Moowy.nl

307 reviews in the last 12 months342 total reviews

Excellent

Top positive review

22 Jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Top negative review

18 Jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Reviews for Moowy.nl

Sort by
Relevance
29 Mar 2023

Hart voor gras

Beste van shoppen bij Moowy: Ze hebben hart voor gras, en geven goed advies over hoe en wanneer het te behandelen.
20 Mar 2023

Mooi spul

Snel geleverde handige producten met voldoende uitleg. Hopelijk gaat m'n gras het beter doen. Slechter kon niet :)
21 Oct 2023
goede prijs, snelle levering, stevig verpakt, en de tips die je automatisch krijgt daar kan je werkelijk iets mee
15 Mar 2023

Altijd weer fijn om er te bestellen!

Duidelijke website en uitleg van de producten. altijd snelle levering en de producten doen wat ze moeten doen.
15 Aug 2023
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen Met extra tips en tricks Aftersales ook goed Toppers zoals t hoort
19 Jun 2023
Meststof voor gras ontvangen . Zelfs met dit hete weer heb 3x gesproeid en zichtbaar groener geworden . Top
IJ
Ina J.
Doetinchem
9 Oct 2023
Ik ben beginnende gras tuinierder en dankzij moowy zijn video's en duidelijke mails nu een mooi grasveld
8 Sept 2023
Beantwoorden van vragen / problemen duurt 2 dagen, en dat is te lang. Produkten zijn goed en betrouwbaar
BS
Ben S.
Wateringen
13 Sept 2023
Goed product en een duidelijke uitleg hoe te werk te gaan voor een juiste behandeling van je grasveld
5 Jun 2023
De 1ste keer ging de bestelling naar Engeland De daar op volgende keren ging het allemaal perfect
PL
Peter L.
Koningslust
3 Jul 2023

Aan te bevelen

Heldere communicatie. Kwaliteitsproducten die echt werken. Goede ondersteuning via mail, website.
5 Jun 2023
Levering volgens afspraak Daarna werd mijn vraag over de toepassing adequaat en vlot beantwoord.
2 Jul 2023
Wat goed is behoeft weinig commentaar. Ga zo door, wij komen zeker terug als we wat nodig hebben.
16 Jul 2023

Goede producten en veel info

Goede producten en veel tips en informatie. Het youtube kanaal heeft me veel inzichten gegeven.
20 May 2023
Goede service en kwaliteit en bestellen is vrij eenvoudig en wordt al de volgende dag geleverd
13 May 2023

Top kwaliteit spullen

Duidelijke beschrijving van de spullen die jullie hebben in de webshop en het is top kwaliteit.
BA
Bert A.
Haaksbergen
26 Jun 2023
Bemesting en tips prima, maar zelf heb ik 160 m2 gras, dus verpakkingen te groot of te klein.
25 Sept 2023

Beste site voor je gras

Goede producten die doen wat ze beloven en perfecte instructies met goede detailinformatie.
9 Oct 2023

Top spul

Goede beschrijvingen van de producten. Doet wat er gezegd wordt. Goede levering en snel.
28 Mar 2023
Ontzettend fijne en duidelijke informatie. Heel blij met Moowy ! Ook prima producten.