vinylflooringuk.co.ukReviews

: 506Good

4.44

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 21/07/2021
updated on: 09/08/2022
vinylflooringuk.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At vinylflooringuk.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more


certified since: 21/07/2021
updated on: 09/08/2022
vinylflooringuk.co.uk is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At vinylflooringuk.co.uk, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to £2,500. Find out more

Reviews for vinylflooringuk.co.uk

191 verified reviews in the last 12 months

506 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


1 year ago 
I sent an email enquiring whether the selected vinyl was the same as my last order. I was surprised by a telephone call explaining that the supplier had changed and the vinyl maybe slightly different. I was most grateful for the call as it enabled me to make my decision whether to risk it or change the design. The subsequent order came very quickly as had the previous two orders. Thank you.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


4 months ago
I ordered a vinyl which was confirmed by email as being in stock. I received confirmation from the delivery company that they had been informed of the order. I also recieved an email from Vinyl Flooring UK to say it had been shipped, only to then be told it was out of stock. Total waste of time.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for vinylflooringuk.co.uk

Filter 
 Sort by Relevance 
(18)
 Verified review
13 days ago
Report review
 Verified review
2 months ago
Ordered some flooring. Courier failed to deliver after 5 days saying my products at their delivery depot Chased up with email- no response Phone call to company stated they would chase courier and call me back by the end of the day. No phone call. In the end, opted for a refund- that I am yet to receive. Based on this, definitely don’t recommend using this company.
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
2 months ago
Hi, As per our telephonic we have resolved the issue and we have also raised this issue with the courier as because of their inefficient and ineffective performance you had to go trough this inconvenience. Thanks Vinyl flooring UK
 Verified review
1 month ago
Am still yet to receive my order.
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
1 month ago
Hi Shannon, Sorry for the delay the item was not in stock and we updated you the same however we have dispatched it now for delivery tomorrow. Regards, -Yusuf
 Verified review
3 months ago
Ordered and no stock, or of the alternative I was interested in, pointless, they need to update their website with availability
Report review
 Verified review
4 months ago
I ordered a vinyl which was confirmed by email as being in stock. I received confirmation from the delivery company that they had been informed of the order. I also recieved an email from Vinyl Flooring UK to say it had been shipped, only to then be told it was out of stock. Total waste of time.
Report review
 Verified review
4 months ago
Gave status order being processed one week later said order dispatched with a note sorry out of stock should we raise a refund, having had my money for a week and starting to arrange the colour scheme for the room around the flooring I’m not impressed
Report review
 Verified review
4 months ago
You advertised a floor that I bought and paid for to be then told it was discontinued. I got my money back with no problem but felt let down that its still advertised on your site ?
Report review
 Verified review
4 months ago
Have not received the goods and with one delivery cancelled have had no notification if when to expect delivery
Report review
 Verified review
5 months ago
Left my flooring in the street as I had gone to the bottom of the road to collect my children from school I was gone 15 minutes max. Luckily nobody stole the item. Forgot my adhesive. I contacted the company to be told my consignment was forgotten and would be delivered within 24 hours which it wasn't. My delivery was then marked as delivered but I’m yet to receive. No idea on the quality of the actual floor as haven’t been able to lay it without adhesive so will now have to wait til the weekend. Definitely will not use these services again.
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
4 months ago
Hi, please accept our sincere apologies for this inconvenience caused, we have to look into this matter on a urgent basis and very seriously, so this won't happen again with any of our customers, please share your order no. so we can get the details and get it sorted. Once again, our sincere apologies for all the disappointment and inconvenience caused. Kind regards Vinyl Flooring UK.
 Verified review
8 months ago
I received only part of my order and when I enquired as to what’s going on. I received an email explaining the issue then just saying ‘hopefully it arrives soon’. And two days later it still hasn’t arrived. My pregnant girlfriend is sleeping on the sofa until the room is sorted and we have no idea when the room will be habitable again. Now if I want to return the two parts that I did receive I have to pay for the return cost and 25% of the total purchase price which will be a pretty penny indeed. I’m fuming. DO NOT USE THIS COMPANY!!
Report review
 Verified review
9 months ago
Selling unsatisfactory and faulty flooring. Not answering the phone after contacting initialling and emailing faulty flooring. This company is not safe to order from. Had a professional fitter to fit the vinyl and upon unrolling the vinyl had creases which were tearing through to the front which is what you can see on pictures. The seller said maybe I had received an end roll and told me to email pictures. Still no response, collection or refund of fault flooring.
Report review
 Verified review
7 months ago
The flooring never arrived and the proof of delivery was the front of a house that isn’t mine and a packing slip with the words front door on, the picture doesn’t even show the flooring being delivered to the front door, it doesn’t show any flooring at all! We have had to buy flooring in person to get it down in time and heard no response upon requesting a refund. Absolutely awful customer service really.
Report review
 Verified review
10 months ago
Product never arrived! Said they would do a bank transfer so I got my refund straight away so I could order more vinyl but they didn't! They knew my situation, false promises! Courier company they use is useless! Look at the reviews for Tuffnells online and you will see!
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
10 months ago
Hi Hazel, we have checked your case and can confirm that it was our supplier's and courier's mistake, but as I can see the emails thread, we kept you informed on each and every stage and had immediately issued the full refund back to your amount when you asked for it and was not ready to wait, still please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. Thanks Vinyl Flooring UK.
 Verified review
7 months ago
Ordered some vinyl flooring and it turned up shorter than the size I paid for so unless I want a join it's no good to me...I've email saying these issues but have had no response.. poor service indeed !!!
Report review
 Verified review
1 year ago
Sent wrong floor didn’t seem that bothered in sorting. Waiting for them to get it right meant I get it tomorrow but had no notifications yet!!
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
1 year ago
Hi Sarah, please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused. We accept the fact that it shouldn't have happened and we had dispatched the correct item on Monday for delivery yesterday. Unfortunately, due to 3rd party courier services the parcel got delayed and it's out for delivery today.
 Verified review
9 months ago
I still have not received my order. No one answering the phone in customer services, email not acknowledged
Report review
 Verified review
10 months ago
Took payment from me even though item was out of stock with-a replenishment lead time of over eight weeks!!
Report review
Answer by vinylflooringuk.co.uk
10 months ago
Hi David, sorry for any inconvenience caused, seems like there's some kind of confusion, as you ordered on 1st Oct. within hours we told you your order is out of stock till 11-Oct, you asked for a refund on 4th Oct which was issued to you on there and then, still our sincere apologies for any inconvenience caused. Regards Vinyl Flooring UK.
 Verified review
9 months ago
We received vinyl flooring with a hole in
Report review