radbag.dk/Reviews

: 18Good

Reviews for radbag.dk/

18 verified reviews in the last 12 months

18 total reviews

Havde bestilt to temperaturfølsomme krus. Jeg havde lidt besvær med at uploade et af billederne, så jeg var spændt på resultatet. De er begge blevet rigtig fine, så kan kun anbefale. Jeg vil helt sikkert bestille fra Radbag igen.

Jeg købte en gave som godt nok var personlig men da jeg finder ud af at min søster også har købt en vælger vi at annullere min. Jeg annullere min ordre 10 min efter jeg har afgivet ordren. De svarer ikke på min mail før jeg har modtaget min ordre en uge senere!! De har ingen tlf nr som er synlig så man kan heller ikke ringe til dem! Jeg bruger dem aldrig igen! -

Reviews for radbag.dk/

Jeg har haft en rigtig god oplevelse med Radbag. Jeg læste en del anmeldelser, inden jeg købte, men ud fra min mening kan man godt tage de dårlige med et Gran salt. For jeg er en yderst tilfreds kunde.
Unikke og spændende produkter og hurtig leverance tid. Minde godt var at en del produkter var udsolgt.
Skønne produkter og hurtig levering på trods af, at det var personaliserede produkter.
Lynhurtig levering af et produkt i høj kvalitet - absolut ingen klager herfra
1 month ago
Jeg var bare vild med det hele