moowy.nl

372 reviews in the last 12 months482 total reviews

Excellent

Top positive review

22 Jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

Top negative review

8 Mar 2024
Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Reviews for moowy.nl

Sort by
Relevance
26 Jun 2023

Prima!

Levering oké en kwaliteit van de spullen is goed
16 Nov 2023
Ik kreeg goed advies en antwoord op mijn vragen.
13 Oct 2023
Veel informatie en begeleiding. Snelle levering.
4 Oct 2023
Prettig bedrijf, snelle levering goede producten
16 Jul 2023
Goede uitleg over de producten. Snelle levering
19 Oct 2023
Correcte en snelle levering. Goede producten!
30 Aug 2023
Snelle antwoord. Goed advies. Prima producten.
27 Sept 2023
Duidelijke en tijdige adviezen. Mooie video's
28 Aug 2023
Snel geleverd, aanvullende adviezen gekregen
9 Oct 2023
Na een dikke week al ontkieming vh graszaad.
3 Jul 2023
Bedrijf met echte expertise over het gazon.
MV
mayke v.
Streefkerk
24 Apr 2023
Service , voorlichting en snelle verzending
PW
Patrick W.
Vinkeveen
19 Apr 2023
Bestelling en bezorging vlekkeloos verlopen.
30 Oct 2023
Goede kwaliteit spullen en snelle levering.
19 Jul 2023
Snelle levering en goede kwaliteit spullen
21 Aug 2023
Goede producten & advies. Snelle levering.
19 Jul 2023
Snelle en goede levering, Kundig bedrijf.
22 May 2023
goede producten, goed advies, leuk bedrijf
16 May 2023
Superfijne producten en geweldige service!
21 Aug 2023
snelle levering en duidelijk instructies