Acer Store Norway

Reviews for Acer Store Norway

Filter
Relevance
9 Mar 2024
Greit, men kunne vært mer tydelig i handlekurv. Handlekurv oppdaterte seg ikke på totalpris ved endring av antal
13 Mar 2024
Kjære kunde Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Kommentaren din settes stor pris på og er alt sendt videre til rett avdeling for nærmere undersøkelse. Vår betalingsplattform er utformet i henhold til de nyeste internasjonale standardene for å tilby deg en rask, enkel og sikker betaling. Det er imidlertid ikke unormalt at en betaling ikke går gjennom, da dette kan være årsaker som ikke er under vår direkte innflytelse, Din Acer Store
2 Feb 2024

Fin side

Siden var grei å fårstålig:-)
7 Mar 2024
Kjære kunde Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Vi er glade for å høre at alt var tilfredsstillende, og at alt gikk som på skinner. Det er målet vårt. Hvis du har spørsmål eller spørsmål til bestillingen din, så ikke tøv med å kontakte oss: https://store.acer.com/no-no/contact/ Din Acer Store
4 Feb 2024
6 Jan 2024
30 Nov 2023
Bestillingen gikk enkelt. Resten av vurderingen må vente
4 Dec 2023
Kjære kunde, Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kjøpsopplevelsen i butikken vår, og vi er sikre på at du vil like produktet ditt. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, kan du gjerne åpne en sak via vårt kontaktskjema: https://store.acer.com/no-no/contact/ Vennlig hilsen, Acer Store
30 Mar 2023
Fint og oversiktlig å finne frem. Dersom du registrerer deg for første gang, kan det være lurt å vente på velkomsteposten. Den har en rabattkode som kan være grei å få med i handelen.
17 Apr 2023
1 Aug 2023
Veldig enkel butikk å navigere. Likte spesielt å ha mulighet til å sjekke kompatibiliteten til produktene opp mot PC modellen.
3 Aug 2023
Kjære kunde Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kjøpsopplevelsen i butikken vår, og vi er sikre på at du vil like produktet ditt. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, kan du gjerne åpne en sak via vårt kontaktskjema: https://store.acer.com/no-no/contact/ Din Acer Store
31 Jul 2023
The buy went well, now it is just to see if the pack arrived on time and works left.
3 Aug 2023
Dear customer, Thank you for your rating, your opinion is important for us. We are glad to hear you are happy with the purchase experience at our store and we’re sure you will enjoy your product. In case you have any questions or you would need any assistance, please feel free to open a ticket through our contact form: https://store.acer.com/en-ie/contact/ Your Acer store
4 Jul 2023
Det burde være tydeligere på nettet at rep-pinne finnes og kan leveres kjapt:) Birger
4 Jul 2023
Kjære kunde Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Vi er glade for å høre at alt var tilfredsstillende, og at alt gikk som på skinner. Det er målet vårt. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, kan du gjerne åpne en sak via vårt kontaktskjema: https://store.acer.com/no-no/contact/ Din Acer Store
19 Oct 2023
Enkel og grei handel. Greit og grei oversikt over salgsprosessen i programmet.
17 Sept 2023
Fant det jeg leita etter på under 5 min, veldig enkelt. Digg med fri frakt.
31 Aug 2023
Klarna! Veldig bra med Klarna som betalingsform.
21 May 2023
Raskt og enkelt. Håper pcn kommer like raskt
20 Jun 2023
5 Nov 2023
Bra hjemmeside, bra bestillingsprosess!
2 Aug 2023
Hjelpsomme og hyggelige folk på linja.
23 Apr 2023
Oversiktlig. God kampanje.