Moowy.nl

307 reviews in the last 12 months342 total reviews

Excellent

Top positive review

22 Jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Top negative review

18 Jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Reviews for Moowy.nl

Sort by
Relevance
Reset
9 Dec 2023

Goeie webshop en snelle verzending!

Meerdere malen besteld en ook via decemail advies gevraagd en gekregen!
10 Dec 2023
Snelle levering en goede producten
4 Dec 2023
30 Oct 2023
Bestelling snel ontvangen met uitleg en gebruik. Na het aangebracht te hebben zeer snel resultaat. Prima producten.
10 Nov 2023
Goede producten met beloofd resultaat, mooie verpakking voor goede houdbaarheid, snel geleverd
30 Oct 2023
Goede stoffen voor m’n gras dat niet zoveel zon krijgt.
9 Nov 2023
BS
Ben S.
Wateringen
JB
J b.
Soest
20 Mar 2023
uitleg en suggesties over t gazon zijn zeer welkom. Ik weet zeker dat ik al ruim 1000 euro bij moowy heb uitgegeven en zou t op prijs stellen af en toe n korting te krijgen. Maar dan ook zonder eisen, voorwaarden, bonnen of codes. ie; bij de volgende bestelling ontvangt u, bijvoorbeeld, 10% korting op de hele bestelling.
13 Mar 2023
Als beginner is het fijn dat je een mailtje krijgt wat wanneer te doen in het jaar(seizoens advies)en wat ook vooral telaten. Plus de mailtjes tussendoor als er bijvoorbeeld lange periode van droogte zijn of juist veel regen. Zo weet je wat je kunt doen voor je gazon zonder zelf expertise te hebben.
5 Jun 2023

Leuk bedrijf, wel aan de dure kant

Goed: Kwalitatief goed, mooi verpakt, gericht op design, sympathiek bedrijf. Kan beter: Lijkt af en toe een beetje teveel een marketing exercitie, veel hogere prijzen met veel minder inhoud in een verpakking dan elders, maar dan wel mooi verpakt en leuke filmpjes.
12 Apr 2023

Mooie producten, vlotte levering

Mooie producten, snel geleverd, heldere communicatie. Alleen de omdozen waarin alles verzonden werd was van zeer magere kwaliteit gezien het gewicht van de producten waardoor de dozen kapot waren bij aankomst. Anders was het een dikke 10 geweest!
9 Mar 2023

Gazon in het voorjaar

Duidelijke beschrijving wat te doen met het gazon in het voorjaar. Daarbij een pakket om dat voor elkaar te krijgen. Zou fijn zijn als die beschrijving/ instructie ook bij de bestelling zit, wat dus helaas niet zo is.
11 Sept 2023
Super snelle bezorging Graszaad slaat goed aan Bemesting volgt binnenkort, effect valt dus nog niet te beoordelen. De kortingsmails vlak na bestellingen zou vind ik niet zo sympathiek en zie ik liever tussendoor.
AZ
Arjen Z.
Harderwijk
9 May 2023

Producten zijn top! Bestellen eenvoudig

Producten zijn top. Bestellen eenvoudig. De uitleg video's zijn lastig te vinden op de site. Moet nu rechtstreeks naar YouTube om instructies te bekijken
11 May 2023
kwaliteit product is goed, info.filmpjes leerzaam. we hebben veel last van woelratjes in het gazon, geen serieuze oplossing voor binnengekregen.
14 Sept 2023
Producten zijn prima, maar melding voor x tijd besteld volgende dag geleverd gaat niet op, vermeld dit dan ook niet
8 Sept 2023
Beantwoorden van vragen / problemen duurt 2 dagen, en dat is te lang. Produkten zijn goed en betrouwbaar
BS
Ben S.
Wateringen
13 Sept 2023
Goed product en een duidelijke uitleg hoe te werk te gaan voor een juiste behandeling van je grasveld