radbag.dk/

27 reviews in the last 12 months85 total reviews

Good

Top positive review

30 Jun 2023
Var lidt bekymret, da jeg havde læst nogle dårlige anmeldelser. Men jeg fik, hvad jeg havde bestilt i løbet af en uge - og det var ting der skulle graveres navn i og tatoveringer med billeder af familien. Jeg fik dog ingen mail fra firmaet om, at min ordre var klar - pludselig fik jeg bare en besked fra PostNord om, hvornår de regnede med at kunne levere pakken.

Top negative review

19 Jul 2023
På et tidspunkt ville jeg kun ha’ givet én stjerne. Jeg har før handlet hos Radbag uden problemer, så var meget skuffet, da den vase jeg bestilte hjem til mors dag d. 14. maj 2023 aldrig kom frem. Jeg skrev til kundeservice og fik at vide, at jeg skulle udfylde dokumenter til GLS, da pakken eftersigende skulle være afleveret, men aldrig var dukket op. Det tog laaang tid, og til sidst skrev jeg igen. Så fik jeg en rabatkode som undskyldning. Og bagefter fik jeg pengene retur (fra det forkerte produkt). Havde bestilt strømper nogle måneder efter og det var så den mængde penge, jeg fik tilbage. Jeg valgte ikke at gøre mere ved det, og prøvede så at bestille vasen igen hjem til min mor. Den dukkede heldigvis op, så hun kunne få sin mors dags gave tre måneder for sent.

Reviews for radbag.dk/

Filter
Relevance
24 May 2023

Meget skuffende resultat

Jeg købte strømper med eget billede… eller det vil sige det er to stykker stof syet sammen og har intet med en strømpe at gøre! Det er meget skuffende til den pris! Strømperne lever slet ikke op til det jeg modtager. Jeg er mildest talt rigtig ærgerlig over at bruge de penge der…. Selve fototrygget er i det mindste pænt. Men det er ikke noget jeg kan gi i gave.