moowy.nl

372 reviews in the last 12 months482 total reviews

Excellent

Top positive review

22 Jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Top negative review

8 Mar 2024
Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Reviews for moowy.nl

Vooral zo doorgaan top
16 Jun 2023
Top, snel en duidelijk
11 Jun 2023

Verder goed geregeld,alleen was er van de plastic verpakking een hoek open gescheurd waardoor er een gedeelte van de inhoud los in de doos zat.

Verder goed geregeld
7 Jun 2023