plasticsheetsshop.co.uk
Reviews:

913 total reviews   

4.74

Excellent

913 reviews since Mar 25, 2026

5
87 %
4
6 %
3
2 %
2
3 %
1
2 %
Trustmark
Valid
Certified since: Mar 25, 2026
plasticsheetsshop.co.uk fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
Verified identity
Encrypted data transfer
Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to £2,500. Find out

Review summary

Customers praised the easy and straightforward ordering process, highlighting the website's usability and customization tools. Many appreciated the fast delivery, high product quality, and accurate custom cuts, noting that items arrived well-packed and undamaged. Customer service was generally responsive and resolved issues effectively. Additionally, products were considered competitively priced and offered good value. Some customers reported delays or courier issues with delivery, as well as occasional defects, damage, or warping in products. A few orders were received with incorrect or warped cuts. While customer service was often helpful, several reviewers experienced slow or confusing communication and poor resolution of their concerns. There were also isolated complaints about packaging leading to damage and high shipping costs.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this summary helpful?

Authentic reviews from real people.

How Trusted Shops prevents fake reviews

Reviewsplasticsheetsshop.co.uk

(2)
(4)
(2)
(7)
(102)
Community member 
3 Reviews
 Verified
I Ordered with Velcro Fixing, it is Unclear How Long This Will Last and Stay Clean. Possibly Should Have Got the Clips, More Intrusive, But Possibly More Durable. Would Have Needed Slight Dimensional Adjustment to Acrylic & Permanent Holes in uPVC Window Frames. The Sealing Around Aperture of AC Exhaust, Could Be Improved, But That Is Bespoke Each Duct, So Unclear if This Can Be Standardised Further.

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear Colin, Thank you for sharing such a thorough account of your experience — using a custom-cut sheet for an AC exhaust vent is a smart solution, and we're glad it's working better than the alternatives. Our sheets are cut to your exact dimensions, so if you'd ever like to adjust the size or try the clip fixing option, we're here to help. Kind regards, Sean Plasticsheetsshop.co.uk
Community member 
1 Reviews
 Verified
How do you solve the problem of UK standard fitted windows and the hose for your portable air conditioner without letting all the heat back in because the fabric Amazon fix doesn't work and the sliding lock supplied with the units doesn't work for outward opening windows. Easy - measure up your window frame and plastic sheet shop will send you a sheet of plastic (see-through if you choose) which you affix to the frame, and has a preformed hole that fits a standard hose. Simple. It's not perfect, but it works better than leaving the hose hanging out the open window which lets the warm air back in.

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear Paul, What a creative solution — thank you for sharing it so vividly! Custom-cut plastic with a pre-formed vent hole is exactly what we do, and it's great to know it made such a practical difference for your air conditioning setup. We hope to help you with another project soon. Kind regards, Tara Plasticsheetsshop.co.uk
Community member 
1 Reviews
 Verified
Their website was easy to use for an acrylic window seal, you just put in your measurements of the size you require. I liked that the hole for the extractor tube was already cut out, as I couldn’t find another company that did this. It was all well packaged so it arrived safely within a few days. I can’t fault their customer service as I was missing a few glazing clips, so they sent out replacements for me. Yes I would definitely recommend this company and use them again

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear Tanya, Thank you for your thoughtful review — it's great to hear that the custom cut-out for the extractor tube was exactly what you needed, and that we could quickly sort out the missing glazing clips for you. We pride ourselves on getting every detail right, from the measurements to the after-sales support. We hope to help you again on your next project. Kind regards, Tara Plasticsheetsshop.co.uk
Community member 
1 Reviews
 Verified

Excellent value, perfect sizing.

Cut perfectly to size. Incredibly rapid delivery. Very competitively priced. I ordered two 4mm sheets 138cm x 56cm. Both delivered in same cardboard. However the 2nd sheet was slightly warped …. UPS had stored the sheet flat. Recommend something light but strong inside cardboard to prevent warping, e.g. polystyrene.

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear William, Thank you for your detailed review — great to hear the sheets were cut to the exact size and arrived so quickly. We appreciate your suggestion about adding packing support to prevent warping during transit and will pass it on to our logistics team. We look forward to helping you again on your next order. Kind regards, Tara Plasticsheetsshop.co.uk
Community member 
1 Reviews
 Verified
Part of the order I have recieved was delivered, cut to required size and fitted with no alteration what so ever.The only let down on the rating is I have only recieved part of the order and I am unable to secure the product down with no advesive to do so .So I am more than happy with the product and being able to fit straight away with the least effort .Thank - you so much but hope not to be waiting for the rest of the order much longer ,sent the courier an email but got no reply .Good customer service dont you think!

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear Kevin, Great to hear the sheets were cut to size and fitted without any alteration — that's exactly what we aim for. We're sorry to hear part of your order hasn't arrived yet and that no adhesive was included. Please get in touch at info@plasticsheetsshop.co.uk with your order reference and we'll sort this out for you straight away. Kind regards, Hannah Plasticsheetsshop.co.uk
Community member 
1 Reviews
 Verified
Ordered 26 sheets with 6 or 7 different sizes on Tuesday morning all cut and dispatched by Tuesday afternoon and delivered on Thursday morning all cut to exact size so very happy no complaints.
Community member 
1 Reviews
 Verified

Oversize holes as standard!

Looked at quite a few vendors but everyone else only went up to 50mm dia holes without charging the earth for more. Plasticsheetshop did my 63mm dia holes perfectly and at no extra cost. All the usual stuff like packaging, delivery and quality were all first rate too.

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear Alan, Thank you for your review! We're delighted to hear that we were able to provide exactly what you needed, especially with the 63mm diameter holes at no extra cost. It's great to know that our custom machining, product quality, packaging, and delivery all met your expectations. We really appreciate you taking the time to share your experience and look forward to helping with your next project! Kind regards, Tara
Community member 
3 Reviews
 Verified

Would have given 5 stars but

Would have given 5 stars, but specification did not define the difference between overall the clip fixings side to side and top to bottom and overall the acrylic sheet, thus sheet will need retrimming to suit both minimum contact area and additonal margin area occupied by the clips. Fortunately, this can be done locally, without expensive return cycle.
Community member 
1 Reviews
 Verified

Idyllic Acrylic!

An easy website to navigate and to use to customise plastic sheet materials to what you want. Quick turnaround and ships quickly. Thank you very much.
Community member 
2 Reviews
 Verified

The order was not fulfilled specification

The order was not fulfilled to the correct specification. This was reported using the report damage feature on the website, with an assurance of a response within two working days. Two working days passed with no response, so I reached out again. I received an email assuring me my concerns would be addressed as quickly as possible, then was ignored for several more days. I could not be more disappointed with this purchase. Time has been wasted, delays have been caused, and their answer has been to overlook the damage report and ignore me. I then started receiving emails about legal involvement and various other confusing emails. I have since had to find someone else to cut the correct order, as three out of seven panels were cut incorrectly. I was only asking for help with one, but they chose to ignore it. From further reading, it appears ghosting is standard practice at plasticsheetshop.co.uk. After posting a review, they got back to me saying they would cut the sheet again. They did, and it arrived severely warped. In total, they have a damage reporting feature on their website that they encourage you to use but do not act on. They appear to have zero quality control in place, and communication is slow and confusing. I am very disappointed and very frustrated. It's all or nothing with these panels: they all match and fit, or they cannot be used. Three panels out of seven are now unusable. They have refunded one panel, but not the one that was originally reported as damaged. This company appears to be a shambles the moment things do not go to plan, which seems to be the norm these days.

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear Lee, Thank you for your feedback, and we are sorry to hear how disappointed and frustrated you have been with your experience. We understand that there have been issues with your order and that you have found the process frustrating. We have reviewed the matter and have taken the appropriate steps to resolve this, including arranging the necessary refund. At this stage, we can confirm that the matter has now been resolved as it should have been, and unfortunately, there is no further action we are able to take regarding the order. We apologise for any inconvenience caused and appreciate your feedback regarding the communication and service you received. Your comments have been noted and will be taken into consideration. Kind regards, Tara
Community member 
1 Reviews
 Verified
Excellent service, made quickly. Sadly, the 1st acrylic panel was broken, but it was quickly replaced with a new one. Packaging could be better if i'm being honest.

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear Christopher, Thank you for leaving a review. We’re sorry that the packaging didn’t meet your expectations and caused damage. We are committed to creating sustainable, custom-made packaging that keeps your products safe during transport. Your feedback is crucial for us to keep improving our packaging and meeting your requirements. However, we are happy to hear that you were pleased with the service and we hope to serve you again in future! Kind regards, Tara
Community member 
1 Reviews
 Verified

Easy To Place Order 😃

Easy to order from, and when received had been cut as per instructions. 👍🏻 Only issue was the delivery service by UPS, who were dreadful to deal with - given incorrect delivery date, and no easy way to contact them directly at depot to arrange safe place to leave order.👎🏻
Imported review
Ordered 3 Perspex panels of slightly different sizes over a metre long and around 30 cm wide and with 2 drill holes each. One of the few sites which enabled drill holes to be exactly spaced as per my requirement. Panels were exactly cut and edged polished and still cheaper than other sites I looked at. Very pleased with purchase. Arrived well packaged and undamaged.
Community member 
1 Reviews
 Verified

Excellent service, fast delivery.

Excellent service, considering the company seems to be based in the Netherlands, delivery was very quick. The measurements are exactly as requested to an engineering standard.
Community member 
1 Reviews
 Verified

Great service and product

UI for designing the layout of the aircon seal was easy to use, price was competitive, and the seal was of a high quality and exactly as specified. UPS delivery was a touch slower than expected but that's out of the company's hands.

Reply from plasticsheetsshop.co.uk

Dear David, Thank you for the detailed feedback! We’re glad you found the design tool easy to use and that the seal was suitable for what you needed. We also appreciate your understanding regarding the UPS delivery time and hope to work with you again soon. Kind regards, Tara
Community member 
1 Reviews
 Verified

Clear Acrylic sheet

Good products and beautifully clean cut lines however the postage and packing cost nearly as much as the order.
Community member 
1 Reviews
 Verified
Fast and accurate service. Not sure what else I could have asked for when requesting one off bespoke plastic pieces. Great work
Community member 
1 Reviews
 Verified
the window cover with vent hole was delivered and clips arrived the next day, Installed, tried out which works better than expected. have recommended to friends.
Community member 
1 Reviews
 Verified
Love these guys - so helpful and great products
Community member 
1 Reviews
 Verified

Five stars

Easy to order, fast delivery, perfect size

To Verify Authenticity

Verified Reviews

Measures have been taken to ensure that the published reviews only originate from consumers who have actually used or purchased the products or services.

Imported Reviews

They are not included in the overall rating. No verification measures have been taken.

Contact

Visit website

About

PlasticSheetsShops is here for makers and professionals who want to move forward with custom-cut plastics. With in-house production, practical advice and fast, reliable delivery, we turn ideas into pr...

This company has linked Trusted Shops profiles.

Show all profiles