radbag.dk/

27 reviews in the last 12 months85 total reviews

Good

Top positive review

30 Jun 2023
Var lidt bekymret, da jeg havde læst nogle dårlige anmeldelser. Men jeg fik, hvad jeg havde bestilt i løbet af en uge - og det var ting der skulle graveres navn i og tatoveringer med billeder af familien. Jeg fik dog ingen mail fra firmaet om, at min ordre var klar - pludselig fik jeg bare en besked fra PostNord om, hvornår de regnede med at kunne levere pakken.

Top negative review

19 Jul 2023
På et tidspunkt ville jeg kun ha’ givet én stjerne. Jeg har før handlet hos Radbag uden problemer, så var meget skuffet, da den vase jeg bestilte hjem til mors dag d. 14. maj 2023 aldrig kom frem. Jeg skrev til kundeservice og fik at vide, at jeg skulle udfylde dokumenter til GLS, da pakken eftersigende skulle være afleveret, men aldrig var dukket op. Det tog laaang tid, og til sidst skrev jeg igen. Så fik jeg en rabatkode som undskyldning. Og bagefter fik jeg pengene retur (fra det forkerte produkt). Havde bestilt strømper nogle måneder efter og det var så den mængde penge, jeg fik tilbage. Jeg valgte ikke at gøre mere ved det, og prøvede så at bestille vasen igen hjem til min mor. Den dukkede heldigvis op, så hun kunne få sin mors dags gave tre måneder for sent.

Reviews for radbag.dk/

Filter
Relevance
(20)
Reset
1 Feb 2024
Hurtig levering og god kvalitet
19 Dec 2023

Mega positiv overrasket ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jeg bestilte en engle pude med ansigtet fra Harry Styles og et citat. Og det blev så fint. Nemt at designe, god betalingssystem og mega hurtig levering. Det har været første gang - og jeg var lidt i tvivl pga anmeldelserne - men jeg blev totalt positiv overrasket. Det har ikke været sidste gang jeg har handlet her ❤️
8 Dec 2023
Jeg kan se der er mange Dårlige anmeldelser på trustpilot. Men jeg har ingen klager. Fine varer, nem bestilling og hurtig levering
3 Dec 2023
Har bestilt nogle gange fra hjemmesiden, og må bare sige at det er en superb oplevelse hele vejen igennem! I gør det SÅ godt!!
10 Dec 2023
Fin og god betjening - tilfreds
21 Dec 2023
Hurtig levering.
30 Jun 2023
12 Sept 2023
Super hjemmeside. Var lidt betænkelig ved at bestille men tænkte at for 200kr gik det nok. Jeg bestilte og det blev sendt dagen efter. Modtog min ordre efter 5 dage da gls havde haft en forsinkelse på deres bil. Så jeg tør godt bestille der igen.
8 Jun 2023
En rigtig sjov kop som blev givet i Fars dags gave. Far blev MEGET glad for at se sit hoved på toppen af supermand, og koppen er allerede fragtet til hans arbejdsplads, hvor alle elever er tvangsindlagt til at se på ham som Supermand 😂👏🏼
28 Nov 2023
Fik en dejlig blød morgenkåbe efter kun 6 dage,er meget tilfreds 🥰
28 Apr 2023
Kan lide alt, det er en genial side. Elsker den
24 Jun 2023

Super fine varer

Rigtig fine varer og hurtig levering. Tak!
16 Nov 2023

Enkel og hurtig ekspediton og levering

Enkelt, hurtig ekspedition og levering.
30 Apr 2023
Vakte stor glæde hos modtageren.
28 Jun 2023
Nem proces og hurtig aflevering
2 Apr 2023
Flot og lækkert tæppe.