World of Envelopes- Logo - reviews

World of EnvelopesReviews

: 4,495Excellent

4.87

Reviews for World of Envelopes

267 verified reviews in the last 12 months

4,495 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


5 months ago 
I am a crafter and I was looking for envelopes to use,I am making junk journals,and I needed envelopes preferable old or unused with windows to decorate and use as pages a d pockets,then i discovered your website and was thrilled to be able to buy what I wanted and the quantity I needed,I ordered a small amount to see if it was what I needed, and they are. Thank you,the only issue not a big one is if they could have been placed inside of a bag and sent in smaller packaging.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


11 months ago
Inflated prices for Highland delivery made this a very disappointing and costly experience. Postage cost through Royal Mail would have been cheaper for 100 envelopes that weighed just over 1kg but they flatly refused to adjust the price or use a different carrier. Further to this I had no communication saying my order was on the way. Thankfully this was just a one off order that arrived safely and I won’t need to use this business again.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for World of Envelopes

Filter 
 Sort by Relevance 
(3)
(1)
 Verified review
11 months ago
Inflated prices for Highland delivery made this a very disappointing and costly experience. Postage cost through Royal Mail would have been cheaper for 100 envelopes that weighed just over 1kg but they flatly refused to adjust the price or use a different carrier. Further to this I had no communication saying my order was on the way. Thankfully this was just a one off order that arrived safely and I won’t need to use this business again.
Report review
Answer by World of Envelopes
11 months ago
Dear customer, thank you for your review and your recent order. We apologize for high delivery cost but we don't offer Royal Mail delivery service only delivery by courier that is why the prices are more expensive to Scottish Highlands post codes. Regards, Envelopes Ltd Team
 Verified review
5 months ago
Stop sending me emails to leave reviews! I then have to CONTACT you, to unsubscribe? This is very poor customer interaction, and I will not deal with you again because of it.
Report review
 Verified review
1 year ago 
different size envelopes delivered to those ordered!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Report review
Answer by World of Envelopes
1 year ago
Dear customer, thank you for your order an review. We apologize if incorrect size of envelopes has been sent to you. We did contact you by email and phone so please get back to us as soon as you can so we can send you replacement. Regards, Envelopes Ltd Team
 Verified review
1 year ago
I have NOT received my delivery?? gillian.swan@edrington.com
Report review
Answer by World of Envelopes
1 year ago
Dear customer, thank you for your order and your review. Your parcel is out for delivery today 3/9/21 by our courier so please accept the goods. We apologize for delay but due to delivery address being in Highlands & Islands the estimating delivery is app. 2-3 working days from dispatch. Regards, Envelopes Ltd Team