Catering Appliance Superstore- Logo - reviews

Catering Appliance SuperstoreReviews

: 3,503Excellent

4.63

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 19/06/2017
updated on: 07/07/2022
Catering Appliance Superstore is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At Catering Appliance Superstore, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more


certified since: 19/06/2017
updated on: 07/07/2022
Catering Appliance Superstore is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At Catering Appliance Superstore, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more

Reviews for Catering Appliance Superstore

453 verified reviews in the last 12 months

3,503 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


16 days ago
This company are excellent and a pleasure to deal with. Real people who answer the phones not answer machines or virtual assistants. They put there customers first, they return calls, and emails and even when there is a problem through no fault of there own they get involved and sort any issues. Can’t praise them enough and will definitely be buying from them again. They are worth ever bit of a 5 star review.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


1 month ago
Very unhelpful, they are only agents (middle man/ broker) (not a suppliers) with no control on any thing only apology to buy time and lie. once you pay for item you are F….. they give no dam about customer. You can not even cancel the item and when you try to complain they will threaten you to deduct 25% of total bill. I will never recommend and will never buy from adexa and catering appliances both are bunch of crooks. 👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼
Report review

Show all critical reviews

Reviews for Catering Appliance Superstore

Filter 
 Sort by Relevance 
(13)
(3)
(26)
 Verified review
9 months ago
Could not deliver item as hit by fork lift in depot, had to chase to obtain item, this was a fridge so a little urgent. Eventual delivery man good. Then found the item was for the Danish market so had to cut off plug and supply uk plug. Probably in this day and age should have paid an electrician to carry out the work. Not a quick fix for the experience, have used the company before.
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
9 months ago
Please accept our sincere apologies for the continued issues you have experienced with this order. I can assure you this is not the norm
 Verified review
10 months ago
Buying the fridge was easy and straightforward. The delivery and collection not so . We paid for collection of the broken fridge, not being told it had to be on a pallet. So we had to strap and pallet the old fridge-two attempts at collection. The fridge eventually got delivered after being promised three delivery days where it never appeared, good job we were not in a hurry for it.
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
9 months ago
Thank you for your feedback, I will certainly pass comments over to ensure that this is communicated more clearly, Please accept my apologies
 Verified review
9 months ago
I have had ZERO communication from this seller. I order 10 items - received 4 with no explanation. Chased customer services to be told that the missing 6 items were not available until mid December. I would have expected a pro active approach to keep me informed. I asked about alternative products and was promised a call back. I have heard nothing since...... Poor service!
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
9 months ago
I am very sorry to hear of the issues with the order. I will arrange for a member of the team to call you and rectify this
 Verified review
10 months ago 
Catering Appliance were great but the product was not. Our Daewoo microwave arrived with two dents and a wonky door. We requested a replacement and it, too, had two dents! Daewoo would only offer us £25 compensation but we accepted because we didn't want the faff having to wait in for a third one to be delivered.
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
9 months ago
Thank you for your comments and sorry to hear that the microwave arrived damaged. Unfortunately each supplier does vary with the damage allowance they offer.
 Verified review
10 months ago
I didn't speak to customer service, so can't really comment of the service. However, delivery was aweful, as the delivery guy refused to assist with carrying the fridge to the kitchen. I was left to get help from my neighbours to carry the fridge for me. I would give delivery 0 star!
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
10 months ago
Thank you for your feedback, Unfortunately all our deliveries are a kerbside drop and we cannot guarantee the drivers will assist taking the units indoors. Apologies this has been mis understood
 Verified review
10 months ago
The damaged goods have now been eventually collected... your business appears to have little to no clue about Customer service or delivery expectations of customers and that although you offer the best price there is a penalty with the service.. exceptionally unprofessional.
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
9 months ago
Sorry to hear your comments, I can see that a replacement was offered immediately upon reporting that the goods were damaged and this was rejected and a refund was requested. We explained this would take a little longer due to you being in the Highlands, Refund has been issue and case has been closed
 Verified review
5 months ago
No helps from 2 strong men to move the freezer up just only 2 steps. I am sure they can lift the freezer easily than me. I am 67 years old. If you two can't do it, you think I can. No sympathy at all.
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
5 months ago
Sorry to hear of the issues you experienced with your delivery, However the order you placed with ourselves was refunded in full at your request and we have no other orders therefore we have not delivered anything to you address. We have requested this review be investigate and removed.
 Verified review
11 months ago
Ordered an oven and was waiting for delivery for days. I had to call and then found out it won’t be delivered weeks later. No communication whatsoever and the info on the invoice was obviously wrong.
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
10 months ago
Apologies to hear of the issues experienced with your order. We have now implemented a new system to ensure our customers are kept up to date with any late or delayed delivery. Thank you for your feedback
 Verified review
1 year ago
Totally disgrace,terrible experience, Almost 2 weeks now and run to get my order delivered. Probably will end up in court. Never ever again,
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
1 year ago
Thank you for your review, Sorry to hear that there has been issues surrounding the delivery of your item, According to the notes this order has now been delivered. If you do have any further issues please let me know
 Verified review
1 year ago
Sent the wrong version of the item I ordered - different design onn the cover. Culdn't be bothered to send it back.
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
1 year ago
Thank you for your feedback and sorry to hear of the issues with this product. I would like to reassure you, Had we been made aware of the issues with this product we would have done our upmost to rectify this with as little inconvenience to yourself as possible,
 Verified review
1 year ago
Had to phone three times to chase my order and then the wrong item was delivered. Got there eventually!
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
1 year ago
We're really sorry with the mix up with your order. There seemed to be a warehouse pick error! I can see that our customer service team resolved this for you. Apologies for this.
 Verified review
1 month ago
I have not received my order!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
1 month ago
Sorry to hear you have not had your order, I have looked into this and we have no notes of any previous correspondence from you ref a non delivery. I have arranged for our customer service team to rectify this and I believe a new unit is on its way to you today. Apologies for any inconvenience caused
 Verified review
7 months ago
Zero customer service
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
7 months ago
Hi Neil, Apologies that you are not happy with the service you have received. I can see there has been some extended lead times and delays on your most recent order with us for which we offer our sincere apologies. Unfortunately at the moment the whole industry is experiencing a number of shipping delays due to several factors. As you have been using ourselves for many years you will be aware that this is not the service we like to offer our customers. We are doing all we can to ensure goods are being shipped in a timely manner however these delays are beyond our control. Please once again accept our apologies for the inconvenience caused.
 Verified review
9 months ago
Would not buy from here again Can not find were my freezer is Still waiting
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
8 months ago
Hi there and I am sorry to hear of the issues you are having, Having checked the order number you provided this unit was delivered on the 07/10 and on the 08/10 you called requesting to exchange for a larger one due to the size being too small which you did not proceed with. Apologies but Is this review possibly for another company?
 Verified review
1 year ago
Not good experience will not use again
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
1 year ago
We're sorry you feel like this - I believe you have been in touch with our customer service team who have resolved your issues.
 Verified review
6 months ago
Refused to exchange damaged goods
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
6 months ago
Sorry to hear of the issues you have experienced with this order, I have sent an email directly to you to try and find a suitable solution.
 Verified review
10 months ago
Never received my package
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
9 months ago
Hi and sorry to hear you didnt receive the goods, I have checked this for you and the tracking shows as parcel force attempted several times and the goods were returned to the sender due to 3 failed attempted, Please can you call Customer service and we can get these sent back out for you
 Verified review
1 year ago
Not that I was expected.
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
1 year ago
I am sorry to hear your microwave was not as expected, I can see an engineer has attended and confirmed that the microwave is working as it should be. Apologies we were unable to help with your return request but we are unable to accept used items back as per our terms and conditions.
 Verified review
1 year ago
Bad
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
1 year ago
We're sorry to see this, if you have any comments on how we can improve our service for you please do get in touch, we hate to see our customers leave unhappy with our service.
 Verified review
5 months ago
Report review
Answer by Catering Appliance Superstore
5 months ago
Sorry to see you have rated our service so low, I can see from the case notes that our customer service team are dealing with your issues and will be back to you shortly with an update