tapet.comReviews

Contact
tapet.com- Logo - reviews
tapet.com- Logo - reviews

tapet.com - Specialister inom skräddarsydda fototapeter

“Wow, så coolt!” Och det är just därför vi började utveckla fototapet år 2018. Och även idag är det fortfarande en vanlig reaktion från kunderna när de ser vår fototapet på väggen. Bilder som påverkar … I äkta livsliknande storlek på väggen. På Tapet.com garanterar vi denna effekt och därför arbetar vi hårt för att göra varje kund till en lycklig kund. Om vårt företag På Tapet.com fokuserar vi på produktion av den vackraste fototapeten till bästa pris. Vi arbetar med ett litet team, så alla är mycket engagerade i vad vi gör. Vi tycker att det är viktigt att alla utvecklas och är medvetna om vad som händer i företaget … Och att arbeta tillsammans som ett team för att göra varje kund till ett fan. Vad gör oss unika? Vi skriver ut vår egen fototapet. På våra egna skrivare, i vårt eget lager. Detta gör det möjligt för oss att garantera att varje fototapet skrivs ut precis som du vill ha den: knivskarp och helt skräddarsydd! Vi skriver ut på de bästa och snabbaste skrivarna på marknaden och arbetar nära tillverkarna. Detta håller oss i framkant inom tekniken. Och vi kan snabbt implementera den senaste tekniska utvecklingen inom tryckområdet. Dessutom tänker vi på hur vi kan göra processer smartare så att onödiga operationer automatiseras. Tack vare denna långtgående automatisering har vi mer tid att hjälpa våra kunder personligen eller ge dem råd.
Contact
Wallgroup B.V.