solarplexius.se- Logo - reviews

solarplexius.se

797 reviews in the last 12 months1,945 total reviews

Top positive review

10 Mar 2024
Mycket bra passform och enkel montering på kia niro ev 2024, slut resultat bättre en vad jag hade trott från början. 😀

Top negative review

13 Feb 2024
Snabba på att skicka. Bra info om montering. Produkten i sig funkar som sol-/insynsskydd men kan inte rekommendera detta till någon som vill stajla bilen på ett snyggt sätt. Produktutvecklingen borde ha varit rejält mycket bättre på dessa. Ser varken bra ut eller ger någon bra känsla. Plastklipsen som håller ”toningen” på plats är inte heller speciellt bra för ändamålet. Någon form av gummiklipps/list borde vara standard. Vill man snygga till bilen med mörka rutor så är det väldigt mycket bättre att köpa fabrikstonat eller lämna in hos någon som kan sätta ordentlig solfilm.

Reviews for solarplexius.se

Relevance
(139)
Reset
2 days ago
Det blev jättesnyggt. Bakrdörrerutan blev sådär. Bakluckan blev toppen. Smårutorna blev väldigt bra og när jag typ fick dit dom.
6 days ago
Mycket enklare än solfilm. Klar förbättring mot tidigare och hundarna blir förhoppningsvis glada.
4 days ago
Snabb leverans och helt okej passform
6 days ago
7 days ago
9 days ago
9 days ago
11 days ago
11 days ago
12 days ago
10 days ago
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme!
13 days ago
10 days ago
Glada över att du tagit dig tid att ge oss ditt betyg samt att du har valt Solarplexius!
5 Apr 2024
10 days ago
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme!
29 Mar 2024
3 Apr 2024
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt betyg
3 Mar 2024
Kunde önskat lite bättre passform på bakdörr (saknade ca 2mm i bredd för perfektion). Annars lätt och montera och bra monteringsanvisning
13 Mar 2024
Tack för att du har valt Solarplexius och att du ger oss din feedback. Om det skulle vara så att någon skiva inte sitter helt perfekt och det skulle bli en glipa. Då är det alltid bara att kontakta oss, skicka en bild på det och sen kan vi skicka ut en ny skiva som vi justerar lite
7 Mar 2024
Lätt att montera och bra resultat. Clipsen ser inte så bra ut men det är ju i alla fall inget som syns utifrån.
13 Mar 2024
Stort tack för att du har valt Solarplexius och att du skickar oss din feedback!
27 Feb 2024
Snabb leverans. Det är bra. Bra om det fanns verkstäder för att hjälpa med installationen.
13 Mar 2024
Tack så mycket för att du har valt Solarplexius och att du valt att ge ditt omdömde
1 Mar 2024
Tydligare beskrivning om vilken bit som ska sitta på vilket ställe.
13 Mar 2024
Tack så mycket för ditt omdöme och feedback, det kan vara något för oss att ta med framåt. Om det inte är något speciellt med rutorna, att det sitter kontakter eller liknande som det är utskuret för i skivorna så går det att montera alla sidorutor på båda sidorna, det är bara spegelvänt I ditt fall med en V70 så har sidorutorna olika antal kontakter i ovankant, då behöver rätt skiva vara på rätt sida. Det kan absolut vara något för oss att vara tydligare med i beskrivningen. Tack så mycket igen
2 Mar 2024
13 Mar 2024
Tack för att du har valt att ge oss ditt omdöme!
2 Mar 2024
13 Mar 2024
Tack för att du har valt att ge oss ditt betyg!
9 Feb 2024
Relativt lätt att montera. Och nästan ingen insyn
14 Feb 2024
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme