peterhahn.co.ukReviews

: 10,085Good

4.35

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 29/08/2013
updated on: 30/06/2022
peterhahn.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At peterhahn.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more


certified since: 29/08/2013
updated on: 30/06/2022
peterhahn.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At peterhahn.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more

Reviews for peterhahn.co.uk

1,642 verified reviews in the last 12 months

10,085 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


9 months ago
I have recently bought lots from Peter Hahn over the last few months - having ‘grown out of’ many items during lockdowns and also becoming fed up with shoddy quality from other suppliers. The clothes of the latter look fabulous in photographs on gorgeous models online but in reality the fabrics mostly turn out to be shoddy and unflattering. My Hahn purchases are the reverse - they look good, feel good, and are wearing well. Also having had too much experience of returning unwanted items to other suppliers, orders that were delivered crammed into horrible chunks of plastic, the Hahn packaging is brilliantly simple and elegant and could not be more customer friendly - thanks! Jacky Harrogate
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


5 months ago 
Wrong colour cardigan delivered. I sent it back the following day, enclosing an order for the red cardigan originally ordered and a cheque. I have received no confirmation that the parcel has been received or confirmation that a further order has been received and is being processed and an estimate of when I might receive the new order. This is routine for Peter Hahn. Other mail order firms provide a delivery date a few days beforehand. This enables the recipient to be at home . Parcels from Peter Hahn just arrive unannounced. This is a shame, as their clothes are lovely. I provide an email address, so communication would not be difficult.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for peterhahn.co.uk

Filter 
 Sort by Relevance 
(38)
(95)
 Verified review
1 year ago
I ordered a pair of trousers at least three weeks ago which still have not arrived. Appalling service when I phoned up the assistant was quite rude and unhelpful
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. We are currently experiencing delays outside of our control, and this has sadly increased our delivery time scale to 15-21 working days at present, stock permitting. We sincerely apologize for any inconveniences caused. Kind regards, your PETER HAHN team
 Verified review
8 months ago
Still haven't received the order nearly 4 weeks. Received a delivery that had nothing to do with my order. Staff are polite but have not resolved the issue
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
8 months ago
Thank you for your review. Please contact us at service@peterhahn.co.uk or on 0800 054 02120 and our team will be delighted to assist you further. Kind regards, Your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago 
I have found delivery and custamer service very poor also they offer me 15 pounds discount but do not allow me to take it when ordering!!! From ann cook
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. Please call us on 0800 054 2120 to claim your voucher. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
8 months ago
I returned the item on 5th November 2021 ( with proof of posting) requesting a refund ...I have had no acknowledgement and no refund ! Disappointed....
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
8 months ago
Thank you for your review. We can confirm a full refund was issued on the 09.11.2021. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
10 months ago 
Took over a month for my order to arrive, no emails, up dates, no information on delivery, Would have to be something special for me to order again
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
10 months ago
Thank you for your review. We sincerely apologise for the long delay on your order, this is not usual standard of Peter Hahn and we are working hard to meet all customers satisfactions. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago 
I am still waiting for goods purchased on the 22nd of June, therefore, I am not in a position to rate the goods. Delivery and service is abominable.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. We are sorry to read you are still awaiting your item. Please email us at service@peterhahn.co.uk and we will chase this further for you. We apologise for the inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
8 months ago
I am still waiting for half my order. It is well overdue now and this has happened before with previous orders. Very disappointing! Not reliable.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
8 months ago
Thank you for your review. Please email us at service@peterhahn.co.uk and we will chase the order for you. We apologise for the delay. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
6 months ago
Although I had ordered before this purchase I have received no Order No. no customer No. & proper order acknowledgement with time of delivery,
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
6 months ago
Thank you for your review. We are sorry to hear this. Please contact us at service@peterhahn.co.uk or 0800 054 2120 and one of our agents will be delighted to assist you further. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
9 months ago 
The time you have to wait for orders is past a joke. I have been waiting for one order since 26th September and still have not received it.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
9 months ago
Thank you for your review. Stock permitting, orders will take 8-10 working days to arrive. Please email us at service@peterhahn.co.uk so we can chase your order further for you. Please do be assured you will not be charged for the item until this is dispatched. We sincerely apologise for the inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
8 months ago
Do not recommend. This company took my money over one month ago, but did not tell me goods were not in stock. Goods still not received.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
8 months ago
Thank you for your review. Please be assured we do not charge for items until these are dispatched. Please email us at service@peterhahn.co.uk so we can chase this order for you. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago
Still waiting for items to arrive! Very poor delivery time, almost three weeks since I placed the order and not at all impressed.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. We are currently experiencing delays outside of our control, and this has sadly increased our delivery time scale to 15-21 working days at present, stock permitting. We sincerely apologize for any inconveniences caused. Kind regards, your PETER HAHN team
 Verified review
8 months ago 
I haven't received the sweater yet. The estimated date for delivery is 10 or 11 November, but one just never knows with Peter Hahn.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
8 months ago
Thank you for your review. Do be assured, we will not charge you for the item until this is dispatched. We apologise for the long delay at this time. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
8 months ago
Send the item I asked for.. I wanted black jeans and received dark blue . If I had wanted blue that’s what I would have ORDERED
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
8 months ago
Thank you for your review. We are very sorry that this has happened and we'd love to make this right for you. Please contact us on 0800 054 2120 or email us at service@peterhahn.co.uk and we'll be happy to assist you further. Kind regards, Your PETER HAHN Team.
 Verified review
5 months ago
Inform if a product is out of stock. Inform delivery IF available will be a minimum of 2weeks. Waited 8 weeks once for a top!!
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
5 months ago
Thank you for your review. We are sorry to hear of the delay you have experienced with us. Could you please contact us on 0800 054 2120 or service@peterhahn.co.uk so that we can assist you further? We look forward to hearing from you. Kind regards, your PETER HAHN Team
 Verified review
5 months ago
Every time I order have to wait ages ,months first it was trainers, then it was a cardigan and am still waiting for a blouse
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
5 months ago
Thank you for your review. We are sorry for the delay, from time to time our items are subject to delays from our suppliers. Unfortunately sometimes our suppliers cannot get a shipment into our warehouse on the original date promised, therefore we need to extend the timescale of delivery on certain times. We never charge for items until the stock is received and has been dispatched to you. Please accept our apologies for the inconvenience caused at this time. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
5 months ago
I placed an order in January and the goods hadn't come by mid March so I cancelled the order. You didn't keep me informed
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
5 months ago
Thank you for your review. We apologise you were not informed of any stock delays we may have been experiencing. Please be assured we never charge for items until they are dispatched. If you have any further queries please do not hesitate to contact us on 0800 054 2120 or via email at service@peterhahn.co.uk. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago 
A very long time for my order to arrive without any update. I returned the item, a week later still no acknowledgement.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. As stated in our T&C's we ask to allow 14 working days from the date you send the item back for a full refund to be issued. We apologise for the inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
5 months ago
Still waiting on my order from 21st Jan, no communication regarding delivery on any order unless you contact them
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
5 months ago
Thank you for your review. We have checked the order and unfortunately it would appear item 42543977 has now completely sold out and we are not expecting any further stock supplies. Please be assured as we do not charge for items until they are dispatched, you have not been charged for this order. We sincerely apologise for the inconvenience caused and lack of communication regarding this. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
10 months ago 
Very poor communications. Poor quality and very expensive. No help on the telephone lack of reply to emails
Report review
 Verified review
10 months ago 
No communications no information poor quality very expensive would not order again no help as to delivery
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
10 months ago
Thank you for your review. Stock permitting all order will take 8-10 working days to arrive. If you place an order online, you will receive a confirmation email, and we can provide you with a tracking number should this be requested. We apologise for any inconvenience caused to you. Kind regards, your PETER HAHN Team.