Dr Fox Pharmacy- Logo - reviews

Dr Fox PharmacyReviews

: 38,138Excellent

4.91

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 06/11/2012
updated on: 01/07/2022
Dr Fox Pharmacy is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At Dr Fox Pharmacy, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more


certified since: 06/11/2012
updated on: 01/07/2022
Dr Fox Pharmacy is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At Dr Fox Pharmacy, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more

Reviews for Dr Fox Pharmacy

4,948 verified reviews in the last 12 months

38,138 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


1 year ago
Fast delivery and excellent price for Seldinafil 100mg. I divide the 100mg tablet into thirds. The effect is great! I am 61 years old. After taking the pill, after one hour I feel like I was 20 years old! It's fantastic! ..the drug works 6-7 hours after administration! I selected this dose for me myself, from practice. There are practically no side effects if taken after meals. The face turns a little red on the skinny, but after sex everything goes away. Very effective pills! ..I advise you to try! You will not regret! If I wrote with mistakes, sorry, I'm studying English. Good luck ! ..
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


10 months ago
I am seriously considering whether to actually return here after the last few times have been poor delivery wise and also £5 isn’t what I would class as much of a goodwill gesture considering how late my parcels have been and how much time and effort I had to go through to retrieve them
Report review

Show all critical reviews

Reviews for Dr Fox Pharmacy

Filter 
Sort by Latest first 
(27)
(14)
(30)
 Verified review
4 months ago
i didn`t receive the item I paid for. I am currently trying to obtain a refund which is proving as hard as receiving products from this company.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
3 months ago
Thank you for your review and very sorry to hear you did not receive your order. We reported this to Royal Mail as soon as you notified us and we contacted you directly to resolve, and posted out a replacement.
 Verified review
4 months ago 
item not received
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
4 months ago
Hello. We are very sorry to hear this, we will contact you through your account and resolve as soon as possible. Best regards
 Verified review
4 months ago 
Photo say it or how they come through my door ,box has been damaged will not use them ,not a nice way two treat people,you pay the insurance on them but you don’t get you money back,
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
4 months ago
Hello, very sorry to hear your order was damaged in transit. We will contact you directly to resolve this.
 Verified review
4 months ago
Report review
 Verified review
4 months ago 
Ordered a cream. Paid. Never sent .
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
3 months ago
Hello, thank you for your review. We received a message from you 2 days after placing the order asking us to cancel it, which we did and you were fully refunded.
 Verified review
4 months ago
Very slow postage service
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
4 months ago
Hello, apologies for the delay. Your order was dispatched on 21st February and delivery was attempted on 23rd but no-one was home to accept the parcel. Therefore delivery was re-attempted on 25th and was successful. Kind regards
 Verified review
4 months ago 
Royal Mail took four days two get the package two my address.they should use a different company,
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
4 months ago
Hello, thank you for your review. Your order was placed on 16th February, dispatched on 17th February and delivered on 19th. Next day delivery is available on request if your order is urgent. Kind regards
 Verified review
5 months ago
Report review
 Verified review
5 months ago
Expiry date of tablets was short. Which was disappointing Dr Fox should warn in advance and when i message them they didn't fix the faulty. Sign of greedy people priority only making money.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Hello, thank you for your review. An email was sent to you within 12 hours of receiving your message about the expiry date issue. We will contact you again to resolve this. Please check your junk/spam folders in case our emails are defaulting to there. Best wishes
 Verified review
5 months ago
feedbackrequesting annoying beingStop
Report review
 Verified review
5 months ago
Very slow
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Hello, thank you for your review. You placed your order on a Friday evening, it was dispatched on Monday and delivered next day. If you have not received your order please do let us know. Best wishes
 Verified review
5 months ago
products good but service in need of improvements i.e. Delivery & information
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
3 months ago
Thank you for your review and sorry for the delay in receiving your items. Your order was made on a Monday evening and dispatched on the Wednesday using Royal Mail Tracked 24 service. The parcel was then misplaced by Royal Mail for several days before finally being delivered the following week. This delay is very unusual. Tracking numbers and delivery updates are automatically sent by email for all orders to keep patients informed of progress.
 Verified review
6 months ago 
You pay your money ,no package got delivered they say it at the post office ,went two the post office pick it up they have not got ,poor customer service ,
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
6 months ago
Hello Alan. Thank you for your review. We have today contacted you and Royal Mail and we will resolve the issue as soon as possible. Best regards
 Verified review
6 months ago
Never had a problem before but these tablets didn't work ?
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
6 months ago
Thank you for your review and sorry to hear the latest batch of tablets were not effective for you. All medicine supplied is UK licensed and approved. Patients with a generic brand preference can indicate this when ordering. Our customer service team will contact you to resolve.
 Verified review
6 months ago
Ordered what I thought was genuine product . Very poor . Must be fakes
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
6 months ago
Thank you for your review and sorry to hear the tablets supplied were not effective for you. All medicine supplied is UK licensed from our UK regulated pharmacy. Patients with a generic brand preference can indicate this when ordering. Our customer service team will contact you to resolve.
 Verified review
7 months ago
Good service
Report review
 Verified review
7 months ago
no effect when taking so called viagra !!!
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
3 months ago
Thank you for your review and very sorry to hear the tablets were not effective for you. All medicine supplied is UK licensed and sourced via regulated medicine supply chains. It is impossible to introduce fake items into a regulated supply chain with a full audit trail. Unwanted medicine may be returned for a refund. Doctors recommend a repeated trial of treatment before concluding it is not effective. Sexual stimulation is required for Viagra to work. If tablets are ultimately not effective patients should contact their regular doctor as tests and alternate treatment may be required.
 Verified review
7 months ago
Report review
 Verified review
7 months ago
Stop asking more than once for a review. We’ll do them if you deserve it, or when we get round to it.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
3 months ago
Very sorry you were unhappy with our follow-up email - there is a requirement to follow-up on treatment provided to ensure it was received and was successful, to report any side effects, and to reiterate that our doctors are available to discuss treatment if required. We also include an invitation in that email to review the service and the medicine provided, which is entirely optional. Patients that take-up the Trusted Shops guarantee after ordering will also receive additional emails from Trusted Shops. Kind regards
 Verified review
7 months ago
After 3 weeks of not receiving my order, I am still being fobbed off. I've asked neighbours doors, loocked on cctv nothing.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
3 months ago
Hello, very sorry to hear you have not received your order. Royal Mail are investigating and we contacted you to resolve as soon as you notified us the parcel had not arrived and resent your item.