peterhahn.co.ukReviews

: 10,068Good

4.35

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 29/08/2013
updated on: 27/06/2022
peterhahn.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At peterhahn.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more


certified since: 29/08/2013
updated on: 27/06/2022
peterhahn.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At peterhahn.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more

Reviews for peterhahn.co.uk

1,635 verified reviews in the last 12 months

10,068 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


9 months ago
I have recently bought lots from Peter Hahn over the last few months - having ‘grown out of’ many items during lockdowns and also becoming fed up with shoddy quality from other suppliers. The clothes of the latter look fabulous in photographs on gorgeous models online but in reality the fabrics mostly turn out to be shoddy and unflattering. My Hahn purchases are the reverse - they look good, feel good, and are wearing well. Also having had too much experience of returning unwanted items to other suppliers, orders that were delivered crammed into horrible chunks of plastic, the Hahn packaging is brilliantly simple and elegant and could not be more customer friendly - thanks! Jacky Harrogate
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


5 months ago 
Wrong colour cardigan delivered. I sent it back the following day, enclosing an order for the red cardigan originally ordered and a cheque. I have received no confirmation that the parcel has been received or confirmation that a further order has been received and is being processed and an estimate of when I might receive the new order. This is routine for Peter Hahn. Other mail order firms provide a delivery date a few days beforehand. This enables the recipient to be at home . Parcels from Peter Hahn just arrive unannounced. This is a shame, as their clothes are lovely. I provide an email address, so communication would not be difficult.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for peterhahn.co.uk

Filter 
 Sort by Relevance 
(117)
(38)
(96)
 Verified review
10 months ago 
The trousers were great. Fitted perfectly. But I thought the time it took to get it was far too long. I buy many things in line but Peter Haan is far the slowest. Find a new delivery company. Bodile Streeten
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
10 months ago
Thank you for your review. Stock permitting all deliveries take 8-10 working days as we dispatch from our warehouse in Germany and our orders are shipped and not flown. We apologise for the inconvenience caused to you. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago 
The delivery takes longer and longer, although Northern Ireland is still within the EU market for goods. They don't even send an estimate any longer, and just are not available. The clothes are good as ever.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. We are currently experiencing delays outside of our control, and this has sadly increased our delivery time scale to 15-21 working days at present, stock permitting. We sincerely apologize for any inconveniences caused. Kind regards, your PETER HAHN team
 Verified review
1 year ago 
It may not be Peter Hahns fault but I'm finding my deliveries are taking too long to arrive, also there can be a delay before items are available for dispatch. its very frustrating for all concerned.
Report review
 Verified review
10 months ago 
Delivery times very slow. I am aware of difficulties but the time taken seems excessive I have ordered something else but I am worried it might not come in time for holidays in two weeks time!
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
10 months ago
Thank you for your review. All orders, stock permitting, take 8-10 working days to be delivered via Royal Mail. We apologise for the inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago 
The Goods are very good quality, but the time they take to get here . they take your money , and you are still waiting for your goods, having to keep ringing up and asking where are they.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. We are currently experiencing delays outside of our control, and this has sadly increased our delivery time scale to 12-14 working days at present, stock permitting. We sincerely apologize for any inconveniences caused. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
5 months ago
Sale discount code not working on several tries! Although valid till 31st Jan! Postal address unable to put my village address/ box for tiown and location. Not enough fill in boxes
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
5 months ago
Thank you for your review. We are sorry to hear you are experiencing difficulties placing an order on our website. Please contact us on 0800 054 2120 and one of our dedicated agents will be delighted to assist you further. We look forward to hearing from you. Kind regards, Your PETER HAHN Team.
 Verified review
11 months ago 
Thought goods took a while to be delivered. Also felt sizes came up rather on the small side. Although quality very good and wouldn’t stop me from ordering anything again.
Report review
 Verified review
8 months ago
Quality of product was good, but from ordering, it took three weeks to arrive. In this day and age when orders can arrive within 2 days - three weeks is too long to wait.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
8 months ago
Thank you for your review. We apologise for the long delivery timescale, stock permitting all orders should arrive within 8-10 working days. You can track your orders by contacting our Customer Services Team for your tracking number. Again, we apologise for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago
Had to return clothes as they were far too small. The size that fits me everywhere else is useless from Peter Hahn. When I rely on online shopping, this is not good enough
Report review
 Verified review
10 months ago
Annoyed that I can never enter my free postage when they send me a voucher. There is no box available to add code when you have an account. This will be my last order
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
10 months ago
Thank you for your review. Should you ever miss a voucher, please advise us when you receive delivery, and if you keep the item we will always refund you the voucher amount. We apologise for the inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
9 months ago
Well packed and presented.in a strong box delighted with the product would have liked to have received it earlier but will not be put off with the delay in postage .
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
9 months ago
Thank you for your review. Stock permitting all deliveries will take 8-10 working days as stated in our T&C's. We apologise for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
5 months ago 
by A A.
Faster deliveries after purchase and quicker refunds would be appreciated. The clothes are of good quality and often well priced, particularly in a sale.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
5 months ago
Thank you for your review. Stock permitting all orders will take 8-10 working days to arrive. As stated in our T&C's we do ask to allow 7-14 working days from the date you post your parcel back for a full refund to be issued. We apologise for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
7 months ago 
Waiting so long for an order, has been a disappointment, however I do appreciate that the trading scene has been chaotic, .hope things improve
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
7 months ago
Thank you for your review. Please contact us at service@peterhahn.co.uk so we can assist you further. We look forward to hearing from you soon and we apologise for the inconvenience. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago
very slow to deliver my order although an email was sent to let me know. Customer service very good. Worth waiting for as goods are excellent
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. We are currently experiencing delays outside of our control, and this has sadly increased our delivery time scale to 15-21 working days at present, stock permitting. We sincerely apologize for any inconveniences caused. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
10 months ago 
Unfortunately I am still waiting for goods - ordered 19 August. When they do arrive I am sure they will be of excellent quality, as always
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
10 months ago
Thank you for your review. Your order was dispatched on the 17.09.21 and delivery will take 8-10 working days. We apologise for the long delay at this time. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
5 months ago
I love their clothes but find their delivery charges quite high especially as you have to wait far too long for the item to be delivered.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
5 months ago
Thank you for your review. Stock permitting all orders take 8-10 working days to arrive. We dispatch from our warehouse in Germany, hence the delivery charge of £4.95. We do offer free return labels inside our parcels for all our customers. If an item is not available for immediate dispatch, we never charge you until we have dispatched the order. If you sign up to our newsletter, please be advised we are always sending out vouchers with free post and packaging. We apologise for the inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN Team.
 Verified review
1 year ago
Lot of problems with last order only one item arrived rest were missing tape tampered with all sorted hopefully now latest order all good
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. We are ever so sorry to read of these difficulties, please be assured this is not usual standard of Peter Hahn and we are working hard to rectify this error. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
1 year ago 
by A A.
3 weeks to delivery despite item being in stock. Trousers good quality but did not sit smoothly on the legs. Item returned.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. We are currently experiencing delays outside of our control, and this has sadly increased our delivery time scale to 12-14 working days at present, stock permitting. We sincerely apologize for any inconveniences caused. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
1 year ago 
Long delays in previous orders being delivered and had to contact you to learn why. Reasons given were kind of nebulous.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 year ago
Thank you for your review. Due to delays outside of our control all orders at present are taking 12-14 working days to be delivered. We apologise for the inconvenience. Kind regards, your PETER HAHN team.
 Verified review
1 month ago
Deliveries are too slow. I go away frequently so often cannot place an order knowing it will not arrive in time.
Report review
Answer by peterhahn.co.uk
1 month ago
Thank you for your review. Stock permitting, all orders will take 8-10 working days too arrive. We apologise for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN Team.