apomeds.com/dk

Reviews for apomeds.com/dk

Filter
Relevance
14 Sept 2023
Super fin måde det hele køre på 👍🏿
2 Oct 2023
Tak for din 5-stjernede anmeldelse! Dit ros motiverer os i vores arbejde. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
24 May 2023
Vare der virker og hurtig levering
1 Jun 2023
Kære kunde, Tusind tak for din fremragende 5-stjernede anmeldelse! Vi sætter stor pris på din venlige feedback og er begejstrede for at høre om din positive oplevelse med vores service. Din støtte betyder meget for os, og vi er glade for at have overgået dine forventninger. Hvis du nogensinde har brug for hjælp eller har yderligere feedback, skal du ikke tøve med at kontakte os. Bedste hilsner, Dit Apomeds-team
2 Aug 2023
De ter så godt tak
23 Apr 2023
Nemt og hurtigt
24 Apr 2023
Kære kunde, Mange tak for din positive feedback! Vi ser frem til dit næste besøg! Venlig hilsen, Dit Apomeds Team
12 Apr 2023

Very good

Good
7 Nov 2023
14 Nov 2023
Tak for bedømmelsen på 4 stjerner. Vi er glade for din positive feedback og vil meget gerne høre, hvordan vi kan gøre os fortjent til de fulde 5 stjerner fra dig. 😊
4 Nov 2023
7 May 2023
7 May 2023
24 Aug 2023
2 Oct 2023
Mange tak for din 3-stjernede anmeldelse. Det er vigtigt for os, at alle vores kunder er tilfredse, og vi vil gerne vide mere om, hvordan vi kan forbedre din oplevelse med Apomeds. Kunne du give os flere detaljer om din oplevelse, så vi kan lære af den og optimere vores tjenester? Vi værdsætter din feedback meget og står til rådighed for yderligere spørgsmål eller bekymringer.