archiproducts.com/enReviews

: 426GoodCertified

Details
Contact
Contact
Edilportale.com SpA
Via Loiacono, 20 B
70126 Bari
Italy
Authorised representative
Ferdinando Napoli

Reviews for archiproducts.com/en

4.23/5.00
Good
How is the rating calculated?

68 reviews in the last 12 months

65 %
15 %
4 %
10 %
6 %
426 total reviews

What other customers say about their experience with archiproducts.com/en

14 days ago
Very happy
 Verified review|
14 days ago
Perfect and fast service
 Verified review|
14 days ago
Amazing handmade product and packaged wonderfully for the long journey to the US. Love my goccia lights!
 Verified review|
15 days ago
Awful company, incompetent and inexperienced in terms of customer service and delivery
 Verified review|
 Answer by archiproducts.com/en
14 days ago
Dear Customer, we are really sorry for this message. We tried to do the best with your order and to deliver it as requested within 5th June. When your received it, you told us that one chair had problems with the valve and that the colour was not okey for you. That's why we picked up the order and refunded you for the total. Best regards
17 days ago
Siete i migliori!!!
 Verified review|
19 days ago
Ordered interlocking tiles May 27th. On the 30th I asked if I could add a few more to order but was told it couldn't be amended. Tiles arrived 9th June but 17 of 24 were damaged. They responded quickly so I sent photos. On June 11th I was told they would order 17 replacements. On 22nd I emailed as I had not heard anything. Got reply next day to say they were going to email Onek. Nothing since.
 Verified review|
19 days ago
I received a glass light which broke while in transit. Communicated this to Archiproducts and they were very kind and open to replace the item. Packing also significantly improved to protect the fragile item. Two thumbs up! Will definitely shop with them again!
 Verified review|
23 days ago
My item never shipped, and when I asked to cancel the order after over two months of patiently waiting the company refused. I was told I could wait to receive the item once it ships at an undetermined date, pay for the return shipping myself from the US to Italy, and then start the refund process. Save yourself the headache don’t order from here.
 Verified review|
 Answer by archiproducts.com/en
21 days ago
Dear Stephanie Davis, we are sorry for this situation and for the delay on your order. Because of the delay we cancelled your order on 22nd May and we refunded you. I hope you can find new products on our website. Best regards
24 days ago
Great service, great delivery and great product. Would strongly recommend to family and friends. I love it!!
 Verified review|
1 month ago
Goods arrived as described. Delivery was a little longer than promised but considering Covid situation not surprising. proactive communication would have helped.
 Verified review|
1 month ago
Perfect, no problems at all.
 Verified review|
1 month ago
Excellent service and table is everything we hoped. The storage section is NOT waterproof so something to keep in mind when keeping it out in the garden even though it states indoor or outdoor.
 Verified review|
1 month ago
Overall very good experience. Will possibly use it again.
 Verified review|
1 month ago
All good, this time delivery take longer, but completely understandable due the world current situation. Thanks to all the archiproducts guys who stayed online and caring of customers in such difficult times we had to go through.
 Verified review|
1 month ago
Good
 Verified review|
1 month ago
Excellence requires no comment.
 Verified review|
1 month ago
The service I receive from archiproducts.com is always excellent - my latest order arrived from Milan as easily as if it had been sent from just around the corner here in Yorkshire! (much appreciated in these difficult times)
 Verified review|
1 month ago
Due to the coronavirus, the goods was delivered late. However, the deliver team sent the delivery updates regularly. I love this service as it made me no more worry about the delivery status.
 Verified review|
2 months ago
Simple website to use. Excellent products
 Verified review|
2 months ago
Beautiful product, good follow up and communication.
 Verified review|