lizengo.co.uk

Details
Contact

Categories

Description
lizengo is a young online shop which is open to the world and internationally positioned that specialises in the sale of download software by prominent manufacturers. Our aim is to always offer our customers quality products at great prices. We cater to both individual and business customers alike. We are always available to offer you expert advice by phone, live-chat or email - furthermore, we also offer assistance to help you install your software. While focusing on Microsoft products, we don't shy away from also obtaining more complex niche products for our customers to ensure they always enjoy the best possible buying experience. Our versatile range of products is continually being expanded so we can always offer you up-to-date software products at attractive prices. The experience of over 2,000,000 satisfied international customers speaks for itself.
Contact
Lizengo GmbH & Co. KG
Eiler Str. 3
51107Köln
Germany
Trade register
Amtsgericht Köln HRA 31074
Authorised representative
Tobias M. Zielke

Reviews for lizengo.co.uk

4.49 / 5.00
Fair
How is the rating calculated?

86 reviews in the last 12 months

79 %
8 %
3 %
2 %
7 %
86 total reviews

What other customers say about their experience with lizengo.co.uk

Sort order Latest first 
Installed Windows 10,received the key,but after install there was no way to 'activate' 10 so i am using an un-activated 10. i re-installed 3 times altogether,same result. Not a happy bunny,waste of money .
 
 Verified review|
 Answer by lizengo.co.uk
3 weeks ago
Dear Customer, as your satisifaction is very important to us we've just sent you an email explaining how to activate this product. Please let us know if you have any further issues.
2 months ago
I bought Microsoft office for MacBook for £164.99and typed in the product key code and it was already in use. I called the lizengo but no answer. I sent an email and explained the situation and they asked me for a screenshot of the error. I do shift work so I couldn’t do it straight away. I sent it to them and still have not been able to get a solution. I also called again but again no answer
 
 Verified review|
 Answer by lizengo.co.uk
1 month ago
Dear Customer, We see that we sent you a replacement key a day before you left this review. Did the replacement key solve the issue? Please accept our apologies for the inconvenience as many of our agents have been away lately due to illness. Please let us know if we can be of further help. Email: info@lizengo.co.uk