vinylflooringuk.co.ukReviews

: 515Good

4.43

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 21/07/2021
updated on: 18/08/2022
vinylflooringuk.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At vinylflooringuk.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more


certified since: 21/07/2021
updated on: 18/08/2022
vinylflooringuk.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At vinylflooringuk.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more

Reviews for vinylflooringuk.co.uk

196 verified reviews in the last 12 months

515 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


1 year ago 
I sent an email enquiring whether the selected vinyl was the same as my last order. I was surprised by a telephone call explaining that the supplier had changed and the vinyl maybe slightly different. I was most grateful for the call as it enabled me to make my decision whether to risk it or change the design. The subsequent order came very quickly as had the previous two orders. Thank you.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


4 months ago
I ordered a vinyl which was confirmed by email as being in stock. I received confirmation from the delivery company that they had been informed of the order. I also recieved an email from Vinyl Flooring UK to say it had been shipped, only to then be told it was out of stock. Total waste of time.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for vinylflooringuk.co.uk

Filter 
 Sort by Relevance 
(6)
 Verified review
22 days ago
Communication was poor. I was told that I’d have to wait a few weeks for the item I requested & I was happy to do that. After the date of when it should have arrived passed, I rang them and was told it was in stock & would be delivered on the day I requested. That day came & I received an email saying that they couldn’t locate the stock & I was offered a refund. Just a frustrating situation that wasn’t handled well & caused a delay on the works being carried out on my house.
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
17 days ago
Hi, We are sorry for that that the item that you ordered was out of stock and we offered an alterative with a 20% discount but as per your request a full refund has been issued. Regards, -Yusuf
 Verified review
3 months ago
The order comprised of the vinyl as well as the adhesive. Both were scheduled to arrive in 3-4 days but arrived after 7 days and that too incomplete order. The adhesive never got delivered and still struggling to get a refund for the same! The contact number for customer services doesnt work and have to rely on emails which arent prompt either
Report review
 Verified review
4 months ago
Communication is useless. Answered once at start of week and been ignored since. Delivery still not arrived despite saying it would be by today and a tracking number that doesn’t work. Wouldn’t recommend at all tbh!!
Report review
 Verified review
5 months ago
Dealing with the vinylflooringsuk was fine but the courier they used (XDP) was absolutely hopeless. XDP repeatedly cancelled deliveries on the day and then eventually just didn't allow the option to rebook saying there were no dates available. No means of contacting XDP as they don't have a phone contact number that is manned, and don't respond to emails. 2 weeks after the initial intended delivery I just had to cancel it and get a full refund from vinylflooringsuk. Not necessarily their fault, but ultimately they chose which couriers they use, and XDPs online reviews are consistently abysmal.
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
5 months ago
Hi, please accept our sincere apologies on behalf of the courier company XDP, we have reported this issue with their Management, so this won't happen again with any of our future customers, we are also using other reputed courier companies to avoid any such issues. Kind regards Vinyl Flooring UK
 Verified review
1 year ago
Disappointed with this product. One advertising picture shows no cross grain marking whil;st another shows very little. In fact after being down for two days the cross grain marks give the impression of faulty goods. I cannot recommend this product at all
Report review
 Verified review
5 months ago
I paid £2.99 per tiny strip of vinyl. Other companies give much larger sections for free. I did like one of the tiny strips but on principal will not buy from this company.
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
5 months ago
Hi, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused, we have already sent you a bigger cut of sample, the one you have received is not our standard size of samples, it was a mistake from our warehouse for which we are really sorry and make sure won't happen again. Kind regards Vinyl Flooring UK.