Moowy.nl

307 reviews in the last 12 months342 total reviews

Excellent

Top positive review

22 Jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Top negative review

18 Jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Reviews for Moowy.nl

Sort by
Relevance
27 Mar 2023
Top service en goede begeleiding. De test van de grond was goed en heeft veel inzicht gebracht. Mest en graszaad zijn goed. Gras daadwerkelijk verbeterd.
AZ
Arjen Z.
Harderwijk
9 May 2023

Producten zijn top! Bestellen eenvoudig

Producten zijn top. Bestellen eenvoudig. De uitleg video's zijn lastig te vinden op de site. Moet nu rechtstreeks naar YouTube om instructies te bekijken
15 May 2023
De doeltreffende producten. Sinds het gebruik van jullie producten, ziet mijn gras er als een tapijt eruit. Mijn bestellingen worden snel geleverd
22 May 2023

Goed advies…

De periodieke adviezen voor de behandeling van het gras zijn heel handig. De spullen die ik dan bestel, zijn er altijd ook binnen de korste keren.
26 Jun 2023
Snelle levering met duidelijke beschrijving. In mijn beleving zijn er geen veranderingen nodig maar wel zorgen dat dit de het minimale niveau is.
11 May 2023
kwaliteit product is goed, info.filmpjes leerzaam. we hebben veel last van woelratjes in het gazon, geen serieuze oplossing voor binnengekregen.
17 Oct 2023
Goede producten en hele fijne instructie voor het gebruik van de producten die je hebt aangeschaft per mail. Bestelling is altijd snel binnen.
10 Jul 2023

Topsite met echt verstand van gras

Hele leuke site met hele goede tips. Eindelijk iemand met echt verstand van gras! Milieu/diervriendelijke oplossingen. Mooie verpakking ook.
6 Mar 2023

Goede tips

Leveren niet alleen de juiste producten maar geven goed advies erbij over gebruik en toepassingen. Precies wanneer je het nodig hebt.
27 Jun 2023
Goede producten en duidelijke uitleg hoe en wanneer het te gebruiken en vlotte levering, kortom ik ben zeer tevreden met Moowy.
13 May 2023
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen fijne producten en duidelijke uitleg extra tips kortom fijn bedrijf met extra service
RE
Robin E.
Sittard
8 Sept 2023
Goed advies, gras is goed herstellende met het “herstel pakket”. Ik heb nu weer het gevoel gras te hebben ipv een onkruidvlakte
6 Mar 2023
Sublieme kwaliteit producten en snelle verzending. Customer aftercare is geweldig met veel handige tips/trucs voor je gazon.
11 Jul 2023
Snelle levering en top producten! Ook zijn de vele YouTube videos super handig om te leren hoe je een goed gazon krijgt
IJ
Ina J.
Doetinchem
9 May 2023
Goede kwaliteit en prijs.dank zij de duidelijke instructie video's nu een heel mooi grasveld ,en dat voor het eerst.
1 Mar 2023
Super gras en meerdere keren een bestelling geplaatst. Fijne feedback en tips. Goeie klantenservice. Snelle levering.
14 Sept 2023
Producten zijn prima, maar melding voor x tijd besteld volgende dag geleverd gaat niet op, vermeld dit dan ook niet
23 Jun 2023
Probleem werd snel opgelost. Klantenservice geeft aan begrip te hebben voor de situatie en onderneemt direct actie!
TV
Ton v.
Zoeterwoude
17 Jul 2023
Goeie producten/graszaad, goede hersluitbare verpakking, uitleg bij het produkt, snelle bezorging en op tijd. TOP!
30 Mar 2023
Top producten met snelle levering. Foto 1: gemaaid na de winter en de springboost gestrooid. Foto 2: 1 dag later!