my-picture.co.uk- Logo - reviews

my-picture.co.ukReviews

: 88,982Excellent

4.77

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 26/07/2010
updated on: 06/07/2022
my-picture.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At my-picture.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more


certified since: 26/07/2010
updated on: 06/07/2022
my-picture.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At my-picture.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more

Reviews for my-picture.co.uk

21,533 verified reviews in the last 12 months

88,982 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


3 months ago
The only thing that would be better is to offer loyal customers a discount on the discount lol… wishful thinking on my part! I started buying pictures on canvas for myself by my 3rd for myself i now buy large canvas pictures for my family too for christmas gifts or just because! I think if your happy with the experience for yourself the fact that every member of family ive bought for aswell ( brother,sister,son,daughter & friends ) to get feedback from them over the moon with what theyve recieved is testamount to my-picture as a company and the fact they hint at wanting updated versions for the following year, my latest was bought as a easter gift for my daughter of her son his first easter, she recieved it yesterday and Her txt to me was OMG i love it i love it i love it! Thank you so much. I always allow at least 2 weeks from ordering to delivery but it can take on average 7-10 days but id defo say allow a bit longer if ordering at peak times. What i also like is i can order and pay for the canvases etc and have them sent direct to the person im buying for. 5*****
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


5 months ago
The main issue I have with my-pictures is that they use UPS to deliver items. UPS are hands down the worst delivery service I have had the misfortune deal with. There is a major lack of communication from the company, no email or text updates regarding your delivery. The ‘whilst you were out’ card they leave has the smallest typeface known to man printed in light grey. I had to phone them to ask what happens after 3 failed attempts. Spoke to 2 people I couldn’t understand so ultimately they couldn’t resolve my issues. Kept asking for a tracking number which I didn’t have to hand and for some reason couldn’t find my item any other way. The online tracking is appallingly slow to update so I didn’t have a clue where my item was or what was happening with it. Ultimately this will prevent me from ordering from my-pictures in future.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for my-picture.co.uk

Filter 
 Sort by Relevance 
(614)
 Verified review
21 days ago
Pics printed the wrong way round thus leaving a huge white blank bit of canvas top and bottom, totally uselessness
Report review
Answer by my-picture.co.uk
17 days ago
We are sorry that you are unsatisfied with the quality of the products you received. We want to make sure you are getting something that you are completely satisfied with and have already contacted you via email.
 Verified review
1 month ago
My parcel never arrived I contacted customer service and still haven't got a refund. Fake don't use this website
Report review
Answer by my-picture.co.uk
1 month ago
Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences regarding your shipment. We will check the status of your package and contact you via email for a solution.
 Verified review
21 days ago
Item still hasn't arrived despite being told its been delivered od never order form this site again. Shocking
Report review
Answer by my-picture.co.uk
17 days ago
Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences regarding your shipment. We will check the status of your package and contact you via email for a solution.
 Verified review
10 days ago
Slow service, placed an order well over a week ago, tracking says should have arrived by now but nothjbg
Report review
Answer by my-picture.co.uk
8 days ago
We are very sorry to hear that you have experienced difficulties with the delivery of your shipment. We will review your case and contact you by email immediately.
 Verified review
8 days ago
Terrible quality very blurry just dumped them after trying to contact you via link that didn't worki
Report review
Answer by my-picture.co.uk
8 days ago
We are sorry that you are unsatisfied with the quality of the products you received. We want to make sure you are getting something that you are completely satisfied with and have already contacted you via email. Please reply to the email and send us photos of the defective products.
 Verified review
17 days ago
I am so disappointed at the quality of the product and the time it took to be delivered Never again
Report review
Answer by my-picture.co.uk
16 days ago
We are sorry that you are unsatisfied with the quality of the products you received. We want to make sure you are getting something that you are completely satisfied with and have already contacted you via email. Please reply to the email and send us photos of the defective products.
 Verified review
22 days ago
Worse print iv ever seen ....had white specs all over it and a big red mark very bad quality
Report review
Answer by my-picture.co.uk
21 days ago
We are sorry that you are unsatisfied with the quality of the products you received. We want to make sure you are getting something that you are completely satisfied with and have already contacted you via email. Please reply to the email and send us photos of the defective products.
 Verified review
1 month ago
Font overlaying picture was clear on description and invisible on mug that was delivered.
Report review
Answer by my-picture.co.uk
21 days ago
We are sorry that you are unsatisfied with the quality of the products you received. We want to make sure you are getting something that you are completely satisfied with and have already contacted you via email. Please reply to the email and send us photos of the defective products.
 Verified review
3 days ago
Bad effects.faces are blur .delivery charges are more than price .bad experience totally
Report review
Answer by my-picture.co.uk
3 days ago
We are sorry that you are unsatisfied with the quality of the products you received. We want to make sure you are getting something that you are completely satisfied with and have already contacted you via email. Please reply to the email and send us photos of the defective products.
 Verified review
22 days ago 
Ignored my 3 emails with reference to reprinting a Canvas. Sppalling Customer Service.
Report review
Answer by my-picture.co.uk
21 days ago
We are very sorry to hear that you have had a bad experience with our customer service. We will process your case again immediately and contact you by email.
 Verified review
4 days ago
Delivery time was very poor , no one seemed to know where my parcel was. UPS useless
Report review
Answer by my-picture.co.uk
3 days ago
We are very sorry to hear that you have had a bad experience with our customer service. We will process your case again immediately and contact you by email.
 Verified review
1 month ago
I never received my order. The online form would not send nor did you answer phone.
Report review
Answer by my-picture.co.uk
22 days ago
Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences regarding your shipment. We will check the status of your package and contact you via email for a solution.
 Verified review
Yesterday
I have not received my order or had a reply from my email to find out where it is.
Report review
Answer by my-picture.co.uk
6 hours ago
We are sorry that you are unsatisfied with the quality of the products you received. We want to make sure you are getting something that you are completely satisfied with and have already contacted you via email. Please reply to the email and send us photos of the defective products.
 Verified review
18 days ago
I've not received my order.. It was for my daughters birthday.. Totally gutted.
Report review
Answer by my-picture.co.uk
17 days ago
Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences caused by the delivery of your shipment. In order to process your complaint, please send a short email to our customer service. We kindly ask you to also mention your order number in the email. We will check the status of your shipment and solve the problem as soon as possible.
 Verified review
17 days ago
WHAT A LOAD OF SHIT THAT YOU HAVE SENT ME. M HOW CAN YOU PRESENT SUCH RUBBISH.
Report review
Answer by my-picture.co.uk
14 days ago
Thank you for your review. We apologize for the inconveniences caused and would like to resolve your problem as soon as possible. We have already contacted you by e-mail and look forward to your answer.
 Verified review
12 days ago
Despite ordering a Father’s Day offer, it arrived 5 days after Father’s Day.
Report review
Answer by my-picture.co.uk
8 days ago
We are very sorry to hear that you have experienced difficulties with the delivery of your shipment. We will review your case and contact you by email immediately.
 Verified review
22 days ago
Poster was folded and damaged. No response from email to customer services
Report review
Answer by my-picture.co.uk
21 days ago
We are sorry that you are unsatisfied with the quality of the products you received. We want to make sure you are getting something that you are completely satisfied with and have already contacted you via email.
 Verified review
12 days ago
Took too long to come. Images not up to the standard i normally purchase.
Report review
Answer by my-picture.co.uk
7 days ago
Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences regarding your shipment. We will check the status of your package and contact you via email for a solution.
 Verified review
21 days ago
The picture was smaller then expected , and no hanging kit with it ,
Report review
 Verified review
16 days ago
Get the picture right and answer your complaint when you receive one
Report review
Answer by my-picture.co.uk
9 days ago
Thank you for your review. We apologize for the inconveniences caused and would like to resolve your problem as soon as possible. We have already contacted you by e-mail and look forward to your answer.