solarplexius.se- Logo - reviews

788 reviews in the last 12 months1,819 total reviews

Excellent

Top positive review

12 Oct 2023
Enkelheten vid beställning är bra , snabb leverans och utförlig bruksanvisning. Att kanske göra de så kallade flurparna som håller skivorna lite diskretare , kanske annat utförande vore att föredra . När jag beställde så frågade jag om vilken färg det var , det var rökfärgat och så var det . Upplever att resultatet inte blir vad jag trodde då mina rutor hade en svag toning i glaset och då blir det en typ spegel reflekterad ton . Det bör ni ta upp i er reklam och på beställningssidan för att göra era kunder ännu nöjdare vid mottagandet eftersom de då är förberedda på resultatet.

Top negative review

Snabba på att skicka. Bra info om montering. Produkten i sig funkar som sol-/insynsskydd men kan inte rekommendera detta till någon som vill stajla bilen på ett snyggt sätt. Produktutvecklingen borde ha varit rejält mycket bättre på dessa. Ser varken bra ut eller ger någon bra känsla. Plastklipsen som håller ”toningen” på plats är inte heller speciellt bra för ändamålet. Någon form av gummiklipps/list borde vara standard. Vill man snygga till bilen med mörka rutor så är det väldigt mycket bättre att köpa fabrikstonat eller lämna in hos någon som kan sätta ordentlig solfilm.

Reviews for solarplexius.se

Sort by
Relevance
23 Jan 2024

Utmärkt

Är supernöjd med servicen i samband med mitt köp. Snabb leverans och ordentligt och snyggt förpackat. Dessutom bra passform och lätt monterat på alla sätt. Har använt Solarplexus på flera bilar och kommer göra så i fortsättningen också.
24 Jan 2024
Väldigt glada över att du väljer Solarplexius till dina bilar! Tack så mycket för ditt meddelande och hoppas att vi kan fortsätta göra dig nöjd!

Solarplexius till xc60

Det gick snabbt och smidigt att tona bilen. Bra instruktioner och jag tittade även på videon innan jag monterade.
Har köpt från Solarplexius till alla mina tre bilar jag har haft och dom är suveräna med snabbhet och kvalité.
Answer by solarplexius.se
Väldigt glada över att du väljer Solarplexius till dina bilar! Stort tack för din fina feedback!
1 Feb 2024
Snabb leverans och mycket kunnig och trevlig personal de borde fler företag ta efter. Mycket nöjd Niklas
7 Feb 2024
Väldigt glada över att höra din upplevelse! Stort tack för dom fina orden och för att du har valt Solarplexius!
1 Feb 2024

Nöjd

Bra och trevligt bemötande ,lättsamt och enkelt att montera.
7 Feb 2024
Tack för bilden! Ser riktigt bra ut! Glada över att du har valt Solarplexius!

Bra kundbemötande

Förstklassigt kundbemötande och hjälpsamma medarbetare.
Relativt lätt att montera. Och nästan ingen insyn
Answer by solarplexius.se
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme
Lätt att beställa och snabba leveranser
Snabba leveranser och bra personal.
Snabb leverans och bra bemötande 🙂
Answer by solarplexius.se
Väldigt glada över din upplevelse, tack så mycket!
Snabb leverans och fin passform
Snabb leverans och bra produkt
Answer by solarplexius.se
Stort tack för den fina feedbacken!
Snabb leverans och bra grejer👌
Answer by solarplexius.se
Väldigt glada över att höra din upplevelse! Tack för att du har valt Solarplexius
Snabb leverans, bra passform
5 Feb 2024
Lätt och snabbt att montera.
7 Feb 2024
Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme! Glada över att du är nöjd med produkterna!
Snabbt levererat
Answer by solarplexius.se
Stort tack för att du gav oss ditt betyg och att du väljer Solarplexius!
30 Jan 2024
Bra produkt
31 Jan 2024
Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme!