watch.co.ukReviews

: 2,972ExcellentCertified

Details
Contact
Contact
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Netherlands
Authorised representative
Dhr. M. Diephuis

Reviews for watch.co.uk

4.78/5.00
Excellent
How is the rating calculated?

1,300 reviews in the last 12 months

86 %
9 %
2 %
1 %
1 %
2,972 total reviews

What other customers say about their experience with watch.co.uk

1 month ago
Wrong product delivered!
 under review|
 Answer by watch.co.uk
20 days ago
Dear sir, madam, We are sorry to hear this and we would like to solve the matter for you. Please send it back, free of charge and we will look into the matter. Kind regards, Service team Watch.co.uk
1 month ago
Watch Silicone Strap. split already within hours of replacing. Really disappointed to be honest. Sent 2 emails no responses at all. How can something that costs £40 split?
 under review|
 Answer by watch.co.uk
1 month ago
Good morning: Thank you very much for your feedback. You sent an email yesterday ar 25-06-20 19:44 and received a reply today first hour at 8:47. The issue is already solved. We hope to see you back soon. Have a nice day! Your watch.co.uk team!
2 months ago
Good sent were not fit for purpose as parts were missing.
 Verified review|
 Answer by watch.co.uk
2 months ago
Good morning: Thank you very much for your feedback. We will offer a free return label together with a fukll refund for your order. Our apologize for this inconvenience. Have a nice day!. Your watch.co.uk service team!
4 months ago
I went on and subscribed due to the discount on first order. However the discount didn’t then apply as only on watches the site didn’t state this and I spent more than some watch. Then it said free postage in eu and I was charged. Sent and email to be advised that this is only for watches replied with the information on site and was refunded but question on first order was not answered.
 under review|
 Answer by watch.co.uk
4 months ago
Dear sir, madam, As expained, the discount code is sent after subscribing for the newsletter and can be used in a future purchase. As for the shipping, we show on the site that it is only for watches and not for straps. Apologies if it was not clearly enough. We have refunded your shipping Kind regards, Service team Watch.co.uk
5 months ago
I have never received a wrong item before. A company that sells expensive watches that I purchased a watch from delivered the wrong watch to my address. I didn’t pay £160 to receive a completely different watch to the one I ordered, very disappointed.
 Verified review|
 Answer by watch.co.uk
5 months ago
Good morning: Thank you very much for your feedback. Thank that you contacted us via phone call, we could already solved this issue. Once again, our apologize for the inconvenience, and we are working hard and fast in order to get the ordered product as soon as possible. Please, in case you have any questions, reply our email. Have a nice day! Your watch.co.uk team!
7 months ago
Tu belt I bought it was not matching to my watch, and i haded to modify the belt and i payed another 20£. On the site it said that is marching
 Verified review|
 Answer by watch.co.uk
7 months ago
Good morning: Thank you very much for your feedback. We will contact you regarding this issue, and offer you a free return label and an exchange for the right item for free. Your watch.co.uk team!
9 months ago
Ordered new £110 Citizen watch bracelet, a repackaged used and damaged item arrived. Phoned HWG straight away, sent emails with photos, still no reply from them 2 days later... not good enough.
 under review|
 Answer by watch.co.uk
9 months ago
Good morning: Thank you very much for your email. As we spoke over the phone, your email address was not working properly, so you have never received any answer. Today everything is solved. Have a nice day Your watch.co.uk tema
10 months ago
Delivery was prompt, however I did not receive one piece of the strap, what the jeweler called a "bridging piece". So now I got to source and pay for that after buying a strap that cost nearly asuch as the original watch. Thanks for that
 Verified review|
11 months ago
It felt very disappointed that the ice watch strap I purchased for £35 plus £5 postage was impossible for an untrained person to fit. Wrong instructions were supplied also. I have ended up breaking my watch. Very disappointed. I feel this strap could only have been fitted by someone trained to do the job.
 Verified review|
1 year ago
Poor quality straps very rough not genuine wont recommed to anyone
 Verified review|
 Answer by watch.co.uk
1 year ago
Dear Madame, Sir, Thank you for your feedback. We really sorry for this invoncenience, we wil email you for receiving some pictures of the product. Best regards, Service Team Watch.co.uk