solarplexius.se- Logo - reviews

solarplexius.se

761 reviews in the last 12 months1,867 total reviews

Top positive review

10 Mar 2024
Mycket bra passform och enkel montering på kia niro ev 2024, slut resultat bättre en vad jag hade trott från början. 😀

Top negative review

13 Feb 2024
Snabba på att skicka. Bra info om montering. Produkten i sig funkar som sol-/insynsskydd men kan inte rekommendera detta till någon som vill stajla bilen på ett snyggt sätt. Produktutvecklingen borde ha varit rejält mycket bättre på dessa. Ser varken bra ut eller ger någon bra känsla. Plastklipsen som håller ”toningen” på plats är inte heller speciellt bra för ändamålet. Någon form av gummiklipps/list borde vara standard. Vill man snygga till bilen med mörka rutor så är det väldigt mycket bättre att köpa fabrikstonat eller lämna in hos någon som kan sätta ordentlig solfilm.

Reviews for solarplexius.se

Relevance
(24)
Reset
20 Feb 2024
Mycket dålig passform till sidofönster med elhissar.
28 Feb 2024
Tråkigt att höra din upplevelse, Volvo V70 är en av de bilar vi sålt mest toning till och det brukar inte vara några problem. Det är alltid bara att kontakta oss om det är något som inte passar bra så att vi kan lösa problemet. Det går inte att få Solarplexius toning att följa med rutan ner i dörren om det skulle vara problemet.
24 Feb 2024
28 Feb 2024
Tråkigt att se din upplevelse av ditt köp. Vi hoppas alltid att vi får kontakt med de personer som av någon anledning inte är nöjd. Det är alltid bara att ringa eller maila så ska vi se till att lösa problemet
25 Oct 2023
Jag skickade en fråga till er och fick svar efter 5 dagar. Förvisso bad er agent om ursäkt men nu blev hela köpet fördröjt och jag fick lov att betala mer än vad det skulle ha blivit om agenten hade svarat inom den tiden som det står på er hemsida. Nu vill ni att jag ska skicka in ordernummer etc för att få igen lite pengar. Strul!!
5 Sept 2023
Det står ingenting någonstans om att skivan sitter kvar när du öppnar fönstret, och att fönstret därför inte kan användas. Inte heller att man måste installera 4 plastklossar på varje fönster. Detta är för människor utan någon form av estetisk bedömning
6 Sept 2023
Tråkigt att höra din upplevelse gällande informationen kring monteringen av toningen. Om det är något som varit otydligt gällande detta och du inte är nöjd med produkterna när du monterat det så tveka inte att höra av dig till oss, vi ser till att hitta en lösning. Du ska inte ha produkter på din bil som du är missnöjd med
11 Aug 2023
Produktet lever ikke op til markedsføringen Misvisende at det ikke tydeligt fremgår at sideruder ikke kan åbnes efter montering Monteringsvejledning og vidoer er ikke udførlige nok
22 Aug 2023
Stort tack för din feedback. Monteringsanvisningarna håller vi på att uppdaterar just nu och kommer ta med oss din feedback in i det jobbet. Det är absolut ingen mening från våran sida att vara vilseledande på något sätt gällande dörrutorna. Vi skriver på hemsidan att det inte går att hissa ned rutorna när Solarplexius är monterad. Har du köpt toning där dörrutor är inkluderade och du inte vill ha det så är det alltid bara att kontakta oss. Vi ser till att du får tillbaka pengarna för detta och att du enkelt kan skicka tillbaka det
9 Sept 2023

Dålig passform

Köpte hem solarplexius till smårutorna i bakdörrarna men dem var för stora för att passa, när jag försökte ta kontakt svarade de ej.
13 Sept 2023
Tråkigt att höra din upplevelse, om toningen inte passar bra ska du självklart kontakta oss så vi kan lösa problemet. Behöver vi skicka ut nytt om något har blivit fel så gör vi det kostnadsfritt Måndag-Fredag mellan 08-16 ska vi vara tillgängliga på telefon, klart att det kan hända att vi alla står upptagna, då är det bara att ringa igen. Annars finns vi även alltid tillgängliga på mail. Alla uppgifter finns på hemsidan
9 Aug 2023
Formen skurningen var bra men de var de enda. Man ser inte igenom bakrutan så de blev bara ta bort och sätta i soporna.
22 Aug 2023
Tack så mycket för din feedback. Vi rekommenderar dig att höra av dig till oss så vi kan hjälpa till. Är det så att du inte är nöjd med produkterna så hittar vi alltid en lösning Att man inte kan se ut genom bakrutan har vi aldrig varit med om, jag antar att du menar att det är mörkare toning än vad du letade efter. Solarplexius toning är det alltid 90% toningsgrad på med 10% ljusinsläpp
10 Aug 2023
För att det går kolla genom ,som tunnigfolje,jag trodde det skulle samma som tunning .men tack ändå.
22 Aug 2023
Tack för din återkoppling. Solarplexius toning är inte en solfilm som du limmar på rutan. Det stämmer. Men funktionen är densamma när produkten är monterad, du få en tonad ruta som du kan se igenom
14 Jun 2023
Skitsvårt att montera? Dålig passform..
14 Jun 2023
Tråkigt att höra din upplevelse, det ska inte vara komplicerat att montera våra produkter. Tveka inte att höra av dig till oss om något inte är tydligt nog. Vi hjälper självklart till om man behöver hjälp! Det finns även många monteringsvideos på våran hemsida och YouTube som kan hjälpa. Men det är alltid bara att ringa oss så fixar vi det mesta!
16 May 2023
Det tog mycket längre än utlovat att få varan Har inte fått den ännu men ska visst komma i dag
24 May 2023
Väldigt tråkigt att det tog lång tid för din leverans att komma fram samt att det även blev felaktiga produkter med första beställningen så vi fick skicka nytt. Hoppas att du blir nöjd med produkterna nu när dom nya har kommit fram
18 Jun 2023
Tyvärr beställde jag fel storlek, eller fel årsmodell på bilen, så de passade inte
21 Jun 2023
Tråkigt att det blev fel i din beställning. Det är alltid bara att ringa eller maila oss om det skulle hända, vi hjälper självklart till om det behövs när det kommer till vilken bilmodell man har och vad man ska välja på våran hemsida. Behöver vi skicka ut nytt så gör vi det utan kostnad. Vi kontaktar dig och ser hur vi kan lösa problemet
22 Jun 2023
Tyvärr motsvarade det inte förväntan Dålig passform, krångliga, dålig kvalite mm
28 Jun 2023
Tråkigt att höra din upplevelse, det är alltid bara att höra av sig till oss om det är någon som man tycker är krångligt eller inte riktigt förstår, då hjälper vi till. Detsamma gäller passformen, är något fel så ska vi se till att lösa det
8 Oct 2023
Varan e bra fast jag sjuälv fått mindre solfilm till bak dörar nästan 10 mm
11 Oct 2023
Om det skulle vara så att toningen av någon anledning inte skulle passa bra så ska du inte tveka att höra av dig till oss. Vi ser självklart alltid till att lösa dessa situationer om det skulle uppstå. Det kan bero på felaktiga produkter till en specifik bilmodell, årmodell eller annat. Oavsett så skickar vi alltid ut nytt om det skulle behövas för att det ska bli bra
22 May 2023
Sidorutorna passar in, ej något svar Från er mycket dåligt
24 May 2023
Tråkigt att höra din upplevelse med sidorutorna. Jag kan se att vi har pratat med dig tidigare över mail. Självklart vill vi lösa så att detta blir bra för dig. Det är alltid bara att ringa oss om det skulle vara något fel så ordnar vi det. Vi testar att kontakta dig här för att se om det går att lösa
25 May 2023
Produkten passade inte. Slarvigt skuren.
31 May 2023
Tråkigt att höra att du upplever att produkterna inte passade i din bil. Vi har skickat ett mail till dig och du får gärna svara på det så vi kan lösa detta. Om det är fel produkter som är skickade eller om ritningen inte passar till 100% så löser vi självklart så du får nytt från oss
20 Aug 2023
Plastaskit och dessutom fel i leveransen
23 Aug 2023
Tråkigt att höra att du inte är nöjd med produkterna. Om något har blivit fel så är det bara att höra av sig till oss så löser vi självklart det. Om du är missnöjd med produkterna överlag så löser vi självklart det också så du kan returnera produkterna och få pengarna tillbaka
7 Jul 2023
Uteblivet svar från kundservice.
12 Jul 2023
Vi får be så mycket om ursäkt för att ditt mail missades av oss. Du har fått ett svar från oss nu och hoppas att vi kan lösa ditt ärende. Det går alltid att ringa oss under alla vardagar om det skulle behövas
16 Jun 2023
Helt besviken på denna produkt!
21 Jun 2023
Tråkigt att höra din upplevelse men glada över att vi har löst detta med dig Solarplexius toning är ett alternativ till solfilm som inte fungerar på samma sätt som traditionell toning. När man monterar Solarplexius på en dörruta så försvinner funktionen med att hissa ned rutan. Hissar man ned rutan så sitter våran toning kvar. De flesta av våra kunder köper toningen även till dörrutorna då många väldigt sällan använder sig av just bakrutorna. Detta är självklart individuellt och vill man fortfarande kunna använda rutorna där så är det bättre att bara köpa Solarplexius till de fasta rutorna på bilen
5 Jun 2023
Fick fel rutor att sätta i
24 Jun 2023
Inte fått min beställning
28 Jun 2023
Väldigt tråkigt att det blev fel från PostNord med din beställning. Bra att du hörde av dit till oss så att vi kunde skicka ut en ny beställning till dig. Blir det problem med Posten så löser vi alltid detta på ett smidigt sätt utan kostnader för dig som kund. Vi löser dessa problem vid sidan sen med Posten