Hattshoppen.se

18 reviews in the last 12 months59 total reviews

Good

Top positive review

23 Jul 2023
Hittade vad jag sökte, beställde, skaffade konto och varan levererades vid min dörr inom en vecka!

Top negative review

10 Jun 2023
Omöjligt att beställa med kreditkort, både Amex och Mastercard som enligt er hemsida ska fungera. Korten fungerar för inköp på internet

Reviews for Hattshoppen.se

Filter
Relevance
28 Mar 2024
Snabbt och enkelt! Rekommendera varmt!
3 Apr 2024
Bästa kund, Vi tackar dig så mycket för din uppskattning av vår onlinebutik. Vi är glada att du hade en bra upplevelse att köpa hos oss! Med vänliga hälsningar, Hattshoppen Team
28 Mar 2024
Inget att anmärka på
3 Apr 2024
29 Feb 2024
Färger på webben stämmer dåligt överens med produkter
8 Mar 2024
Bästa kund, Vi tackar dig så mycket för din recension av vår onlinebutik. Vi beklagar att du inte är nöjd med ditt köp. Vi kommer att skicka ett e-postmeddelande till dig för att klargöra problemet. Vi vill också påminna dig om att du har 100 dagar på dig att returnera oönskade varor till oss, och att vi står för returfraktkostnaderna. Med vänliga hälsningar, Hattshoppen-team
4 Mar 2024
8 Mar 2024
Kära kund, Vi tackar dig hjärtligt för din uppskattning av vår onlinebutik. Med vänliga hälsningar, Hattshoppen Team
27 Jan 2024
Toppen! Säker leverans och motsvarade färg och kvalite.
30 Jan 2024
1 Feb 2024
14 Feb 2024
1 Jan 2024
25 Jan 2024
25 Jun 2023
Storleken som uppgavs stämde inte alls. Den var 64 cm och den skulle vara Max 62 cm. Det fungerade ju inte alls. Dåligt!
11 Jul 2023
Kära kund, tack för din recension och ursäkta: du beställde XXL 62-63 och tyvärr faller vissa modeller av märket Stetson lite större i storlek. Men naturligtvis kan du alltid byta (kostnadsfritt) till en mindre storlek. Enligt våra uppgifter valde du dock en återbetalning. Med vänliga hälsningar, ditt team Hattshoppen.se
23 Jul 2023
8 Jun 2023
Varorna är av högsta kvalitet , leverans funkar perfekt , kommunikation kunde dock vara bättre.
BF
Bo F.
Nyköping
6 Sept 2023
Ett ställe där du kan hitta hattar i alla storlekar och former och flera bra märken
21 Sept 2023
7 Jun 2023
Perfekt rakt igenom - Hatshoppen rekommenderas varmt!
28 May 2023
Hatten var så fin som man hoppades. Tack.
SA
Stig-Åke A.
Gothenburg
22 Sept 2023
Enkel att beställa. Snabb och leverans
29 Sept 2023
28 Jul 2023
Snabbt och ett stort utbud!
2 May 2023
Bra service fina hattar