Moowy.nl

307 reviews in the last 12 months342 total reviews

Excellent

Top positive review

22 Jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.

Top negative review

18 Jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Reviews for Moowy.nl

Sort by
Relevance
Reset
Kalk besteld, duidelijk de aantal M2 omschreven wat daar voor nodig is. Snelle levering. Goed verpakt.

Gemakkelijke bestelling en goed advies

Gemakkelijke bestelling, duidelijk advies bij de producten en snel advies bij vragen achteraf
RR
R R.
Zeist
8 Dec 2023
Prima en vlotte levering. Beter? Als je vanuit nl naar de site gaat, direct naar de nl site doorlinken ipv eerst België. .
9 Dec 2023

Beste voeding voor mooi groen gras

Superfijne producten en handig dat je voor een bepaald aantal vierkante meter kunt bestellen.
27 Nov 2023
Topproducten, snelle service en altijd uitgebreid antwoord op vragen.
4 Dec 2023
Goede producten en snelle levering.
15 Dec 2023
AZ
Arjen Z.
Harderwijk
30 Oct 2023
Moowy is goed! Artikelen worden altijd snel en goed verpakt geleverd tegen een goede prijs. De filmpjes zijn leuk ( mag iets korter) en zeer behulpzaam.
10 Nov 2023

Goede producten, fijne reminders.

Naast goede producten ook erg blij met de regelmatige reminders wat er nu het beste gedaan kan worden voor een mooi gazon.
3 Nov 2023

Snel opgestuurd. Topkwaliteit.

Snel opgestuurd. Iets duurder maar groeide snel en daardoor ook mooie dichte grasmat die nog steeds mooi is!
31 Oct 2023
Professionaliteit, snelle en doeltreffende website!
28 Oct 2023
Combi web site met info en uitleg en de producten
16 Nov 2023
Ik kreeg goed advies en antwoord op mijn vragen.
30 Oct 2023
Goede kwaliteit spullen en snelle levering.
22 Jun 2023
26 Jun 2023

Moowy is oké

Moowy heeft topproducten en sinds vorig jaar zijn we begonnen het gazon nu eens eindelijk via de regelen der kunst aan te pakken. Helaas gebeurden er dingen die tegen zaten: een plaag van engerlingen, een droge en hete zomer, nat en koud tot ver in het voorjaar en nu weer zo'n veel te lange droge, hete föhn over het gras. Dus het golfveld dat we voor ogen hadden is het nog steeds niet en alles wat je koopt is ook niet goedkoop. Wat Moowy nog kan verbeteren is een plan van aanpak schrijven vwb verticuteren, beluchten, maaien, bemesten, doorzaaien, gebruik van ijzersulfaat, zeewier en evt bestrijden van engerlingen. Er is wel een kalender maar dat is niet concreet genoeg. Wij zouden hiermee geholpen zijn. 🙂🙂
7 Apr 2023
Ik ben via YouTube filmpjes tegen gekomen over Moowy. In deze filmpjes wordt iedere keer duidelijk uitgelegd hoe en wat met hun producten. Ik heb graszaad besteld voor een schaduwrijk gebied. Nadat ik het besteld had kwam het product keurig netjes 2 dagen later aan. Keurig verpakt en met een goede gebruiksaanwijzing. Complimenten voor Moowy
22 Mar 2023

Hele fijne klantenservice

Ik had veel vragen over de stappen die ik moest ondernemen om gras te zaaien.En toen heb ik hele goede tips gekregen van Michelle van Moowy service. Ze nam echt de tijd voor mij. Nou weet ik wat te bestellen bij hun.
3 Jun 2023

Advies

Gazon ziet er m.i. goed uit dankzij jullie meststoffen, echter er zit een witte schijn over. Zie je dat op de foto? Gazon wordt elke avond 15 minuten automatisch gesproeid en dagelijks door een robotmaaier gemaaid.