tapet.com- Logo - reviews

tapet.com

58 reviews in the last 12 months105 total reviews

Top positive review

8 Feb 2024
Jag köpte inte tapeten jag beställt. Den blev suddig med mina dimensioner. Företagen kontaktade mig om detta så jag kunde får välja om jag fortfarande ville ha tapeten eller inte, de visade med olika bilder hur det skulle se ut med mina mått. Det var inga problem alls att få pengarna tillbaka. Trevlig personal, snabb kontakt och inga problem.

Top negative review

25 Apr 2023
Skicka med ex engelska instruktioner för blandning av lim, ev bra tips på optimal uppsättning, användning av redskap, mm. Lite väl stora marginaler för bortskänkes, det var mer än 5 cm

Reviews for tapet.com

Filter
Relevance
8 days ago
kvalite OK, färgskala mindre bra
25 Apr 2023
Answer by tapet.com
2 May 2023
Tack för din feedback. Om du vill veta mer kan du också alltid besöka vår webbplats.
19 Sept 2023
Tapeten var fin, synd att ni använder er av FedEx. Dom har mosat tapeten och tog 5 dagar extra efter utlovad leverans.
Answer by tapet.com
21 Sept 2023
Irriterande att läsa att tapeten inte levererades till dig på rätt sätt. Vill du skicka ett mail till oss med bilder på tapeten och kartongen? Vi hjälper dig gärna att hitta en lösning. Mailet kan skickas till hello@wallgroup.com
21 Oct 2023
På långt håll bra kvalite, hade inte skadat bättre skärpa