Moowy.nl

307 reviews in the last 12 months342 total reviews

Excellent

Top positive review

22 Jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Top negative review

18 Jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Reviews for Moowy.nl

Sort by
Relevance
18 Jul 2023

Wat je ook vraagt: altijd hetzelfde standaard antwoord.

MB
11 Apr 2023
Mijn bestelling kwam te laat, waardoor ik het niet meer kon strooien. Ik had het juist besteld omdat er stond dat het de volgende dag geleverd zou worden.
3 Jun 2023
Tja met een advies om 3 tot 4x per dag water te geven kan ik t ook. Dan groeit alles. Tot nu toe presteerde t precies t zelfde als een pak van de Aldi, niet….. (met deze al redelijk warme dagen kun je t gras niet eens besproeien wegens verbranding… )
31 Mar 2023
Levertijd met enkele dagen overschreden
27 Apr 2023
Het gras komt niet zo goed op helaas, of het moet aan de weersomstandigheden liggen.
22 May 2023
Levering is prima, kan nog niet oordelen over de groei van het gras!
16 Oct 2023
Kortingscode wordt niet goed verwerkt
2 Oct 2023