apomeds.com/dk

Relevance
16 May 2023
De holdt hvad de lovede
17 May 2023
Kære kunde, Tusind tak for din fremragende 5-stjernede anmeldelse! Vi sætter stor pris på din venlige feedback og er begejstrede for at høre om din positive oplevelse med vores service. Din støtte betyder meget for os, og vi er glade for at have overgået dine forventninger. Hvis du nogensinde har brug for hjælp eller har yderligere feedback, skal du ikke tøve med at kontakte os. Bedste hilsner, Dit Apomeds-team
27 Jun 2023
Oversigtig hjemmeside med de produkter jeg søgte efter. Nem og hurtig bestilling uden problemer af noget art. Modtog varerne meget hurtigt!
28 Jun 2023
17 Oct 2023

Seriøs & pålidelig

Seriøs, pålidelig & troværdig! Disse få ord dækker mine erfaringer med såvel Apomed som deres produkter og vejledninger.
19 Oct 2023
Tak for din 5-stjernede anmeldelse! Dit ros motiverer os i vores arbejde. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
24 Jul 2023
Ordren blev leveret næsten hurtigere end lovet. Det levede op til forventningerne.Det kan varmt anbefales. Mvh 😀
14 Aug 2023
11 Sept 2023
meget tilfreds med produktet, servicen i topform og leveringen fuldstændig på klokkeslet .
18 Aug 2023
Det fungerer fint med bestilling/ordrebekræftelse og levering 3-4 dage efter køb.
21 Aug 2023
14 Jun 2023
Hurtig reg. af bestilling samt meget hurtig levering - kan ikke være bedre.
27 Jun 2023
Kære kunde, Mange tak for din positive feedback! Vi ser frem til dit næste besøg! Venlig hilsen, Dit Apomeds Team
16 Sept 2023
en nem og genneskulig hjemmeside . Varen var hjemme i løbet af 3 dage.
BD
Brian D.
Brønshøj, Denmark
12 Jun 2023
Fantastisk - hurtig og god levering på få dage! Kan klart anbefales!!

God overskuelig hjemmeside

Rigtig god hjemmeside som var nem at overskue. Hurtig levering. Super
6 Sept 2023
Super god oplevelse, god hjemmeside hurtig ekspedition 🙂 alt godt
DV
David V.
Farnborough
17 Apr 2023
excellent service very competitive pricing, fast delivery
17 Apr 2023
Dear Customer, Thank you very much for your positive feedback! We look forward to your next visit! Kind regards, Your Apomeds Team
30 Apr 2023
Alle mine leverancer er modtaget som forventet.
1 May 2023
16 Apr 2023
nem bestilling, perfekt aflevering iflg. aftale
24 May 2023
Hurtig og professionel behandling og levering
1 Jun 2023
3 May 2023
Jeg føler mig mere sikker i vores relation.
4 May 2023
20 Nov 2023
Det kommer hurtigt og nemt at bestille tak
22 Nov 2023
15 Apr 2023
Det er let at bestille, og anonym levering
16 Apr 2023
7 May 2023
Den pille jeg bruger er fantastisk👍
8 May 2023
14 Sept 2023
Super fin måde det hele køre på 👍🏿