radbag.dk/Reviews

: 18Good

Reviews for radbag.dk/

18 verified reviews in the last 12 months

18 total reviews

Havde bestilt to temperaturfølsomme krus. Jeg havde lidt besvær med at uploade et af billederne, så jeg var spændt på resultatet. De er begge blevet rigtig fine, så kan kun anbefale. Jeg vil helt sikkert bestille fra Radbag igen.

Jeg købte en gave som godt nok var personlig men da jeg finder ud af at min søster også har købt en vælger vi at annullere min. Jeg annullere min ordre 10 min efter jeg har afgivet ordren. De svarer ikke på min mail før jeg har modtaget min ordre en uge senere!! De har ingen tlf nr som er synlig så man kan heller ikke ringe til dem! Jeg bruger dem aldrig igen! -

Reviews for radbag.dk/

1 month ago
Hurtig levering og rigtig fine ting Bestilte to starin lys med stjernetegn på, hvor det ene klistermærker desværre sad lidt skævt så det måtte jeg pille af og rette selv, men ellers var de andre ting lige som de skulle være Øl krus med navn på er rigtig flot (står på glasset og er ikke et klistermærke) og sokker med billeder på er meget sjove :) Alt i alt er jeg rigtig tilfreds 😁👍
Vi har bestilt hos dem 2 gange nu og begge var til fødselsdagsgaver. Pakkerne kom efter forventning og de så fine ud. Eneste grund til 4 stjerner var at chokoladen ikke så indbydende ud. For man kunne godt se at de nærmede sig holdbarhedsdatoen. Men de skal nok blive spist alligevel. Det er bare de der hvide sukkerkrystaller som dannes på chokolade.
Børnene gav min mand denne her. Han blev glad, men jeg synes godt graveringen kunne have været noget dybere. Er bange for at den del hvor der står “Vores far kan fixe alt” kunne gå hen og forsvinde med tiden, da den ikke er ret tydeligt allerede nu.
At I gav besked om at det var forsinket
1 month ago
Mange forskellige og sjove varer man selv kunne gøre personlige. Hurtig levering.