hothair.co.ukReviews

: 1,405ExcellentCertified

Details
Contact
Contact
Daxbourne International LTD
103 Union Street
SE1 0LA London
United Kingdom
Trade register
Companies House 03369640
Authorised representative
Louise Cayzer

Reviews for hothair.co.uk

4.58/5.00
Excellent
How is the rating calculated?

451 reviews in the last 12 months

80 %
10 %
3 %
2 %
5 %
1,405 total reviews

What other customers say about their experience with hothair.co.uk

Filter 
3 months ago
Very very dissapointed, ordered over 2 weeks ago and have heard nothing .... No email nothing, this order is for a client having chemotherapy at the moment,please have the decency to let me know what is happening so I can either cancel and have a refund or order somewhere else. Mrs P Obrein.
 Verified review|
Answer by hothair.co.uk
3 months ago
We're very sorry that you have had a problem with your order. We emailed you on 10/12/20 to explain the item was out of stock with our supplier and asking if you would like to choose something else- please can you check your junk mail? One of our customer service team will be in contact today to help you out further with this. Alternatively, you can call 0207 357 9908 or email miranda@daxbourne.c
3 months ago
Excellent
 Verified review|
3 months ago
Great Products, Great service and communication
 Verified review|
3 months ago
Love hot hair products. Always go back
 Verified review|
3 months ago
Excellent products and quick delivery
 Verified review|
3 months ago
Fast efficient helpful service 100%
 Verified review|
3 months ago
Luv Hot Hair luv their products never let me down, quick delivery, if ever needed too ask a question The girls on customer service are super friendly and very helpful THANKYOU Keep up the good work
 Verified review|
3 months ago
Hot Air did not stock the wig I ordered and refunded my money immediately
 Verified review|
Answer by hothair.co.uk
3 months ago
We're so sorry that the item you ordered was not available. We are working on improving our stock updates to avoid disappointing customers.
3 months ago
Very prompt delivery
 Verified review|
3 months ago
Nice hairpiece colour as described and fab price.
 Verified review|
3 months ago
Dissappointed you have changed you pony tails they are too thin
 Verified review|
Answer by hothair.co.uk
3 months ago
We are sorry you did not like the style you ordered. We can confirm that we have refunded you for this item on the 10th December. We are happy to help you choose a thicker ponytail style if you like, as we have many more in the collection.
3 months ago
Regular customer - good company to deal with.
 Verified review|
3 months ago
I purchased two pony tails, one was too long and I cut it it did not turn out well. The second one was short and the ideal length I wanted. The long one had a good quality strong claw grip but the small one came with a tiny clasp that was supposed to grasp the area above your existing bun which is hidden under the false piece. It was not a good look. The site should have shown this.
 Verified review|
Answer by hothair.co.uk
3 months ago
We are sorry you did not like the 2nd hairpiece ordered, it is aimed to be perfect for someone with fine and short hair that cannot support a larger clip. We have tried to explain this in the copy on the site, however we will review to make it clearer. Please be assured you can return the style for a full refund.
3 months ago
Excellent easy to order and the item arrived very quickly which I am very pleased with. Thank you.
 Verified review|
3 months ago
Very happy with my purchase will be buying from this company again, great products at reasonable prices
 Verified review|
3 months ago
Excellent quality speedy delivery What’s not to like?
 Verified review|
3 months ago
Excellent service
 Verified review|
3 months ago
A1 Service
 Verified review|
3 months ago
First class service everytime.
 Verified review|
3 months ago
Very pleased with purchases and delivery. Excellent service
 Verified review|