Dr Fox Pharmacy- Logo - reviews

Dr Fox Pharmacy
Reviews:

4,575 reviews in the last 12 months47,620 total reviews  

4.94
Excellent

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection

Certified since: 6 Nov 2012
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
Dr Fox Pharmacy fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Verified identity
  • Encrypted data transfer
  • Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to £2,500. Find out how this secures your transaction.

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Top positive review

13 Mar 2024
 Verified review
Can not fault this company. Although we had problems with the delivery, the fault was solely with Royal Mail's delivery person, who obviously couldn't be bothered to walk a further 200 yards round the corner to post the package through my door, instead took a photo of a house door at another address as proof of delivery and we had to go back numerous times before some one was in, before i could accept my package. When I spoke to someone at Dr Fox, they were very helpful and tried to sort it for me, but all Royal Mail told them was, that it had been delivered.

Top negative review

15 Jun 2023
 Verified review
On the past 2 months. Past 2 occasions . Been given substandard pill's . Normally delivery in 3 days .. they came in 2 day's.. substandard pills ..
PD
Philip D.
Manchester
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for Dr Fox Pharmacy

 Sort by  
Relevance
(21)
Reset
14 May 2024
 Verified review
Waste of time, put an order in and got declined for some cream.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
14 May 2024
Thank you for your review and very sorry we could not source the item you requested. All the pharmacy suppliers we work with do not currently have any stock, so we had to refund your order.
28 Mar 2024
 Verified review
The pills did not work , and left me a the worst headache I’ve ever had using this sort of treatment, even with the coating removed, please send me a return label and refund or replace them with something that works please , regards Dennis
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
30 Mar 2024
Hello, very sorry to hear you are not happy with your order. We will contact you directly to arrange an exchange for a different brand to try, or a refund. Kind regards
4 Apr 2024
 Verified review
Medication did not arrive. Still awaiting a refund 3 weeks on!
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
4 Apr 2024
Hello. Thank you for your review, the refund was actioned on 21 March. We will contact you directly regarding this. Best regards
25 Apr 2024
 Verified review
Report review
28 Mar 2024
 Verified review
Report review
16 Mar 2024
 Verified review
I purchased an item and paid via debit card and order confirmed. No mention of age verification at this stage. Only post purchase was I emailed to confirm my identity with passport or driving licence. Neither of which I possess. Fair warning should applied prior to purchase to save the hassle of back and forth messages.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
18 Mar 2024
Thank you for your review and very sorry that you were not happy with the service. The patient identity check is mentioned both on the medical questionnaire ("I am over 18 and I agree to identity verification checks") and also the account registration page ("Identity verification: Use correct name and date of birth") prior to ordering. Patient identity can be confirmed with either a photo supplied of an ID document, or using an online 'soft' credit check using registered name, date of birth, and address. Our staff made multiple attempts to help verify your identity but the details requested were not provided, and the order was cancelled and refunded at your request.
AH
Alan H.
Norwich
14 Mar 2024
 Verified review
Rude staff don’t answer the telephone ,they have shut my account down with no refund,
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
14 Mar 2024
Unfortunately we are now unable to provide service to your address as we seem to have multiple issues with deliveries, resulting in significant losses incurred (full refunds are issued every time). We want to ensure we can maintain our usual high standards, including delivery, which appear to have not been upheld for your previous orders. Apologies for this, we would suggest using an alternative online pharmacy supplier, or to contact your usual GP. Our staff are available by phone Mon-Fri 9am-5pm.
AH
Alan H.
Norwich
5 Feb 2024
 Verified review
Another disappointment had two wait two day four my package came ,
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
6 Feb 2024
Thank you for your review. In this instance you ordered on a Sunday, the item was posted on the Monday, and delivered on the Tuesday. This is the 8th negative review of our service you have posted in the last 2 years, and we are unsure why you continue to make repeated orders? We acknowledge there have been issues in the past with Royal Mail deliveries to your address and we have switched to using a specialist courier for your account (at our expense). Other than suggesting using an alternate online pharmacy service which hopefully you will find less disappointing, there is not much more we can do to meet your needs. Best regards
9 Jun 2023
 Verified review

Useless brandThis is the second time you’ve sent me…

This is the second time you’ve sent me this brand and they’re useless. I’ll be shopping around next time.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
9 Jun 2023
Thank you for your review and very sorry to hear you were not satisfied with the medicine supplied. Patients with a generic brand/manufacturer preference can have this noted on their Dr Fox account. Unwanted medicine may be returned for refund or replacement brand/manufacturer. All medicine supplied is UK licensed. Our customer service team will contact you directly.
7 Dec 2023
 Verified review

Treatment Tablets

I took the weeks course of tablets & they didn’t stop any symptoms & when I retested my results came back positive. Not happy with this plus the tablets are not the same as what the clinic provide. I will be contacting the seller personally for a refund or replacement of tablets.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
7 Dec 2023
Thank you for your review and sorry to hear the symptoms have not subsided. Please note a test can give a positive result for many weeks after treatment. Please consult your regular doctor as you may need additional tests and alternative treatment. All our medicine is genuine, UK licensed and approved, batch tested by quality controllers after manufacture, sourced through regulated supply chains, and posted from our registered UK pharmacy. Tablets may look different as made by different manufacturers but they all contain the same active medication. Our doctors have provided advice directly, and remain available to advise if required.
16 Jul 2023
 Verified review

Not worthy . Disappointing and waste of time

A doctor who doesn’t listen but jumps into conclusions and makes decisions based on nothing. Very disappointing and waste of time. I wouldn’t recommend this to anyone. Totally waste of time not worth it.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
17 Jul 2023
We provide treatments for over 18s only, to access treatment for under 18s we suggest contacting your GP or local pharmacy.
17 Jun 2023
 Verified review
Last orderd tadalafil from medexpress they were fine Saw they were cheaper at dr fox The box was different and they don't work as far as I am concerned they are fake tablets Going back to medexpress
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
19 Jun 2023
Thank you for your review and very sorry to hear you were not satisfied with the tadalafil supplied. Patients with a specific generic tadalafil brand/manufacturer preference can have this noted on their account. All medicine supplied is UK licensed and approved, and unwanted medicine can be returned for a refund. Our customer service team will contact you directly.
23 Nov 2023
 Verified review

Treatment refused…

Asked for a treatment and was refused even after I answered to the questions. Suspecting people is not helping them.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
23 Nov 2023
Thank you for your review and very sorry we could not help you this time. Our online consultations are set up to provide safe and effective treatment which require honest and accurate responses. We are unable to provide the treatment you are looking for if it is listed for use for another medical problem.
15 Dec 2023
 Verified review
Ineeded a re-issue of Meds,this was refused. so now I go elsewhere.fair enough?
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
20 Dec 2023
Thank you for your review. Our doctors sent messages to explain that prescribing guidelines for the treatment you requested do not permit a repeat within 3 months, and to consult your GP as tests and alternative treatment may be required. Best regards
18 Dec 2023
 Verified review
they would not let me repeat my order ? which I need so I go elswhere
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
19 Dec 2023
Thank you for your review. Our doctors sent messages to explain that prescribing guidelines for the treatment you requested do not permit a repeat within 3 months, and to consult your GP as tests and alternative treatment may be required. Best regards
7 Sept 2023
 Verified review
Dr Fox has not replied to my Message.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
7 Sept 2023
Hello. Thank you for your review. We are very sorry we have checked your account and the emails and do not appear to have received any. Please do not hesitate to contact us at info@doctorfox.co.uk and we will resolve any issues as quickly as possible. Best regards
4 Jun 2023
 Verified review
Medicine got cancelled
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 Jun 2023
Thank you for your review. Our doctors may cancel orders for clinical reasons. Due to the limitations of online services the criteria for supply is usually more strict than with your GP.
AH
Alan H.
Norwich
15 Dec 2023
 Verified review
Rude staff
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
19 Dec 2023
Thank you for your review. I have investigated the communications from our staff and can see they were very courteous. I understand you were upset that Royal Mail misplaced your medication and that delivery problems had been an issue in the past as well. Our staff resolved in all cases.
4 Oct 2023
 Verified review
Report review
19 Jul 2023
 Verified review
Report review