Dr Fox Pharmacy- Logo - reviews

Dr Fox PharmacyReviews

: 38,647Excellent

4.90

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 06/11/2012
updated on: 09/08/2022
Dr Fox Pharmacy is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At Dr Fox Pharmacy, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more


certified since: 06/11/2012
updated on: 09/08/2022
Dr Fox Pharmacy is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At Dr Fox Pharmacy, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more

Reviews for Dr Fox Pharmacy

4,911 verified reviews in the last 12 months

38,647 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


2 months ago
Just a note to you - I fell at the first hurdle some minutes ago when I mistakenly thought that if as in my case I wanted to give you a high score say 4 or 5 stars, then I should enter my score by pressing the one at the left first, then the second on the left, the third and so on up to 4 or 5. It would thus register as a 4 stars or 5 stars. But by doing this you would have registered it as 1 star. I don’t think I’m the only person to make that mistake
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


1 month ago 
I don’t think you’re likely to print this. I’ve used dr Fox for some years. They’ve always provided me with what I wanted but usually had to wait sometimes more than a week. Also now finding a new supplier, Im receiving an order in two days and items much cheaper. I also like to point out that the items don’t require a signature. That means I don’t have to go to Sorting office to pick them up.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for Dr Fox Pharmacy

Filter 
Sort by Latest first 
(32)
(33)
 Verified review
3 months ago 
Report review
 Verified review
3 months ago
..
Report review
 Verified review
3 months ago 
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
3 months ago
Thank you for your review. As there is no reason given for the one star review we will make contact with you directly to resolve any issues with your order. Kind regards
 Verified review
4 months ago
Constant emails to give feedback.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
3 months ago
Thank you for your review. We send a 14-day follow-up email to check treatment was effective, to check about any side effects, and to reiterate our doctors are available for further advice if required. Patients that also choose the free optional Trusted Shops Guarantee will receive an additional email from Trusted Shops to request feedback. This additional email is not under our control. I hope this information helps.
 Verified review
4 months ago
I ordered tablets viagra and they delivered the box with nottink init felt proper riped of must be a fake website wos really disappointed
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
4 months ago
Hello. Thank you for your review. We are very sorry to hear this, all parcels are weighed twice before despatch to eliminate errors. We will contact you and resolve as soon as possible. Best regards
 Verified review
4 months ago
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
4 months ago
Thank you for your review. You have not given a reason for the one star review and we will be in touch with you directly to resolve any issues you may have with your order. Kind regards
 Verified review
4 months ago
Doesn't work
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
4 months ago
Very sorry to hear you are not happy with your order. We will contact you directly to resolve this for you. All our medicine is genuine, UK licensed and dispensed by our UK registered pharmacy. Kind regards
 Verified review
5 months ago
Report review
 Verified review
5 months ago 
I can not understand why you pay a consultancy fee every time you order even if is for the same thing?
Report review
 Verified review
5 months ago
Don't like being stalked to give a review asking once should be enough...go away!!
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Very sorry you were unhappy with our follow-up email - there is a requirement to follow-up on treatment provided to ensure it was received and was successful, to report any side effects, and to reiterate that our doctors are available to discuss treatment if required. We also include an invitation in that email to review the service and the medicine provided, which is entirely optional. Kind regards
 Verified review
5 months ago
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Hello, we note your one star review but there is no comment as to the reason for this. We will contact you directly to see if we can resolve any problems you may have with your order. Update: order was declined due to prescribing guidelines for antibiotics.
 Verified review
5 months ago
Service excellent, pills useless (fakes). Thank that I can rely on my local supermarket pharmacy. This will teach me not to buy on line for medication. Disappointed.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Thank you for your review and very sorry to hear you are not happy with your order. Please be assured that all our medicine is genuine, UK licensed and dispensed by our UK registered pharmacy. It is the same medicine you would receive from a high street pharmacy with an NHS prescription. We will contact you directly to offer a refund or replacement with a different brand. Kind regards
 Verified review
5 months ago
i didn`t receive the item I paid for. I am currently trying to obtain a refund which is proving as hard as receiving products from this company.
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Thank you for your review and very sorry to hear you did not receive your order. We reported this to Royal Mail as soon as you notified us and we contacted you directly to resolve, and posted out a replacement.
 Verified review
5 months ago 
item not received
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Hello. We are very sorry to hear this, we will contact you through your account and resolve as soon as possible. Best regards
 Verified review
5 months ago 
Photo say it or how they come through my door ,box has been damaged will not use them ,not a nice way two treat people,you pay the insurance on them but you don’t get you money back,
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Hello, very sorry to hear your order was damaged in transit. We will contact you directly to resolve this.
 Verified review
5 months ago 
Ordered a cream. Paid. Never sent .
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
5 months ago
Hello, thank you for your review. We received a message from you 2 days after placing the order asking us to cancel it, which we did and you were fully refunded.
 Verified review
6 months ago
Very slow postage service
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
6 months ago
Hello, apologies for the delay. Your order was dispatched on 21st February and delivery was attempted on 23rd but no-one was home to accept the parcel. Therefore delivery was re-attempted on 25th and was successful. Kind regards
 Verified review
6 months ago 
Royal Mail took four days two get the package two my address.they should use a different company,
Report review
Answer by Dr Fox Pharmacy
6 months ago
Hello, thank you for your review. Your order was placed on 16th February, dispatched on 17th February and delivered on 19th. Next day delivery is available on request if your order is urgent. Kind regards
 Verified review
6 months ago
Report review
 Verified review
6 months ago
feedbackrequesting annoying beingStop
Report review