moowy.nl

372 reviews in the last 12 months482 total reviews

Excellent

Top positive review

22 Jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Top negative review

8 Mar 2024
Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Reviews for moowy.nl

Sort by
Relevance
23 Aug 2023
Snel in huis gepaard met goede adviezen
1 Aug 2023
Op tijd geleverd Nog niet genoeg groen
5 Jun 2023
Good n excellent stuff. Always support
1 Oct 2023
Snelle levering, goede info op vragen
MV
mayke v.
Streefkerk
9 Oct 2023
Snelle levering, goede voorlichting
21 Aug 2023

SUPER KWALITEIT

Zeer goede kwaliteit en goed adviezen
4 Dec 2023
Goede producten en snelle levering.
10 Dec 2023
Snelle levering en goede producten
29 Sept 2023

Zeer fijn top site en uitleg

Zeer fijn, duidelijk. Producten top

Snelle levering, goede service. Top
5 Sept 2023
Goede adviezen, snelle aflevering
7 May 2023
Tot nu toe ben ik heel tevreden! 😊
26 Apr 2023
Producten doen wat wordt beloofd.
15 Sept 2023
Product voldoet aan beschrijving
16 Apr 2023
Fijn bedrijf met goede producten!
BW
Ben W.
Hengelo
14 Jul 2023
Heb weer echt groen en mooi gras
20 Jun 2023
goed advies en spoedige levering
16 Apr 2023
Snelle reactie en goede uit leg
16 Oct 2023
Het advies en de betrokkenheid