was straightforward and easy! I sincerely apologize for the 4-5 hour wait to receive your Microsoft Office key. Our system is designed for instant delivery, but occasionally an order can experience a slight delay due to a temporary stock replenishment or a routine security check. We really appreciate your patience and understanding while we got that sent over to you. If you ever need software in the future, we would love to serve you again! Best regards,
Community member 
1 Reviews
 Verified

I am cancelling my purchase and request…

I am cancelling my purchase and requesting a full refund for Order #1566384765 (Office Home & Business 2019 for Mac), purchased 2 August 2026. I am exercising my statutory consumer rights on two independent grounds: 1) CANCELLATION WITHIN 14 DAYS Under the Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013, I have the right to cancel this distance contract within 14 days. I have NOT installed, activated, or used the product, and the digital content has not been consumed. This right is confirmed in your own published Refund Policy. 2) GOODS NOT FIT FOR PURPOSE AND NOT AS DESCRIBED (Consumer Rights Act 2015) The product cannot be activated or used on any currently-supported Apple computer, which makes it unfit for purpose and misdescribed: - The activation key redeemed to my Microsoft account, but Microsoft Office returns - Office Home & Business 2019 for Mac reached END OF SUPPORT on 10 October 2023 and is no longer patched or supported by Microsoft. - It was last supported on macOS 12 (Monterey). My Mac runs macOS 26.5, on which the product will neither install nor activate. - Selling a 2019 Mac Office product in August 2026 — to a customer on a current Mac — is selling goods that cannot be used for their stated purpose. I am therefore entitled to a full refund. Please refund $50 to my original payment method within 7 days, as required by the Regulations and your own Refund Policy (which promises reimbursement within 14 days). If the refund is not processed, I will dispute the charge with my payment provider (goods not as described / not fit for purpose) and report the transaction to Trading Standards, as retailing end-of-life software as current and activatable is a misleading commercial practice. Please confirm receipt and your refund timeline.

Reply from All Good Keys

Hi Anthony, I want to personally apologize again for the initial friction you experienced. You were absolutely right to hold us accountable regarding your statutory rights and the software's compatibility issues with newer macOS versions. As we discussed and resolved via email, your refund has been fully processed and delivered. Your feedback was genuinely a wake-up call for us. Because of your review, we immediately updated our product descriptions to make the macOS compatibility limits crystal clear so future buyers won't face this same frustration. We also addressed the situation with our support team to ensure that no one's refund is ever conditioned on a review again. We are a better business today because you took the time to point out where we fell short. Thank you for your patience while I stepped in to make things right. Sincerely,
Community member 
1 Reviews
 Verified

Thank You for Resolving My Issue

The service was delivered very quickly. When I encountered an issue, the support team contacted me, provided clear and detailed instructions, and resolved everything promptly. Everything is working perfectly now. Thank you for your excellent support!
Community member 
1 Reviews
 Verified
Easy to find and purchase the key I needed for my exact product. Key was visible on receipt within minutes, so I could proceed right away with product activation.

Reply from All Good Keys

Hi Joe, Thank you for the fantastic review! We are thrilled to hear that you found exactly what you needed and that our instant delivery allowed you to proceed with your activation right away. Providing a seamless and fast experience is our top priority. If you ever need any further software or assistance in the future, please don't hesitate to reach out. Best regards,
Community member 
4 Reviews
 Verified

Awesome

Reluctance the first time I used Good Keys, but decided to try them. Shocked at how simple and easy the process was. Pick product, used Paypal to check out. Product key and instructions to download arrived in my email in less than a minute. Logged in and downloaded the product. Installation done, up and running in less than 15 minutes. Have used several times since, every time has been the same..Awesome>>>
Community member 
1 Reviews
 Verified
The purchasing process went well, although the delivery could be faster. I accidentally placed the order twice, and when I requested a refund, it was processed quickly and without any issues, which I really appreciated.
Community member 
4 Reviews
 Verified

Had a problem with 365 purchase

The guys Replaced the 365 Worked perfectly Thankyou for fixing it so quickly I buy many Keys and will continue to buy them here Many Thanks Dee

Reply from All Good Keys

Hi Dee, Thank you so much for the fantastic review and for your patience while we sorted out the issue with your Microsoft 365 purchase! We always want to make sure our customers get exactly what they paid for, so I am thrilled we were able to get the replacement to you quickly and that it is working perfectly now. We truly appreciate your loyalty and look forward to being your go-to store for all your future software needs. If you ever need assistance again, you know where to find us! Best regards,
Community member 
1 Reviews
 Verified
I was happy with how easy it was to just add the key and use the office apps, it was so quick and easy!

Reply from All Good Keys

Thank you so much for the great review! We strive to make the setup process as seamless and straightforward as possible, so it's fantastic to hear you were up and running in no time. Enjoy your Office apps, and thanks for choosing All Good Keys!
Community member 
1 Reviews
 Verified
Simple and easy purchase instant delivery and top notch support. Every thing went smooth. And best price too. Highly recommended.

Reply from All Good Keys

Hi David, Thank you so much for the fantastic 5-star review and for highly recommending us! We are thrilled to hear that you enjoyed the simple purchase process, instant delivery, and our support team's assistance. Making sure everything goes smoothly for our customers while offering the best prices is exactly what we strive for every day. We truly appreciate your business and look forward to serving you again in the future! Best regards,
Community member 
1 Reviews
 Verified

Key didn't work & they won't refund or acknowledge my request for refund

Key didn't work. I bought another one from somewhere else becuase key was needed for emergency & I didn't have time to go through process with All Good Keys. Now they won't give me my money back even though I have not used (can't be used - doesn't work) the key. I have had to dispoute the credit card transactrion via my bank. Responses from All Good Keys has refused to acknowledge the situation & they insist on my providing them with remote access to my cleint's product ion server which, naturally, I will not do. The contact usa" form on All Good Keys' web site does not work it displays an error message when "submit": is clicked. E-mail responses are rude & deliberately obtuse. If ever there was a scam, it is All Good Keys. Buy your key from womenone else; there are so many others to choose from. The refunds / return policy on AllGoodKeys' web site is a lie. Edit: They have replied & say I refused to send screen-shot of "winver" data. I did this but they say I did not. The "prompt" response came over 7 hours later by which tyime I had used another key bought from somewhere else to get this live production server going again. By the time they asked for a screen-shot of the error the server had been registered with another key for 33 hours & I wasn't about to take the server down again to try their key again just to produce the rror message. These people could have tested the key themselves to see the error. These people are stupid & untrustworthy & the key I bought simply did not work. They are unreasonable & are obvsiously despatrate to keep the AU$69.94 I paid for a key that doesn't work.

Reply from All Good Keys

Hello Robert, We are sorry to hear about your frustration, but we must clarify the facts regarding your order for the Windows Server 2022 Standard key. When you contacted us stating the key did not work, our support team promptly replied to help troubleshoot the issue. We understand you were in a rush and understandably declined our offer for remote assistance. However, standard policy for digital software requires basic verification to process a refund. We simply asked for a screenshot of the activation error or your 'winver' screen to verify the failure and investigate the cause. You explicitly refused to provide any screenshots or proof of the error, stating you had already bypassed the issue with another key and did not want our help. Because you declined to provide the required evidence showing the key failed, we were unable to process the $48.00 refund. We apologize for the 'try again later' error you experienced with our website's contact form; please note that this technical issue has now been fully resolved. Since you have chosen to dispute the transaction with your credit card provider, we will submit our complete communication logs to the bank, which document our repeated attempts to assist you. Best regards,
Community member 
1 Reviews
 Verified
Support is the best in the world. I love to recommend to my relatives and friends. Thank you for all your help and assistance.

Reply from All Good Keys

Thank you so much for the amazing review! We are thrilled to hear you had such a great experience with our support team. Recommending us to your family and friends is the highest compliment we could ask for. We are always here if you need anything else! Best regards,
Community member 
2 Reviews
 Verified
Great quality and value, excellent consumer service. Not one mistake in years.

Reply from All Good Keys

Hi Edwin, Thank you so much for your loyal support over the years and for the wonderful 5-star review! We are thrilled to hear that you consistently enjoy great quality, value, and customer service from us. Delivering a flawless experience is always our top priority, and we look forward to serving you for many more years to come. Best regards,
Community member 
3 Reviews
 Verified
Excellent value for money. I’ve purchased 6 server licenses from All Good Keys. They were not expensive and every key validated without any problems. They have become my go to place to purchase Microsoft licenses.
Community member 
1 Reviews
 Verified

RESOLVIERON MI PROBLEMA

QUEDO RESUELTO EL PROBLEMA... VOLVEREMOS A CONFIAR e comprado varias veces pero ultimamente estan de mal en peor... ya ni contestan cuando hay problemas... buscaremos otro proveedor total hay muchos
Community member 
2 Reviews
 Verified
All is clear for understanding and easy to get and use!!!

Reply from All Good Keys

Thank you so much for the fantastic review! We do our best to keep our guides crystal clear and the entire experience simple and straightforward from purchase to setup. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!
Community member 
1 Reviews
 Verified
Ordered, paid and installed Win 10 key and bingo, all done and dusted. Thanks

Reply from All Good Keys

Hi Alistair, Thank you so much for the fantastic 5-star review! We are thrilled to hear that your Windows 10 key arrived quickly and that the installation went smoothly. If you ever need software keys or assistance in the future, we will always be here to help. Enjoy your fully activated system! Best regards,
Community member 
1 Reviews
 Verified
Everything perfect. Fast service.
Community member 
1 Reviews
 Verified
order very fast and good price. this is over 10 times order.

Reply from All Good Keys

Thank you so much for your continued trust and for choosing us for over 10 orders! We’re thrilled to hear you appreciate our fast delivery and pricing. Loyal customers like you mean the world to our team, and we look forward to serving you again soon!

To Verify Authenticity

Verified Reviews

Measures have been taken to ensure that the published reviews only originate from consumers who have actually used or purchased the products or services.

Imported Reviews

They are not included in the overall rating. No verification measures have been taken.

Contact

Visit website

About

Your Trusted Partner for Genuine Software & Expert Support. At All Good Keys, we provide more than just a license, we provide peace of mind. Every product key is 100% legitimate and guaranteed to work...

This company has linked Trusted Shops profiles.

Show all profiles