solarplexius.se- Logo - reviews

792 reviews in the last 12 months1,929 total reviews

Excellent

Top positive review

10 Mar 2024
Mycket bra passform och enkel montering på kia niro ev 2024, slut resultat bättre en vad jag hade trott från början. 😀

Top negative review

13 Feb 2024
Snabba på att skicka. Bra info om montering. Produkten i sig funkar som sol-/insynsskydd men kan inte rekommendera detta till någon som vill stajla bilen på ett snyggt sätt. Produktutvecklingen borde ha varit rejält mycket bättre på dessa. Ser varken bra ut eller ger någon bra känsla. Plastklipsen som håller ”toningen” på plats är inte heller speciellt bra för ändamålet. Någon form av gummiklipps/list borde vara standard. Vill man snygga till bilen med mörka rutor så är det väldigt mycket bättre att köpa fabrikstonat eller lämna in hos någon som kan sätta ordentlig solfilm.

Reviews for solarplexius.se

Sort by
Relevance

Bra värmeskydd för hund, etc

Snabbt och enkelt fixat ”gör det själv”. Inget skaller, funkar bra för en bruksbil. Toning med film är en annan skola förstås, blir antagligen mer permanent men också betydligt dyrare. Seriöst företag som tar kundnöjdhet, kvalitet och bemötande på allvar. 👍
Answer by solarplexius.se
Stort tack för att du delar med dig av din feedback och upplevelse! Väldigt roligt att höra att du är nöjd med oss som företag! Tack för att du väljer Solarplexius
2 Apr 2024
Rutor köpta till den 10-12 bilen nånstans och man får alltid bra support av trevlig personal och snabba leveranser. Senaste köpet var till en Volvo V90.
Answer by solarplexius.se
Väldigt roligt att du har valt Solarplexius till så många bilar! Glada över att ha dig som kund! Tack för din feedback och tveka inte att höra av dig till oss om det är något vi kan hjälpa till med
Att ni finns kvar på marknaden. Det var många år sen jag köpte hos er till min volvo v70 v-03. Saknar bild på den. Den är såld sen 2008.
Answer by solarplexius.se
Glada över att du har varit kund hos oss och att du valt att ge oss ditt omdöme! Solarplexius har funnits nu i över 30 år och planerar att fortsätta många år till!
Den fjärde bilen jag har med solarplexus helt suveränt sätt att skydda mot solljus och insyn och så enkelt att montera
Answer by solarplexius.se
Väldigt roligt att du har varit kund hos oss på flertalet bilar! Glada över att ha dig som kund och tveka inte att höra av dig om du någon gång behöver hjälp med något
Mycket enklare än solfilm. Klar förbättring mot tidigare och hundarna blir förhoppningsvis glada.
Lätt att montera fint resultat Mycket nöjd slapp att få härdsmälta som man ofta får med solfilm.
Answer by solarplexius.se
Glada över att höra din upplevelse! Tack för att du valde Solarplexius
24 Mar 2024

Bra produkt och snabb leverans

Väldigt nöjd med produkten . Passade riktigt bra . Ett stort plus för snabb leverans .
27 Mar 2024
Väldigt roligt att höra din upplevelse! Tack för att du ger oss din feedback och att du har valt Solarplexius
9 hours ago
Super bra, såå nöjd, super trevlig kontakt med dom😍 kan vart rekommendera 😍
19 Mar 2024

Utmärkt produkt

Lätt att installera och ger ett bra insynsskydd. Snyggt blir det också.
20 Mar 2024
Stort tack för bilden! Ser ju helt suveränt ut! Tack för att du har valt Solarplexius!
23 Mar 2024
Snabb leverans, lätt att montera, ser riktigt bra ut
27 Mar 2024
Glada över att du är nöjd med oss! Tack för att du väljer Solarplexius
Lite meckigt i början men slutresultatet blev bra!
Jag är nöjd! Lätta att montera och fint blev det!
Answer by solarplexius.se
Roligt att höra din upplevelse! Tack för att du har valt Solarplexius!

Easy peisy!

Super lätt att montera! Jätte nöjd med produkten!
Answer by solarplexius.se
Tack för bilden, ser riktigt snyggt ut! Roligt att du är nöjd med produkterna!

Mycket bra kvalitet och hjälpsam kundtjänst.
Answer by solarplexius.se
Tack för det där extra plusset! Glada över att du är kund hos oss
Det blev jätte bra resultat är jätte nöjd
Answer by solarplexius.se
Väldigt kul att du är nöjd med produkterna, tack för att du har valt Solarplexius
1 Apr 2024
Bästa produkten och suveränt bra service.
Answer by solarplexius.se
Tack så mycket för ditt betyg och positiva feedback! Glada över att du har valt Solarplexius
2 Apr 2024
Enkla och snabba att montera. Jättenöjd.
Answer by solarplexius.se
Tack för att du valt att ge oss din feedback här! Glada över att du har valt Solarplexius
Mycket smidig montering , bra passform.
Answer by solarplexius.se
Glada över att du gillade produkterna och att det gick enkelt och smidigt att montera! Precis som det ska vara Tack för att du har valt Solarplexius!
27 Mar 2024
Snabb leverans, bra och enkel hemsida
Answer by solarplexius.se
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme! Roligt att du är nöjd
31 Mar 2024
Måtten var exakta lätt att montera
Answer by solarplexius.se
Glada att höra din upplevelse! Tack för ditt betyg och att du har valt Solarplexius!