tapet.com- Logo - reviews

tapet.com

55 reviews in the last 12 months106 total reviews

Top positive review

8 Feb 2024
Jag köpte inte tapeten jag beställt. Den blev suddig med mina dimensioner. Företagen kontaktade mig om detta så jag kunde får välja om jag fortfarande ville ha tapeten eller inte, de visade med olika bilder hur det skulle se ut med mina mått. Det var inga problem alls att få pengarna tillbaka. Trevlig personal, snabb kontakt och inga problem.

Top negative review

25 Apr 2023
Skicka med ex engelska instruktioner för blandning av lim, ev bra tips på optimal uppsättning, användning av redskap, mm. Lite väl stora marginaler för bortskänkes, det var mer än 5 cm

Reviews for tapet.com

Filter
Relevance
3 Sept 2023
Gick inte att ladda upp egen bild vilket va synd, antagligen fungerade det inte pga snevägg men det va också därför jag hade behövt förhandsgranskning...
30 Jul 2023
När vi väl satt upp tapeten så såg den inte riktigt ut som vi tänkt oss. Det är svårt att få det 100 % när man handlar online
24 Jul 2023
Snabb leverans och fin tapet. Hade dock önskat färdigblandat tapetklister. Nu fick jag ändå åka och handla från annat ställe.
9 Oct 2023
Högt pris men jättefina tapeter. Bra kvalitet och vackra tryck. Enkelt att få exakta mått på hemsidan.
10 Dec 2023
Snyggt tryck och snabb leverans
14 Jun 2023
Snabbt och effektivt