tapet.com- Logo - reviews

tapet.com

58 reviews in the last 12 months105 total reviews

Top positive review

8 Feb 2024
Jag köpte inte tapeten jag beställt. Den blev suddig med mina dimensioner. Företagen kontaktade mig om detta så jag kunde får välja om jag fortfarande ville ha tapeten eller inte, de visade med olika bilder hur det skulle se ut med mina mått. Det var inga problem alls att få pengarna tillbaka. Trevlig personal, snabb kontakt och inga problem.

Top negative review

25 Apr 2023
Skicka med ex engelska instruktioner för blandning av lim, ev bra tips på optimal uppsättning, användning av redskap, mm. Lite väl stora marginaler för bortskänkes, det var mer än 5 cm

Reviews for tapet.com

Filter
Latest first
8 days ago
kvalite OK, färgskala mindre bra
28 Feb 2024
25 Feb 2024
Mycket nöjda, motsvarade förväntningarna och dessutom väldigt snabb leverans!
25 Feb 2024
Bra kvalitet och instruktioner om hur man skulle göra. Snabb leverans och fantastisk trevlig kille från FedEx som levererade.
22 Feb 2024
Snabb service!
12 Feb 2024
11 Feb 2024
Lätt att sätta upp o få till... Blev väldigt bra!
Snabb leverans Fin tapet till spelrummet 😊
11 Feb 2024
Snabb leverans, god kvalitet, jättelätt att sätta upp.

Inga problem alls

31 Jan 2024
Väldigt fin tapet, snabb leverans och lätt att sätta upp 👍
11 Jan 2024
Att man kunde bestämma exakt hur man ville ha sina tapeter. Dessutom så var det väldig snabb leverans
8 Jan 2024
4 Jan 2024
26 Dec 2023
Snabb leverans! Toppenkvalitet på tapeten.
13 Dec 2023
Jag har inte fått tapeten än och du vill redan ha ett betyg
Answer by tapet.com
17 Dec 2023
Vi beklagar att ditt paket ännu inte har anlänt. Tyvärr är detta en av de externa faktorer som vi inte kan påverka. Det är synd att du har gett oss en stjärna innan vi ens har haft en chans att rätta till situationen. Vi ber om ursäkt för förseningen.
10 Dec 2023
Snyggt tryck och snabb leverans
6 Dec 2023
?
5 Dec 2023
Snabb leverans o bra kvalitet