mountfieldlawnmowers.co.ukReviews

: 891ExcellentCertified

Details
Contact
mountfieldlawnmowers.co.uk- Logo - reviews
mountfieldlawnmowers.co.uk- Logo - reviews

Categories

mountfieldlawnmowers.co.uk - The UK's Bestselling Lawnmowers

Founded in 1962, Mountfield is the bestselling manufacturer of petrol lawnmowers in the UK. From the latest battery powered electric lawnmowers, to petrol roller mowers, 4 wheeled mowers, lawn riders and ride on lawnmowers we have a mower to suit every garden. As well as lawnmowers, we manufacture a comprehensive range of powered garden machinery, included the latest lithium-ion cordless garden tools. Visit the Mountfield website to find our more about our products and also locate your nearest authorised Mountfield specialist dealer.
Contact
Stiga LTD
Unit 8 Bluewater Estate, Bell Close
PL7 4JH Plymouth, Devon
United Kingdom
Trade register
Companies House 01074935
Authorised representative
Will Timmis

Reviews for mountfieldlawnmowers.co.uk

4.68/5.00
Excellent
How is the rating calculated?

298 reviews in the last 12 months

84 %
8 %
3 %
1 %
4 %
891 total reviews

What other customers say about their experience with mountfieldlawnmowers.co.uk

Filter 
(2)
7 months ago
Even in the current situation I expected next day delivery to be less than a week, when the parcel arrived I found on opening the goods damaged so contacted the company within five minutes, I was informed that they could not send me a new item and collect the damaged one I would have to wait another week for collection. This has been done but am still waiting two weeks later for my refund.
 Verified review|
mountfieldlawnmowers.co.uk- Logo - reviews
mountfieldlawnmowers.co.uk- Logo - reviews
Answer by mountfieldlawnmowers.co.uk
7 months ago
Thank you for taking the time to write this review. My apologies that you received your product damaged but unfortunately this was down to the courier and we were unable to offer you a replacement as we had sold out. A refund was issued on 20.04.20 the day we received the product back. On our website we state that delivery during COVID-19 could take up to 10 working days
7 months ago
Shipped me the wrong (cheaper) product couldnt contact them on the helpline and e mails bounced back. Finally contacted them via their website. Very apologetic but not flexible with swapping for the right product so going to return the product and look gor an alternative
 Verified review|
mountfieldlawnmowers.co.uk- Logo - reviews
mountfieldlawnmowers.co.uk- Logo - reviews
Answer by mountfieldlawnmowers.co.uk
7 months ago
Thank you for taking the time to write this review. Unfortunately during this pandemic we are following government guidelines and have limited staff working and we apologise that you have been sent the wrong mower in this instance. On the rare occasion a miss-pick occurs we have decided that during this period we would refund the customer and arrange a collection so that they can then re-order.