apomeds.com/dkReviews

: 313Excellent

Reviews for apomeds.com/dk

255 verified reviews in the last 12 months

313 total reviews

Hurtig og effektiv og nem hjemmeside bestilte en fredag og havde pakken om mandagen.😍 priserne kunne altid godt være bedre men med sådan en god service så betaler jeg gerne det det koster.

Efter nu 2 gange at have afgivet bestilling og betalt for disse, så har Apomed IKKE hverken leveret det bestilte eller returneret mine indbetalinger! Årsagen til problemet ligger i Apomeds valg af UPS! som leverandør i Danmark, hvor netop dette firma er meget lille, upålideligt og er berygtet for ikke hverken at ville eller kunne levere til store dele af landet. Ærgerligt, for Apomeds produkter er gode!

Reviews for apomeds.com/dk

Answer by apomeds.com/dk
Kære kunde, Tak for den gode feedback! Hvis der er andet, du har brug for, vil vores kundesupport-team meget gerne høre fra dig :-) :-) :-)
En yderst behagelig oplevelse at handle med jer og en hurtig betjening
Answer by apomeds.com/dk
Correct and Fast delivery ( next day )
Answer by apomeds.com/dk
Hello, Thank you for contacting us and for your positive feedback. We would like to see you again :-)
Hurtig forsendelse. Pris for høj
Answer by apomeds.com/dk
Hej, Tak fordi du kontaktede os og informerede os om dine tanker om den samlede pris for din ordre. Vi vil gerne informere dig om, at den samlede pris inkluderer følgende: produktet + privat recept + ekspresforsendelse servicen er diskret og sparer tid på lægebesøg og apoteker. produktet er blevet afsendt af EU-regulerede apoteker. Vores kundesupport har sendt dig en e-mail vedrørende din anmeldelse. Vi vil gerne høre fra dig, så vi kan hjælpe dig.
Hurtig levering og god service
Levering dagen efter.
Hurtigt levering