www.best2serve.comReviews

: 1,205GoodCertified

Details
Contact
Contact
Ingram Micro Commerce EMEA B.V.
Energieweg 2
5145NW Waalwijk
Netherlands
Trade register
Kamer van Koophandel 17230750
Authorised representative
Reinder van der Werf

Reviews for www.best2serve.com

4.23/5.00
Good
How is the rating calculated?

288 reviews in the last 12 months

68 %
14 %
3 %
4 %
11 %
1,205 total reviews

What other customers say about their experience with www.best2serve.com

Sort order Latest first
1 week ago
I ordered this service because my printer was out of warranty. When I spoke to HP directly they told me that I didn’t need it as I pay for my ink monthly. I have emailed to request a refund as advised by HP but have heard nothing from you and still haven’t had a refund.
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
1 week ago
Unfortunately we didn't receive your request. Can you please send your request to helpdesk@best2serve.com. Best regards, Judith, Best2serve
3 weeks ago
SO FAR RUBBISH, YOU HAVE SENT THIS RATING REVIEW WITHIN 2 MINS OF ME PLACING A SERVICE CALL AND PAYING £17.99. I AM STILL WAITING FOR THE EMAIL CODE CONFIRMATION TO DO THE SERVICE CALL
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
3 weeks ago
Unfortunately we have had an issue that prevented the E mail including the phone number and service code to be sent. In case you have still not received the Email, please reach out to us via helpdesk@best2serve.com and we will provide you with the required data. Thank you for your understanding.
4 weeks ago
could not get through on phone line at all after paying let alone instant access Support hyperlink didnt work Got through to actual HP staff on another number who fixed it
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
3 weeks ago
We regret that the technical phone support could not be reached. Your order has now been refunded and you have been informed by email. Best regards, Mireille, Best2serve
My PC was not fixed and I have not heard anything from customer support. Very poor service and no refund as promised.
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
1 month ago
We’re very sorry to hear that you are not satisfied with the service that you have received. We will inform HP technical support of your feedback, so that in the future this will not happen again. Sincerely, Judith, Best2Serve
1 month ago
Crap service , got nothing but a what’s app chat for £35 to tell me what I already knew from the internet
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
1 month ago
We’re very sorry to hear that you are not satisfied with the service that you have received. We will inform HP technical support of your feedback, so that in the future this will not happen again. Sincerely, Judith, Best2Serve
Cost me over 10 pound never materialised beware of ordering Cds software for your printers,firm is rubbish you cant contact them ,never agai
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
2 months ago
We regret that you had problems to reach us, you can contact us via helpdesk@best2serve.com. We would like to ask you to contact HP technical support on 0207 660 3115. They will advise you on the steps to take. Sincerely, Judith, Best2Serve
The technician managed to get the desktop to scan but did not fix the problem, I am unable to feed scan since downloading HP updates the updates have affected the desktop. Not the service I was expecting, I now have a desktop that does not work properly.
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
2 months ago
We are sorry to hear that our technician could not fully solve your problems. If you are in need of extra support, please contact us again. Best regards, Mireille, Best2serve
I have not received my product. I sent emails and tried their customer service and I am waiting for refund. Customer service told me they would send an email confirming refund which never happened I regret dealing with them
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
3 months ago
We have now cancelled and refunded your order. A confirmation is sent by email. If you have any question left you can reach us via helpdesk@best2serve.com. Best regards, Mireille, Best2serve
3 months ago
I ordered this product for my printer. The first time I tried to order there was no confirmation on whether the transaction had completed so I tried again this time it did but I've received no email confirming it or instructions on how to use it. I checked my bank account and I have been charged twice for something I don't know how to use and have had no reply from customer service. Not happy.
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
3 months ago
Unfortunately we didn't receive any message from you. We have now cancelled and refunded one of your orders. A confirmation will be sent by email. If you have any question left you can reach us via helpdesk@best2serve.com. Best regards, Judith, Best2serve
4 months ago
Not delivered after 17 days
 Verified review|
The terms and conditions were not available to me after completion and payment for cover/
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
4 months ago
We would like to confirm that together with the warranty extension contract that was sent to you by E mail, you should have received the terms and conditions related to the HP Care Pack. Please contact us at helpdesk@best2serve.com in case you would lie to receive a copy of the terms and conditions. Best regards, Helpdesk Best2Serve
5 months ago
had to pay before I could get speaking to anyone other than a ROBOT and then the first thing I had to confirm was that I was buying your ink before I recieved any help. HP do not care about customer service just increasing their bank balance. Shocking service, will not purchase HP products again
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
5 months ago
Dear Ms, Thank you for your review. We are sorry to hear that you did not have a good customer experience contacting our help desk. We do hope your initial problem was solved by us. Best regards, Mireille, Customer Service Best2Serve
5 months ago
Ordered a warranty extension for a product purchased Jan 2019 with warranty set to expire Jan 2020 and for no reason at all the original warranty date was set back to start from October 2018 and the new warranty set from this start date. The other, identical laptop purchased at the same time had its warranty updated without issue. Needless waste of time. Very poor service. Not recommended.
 Verified review|
Have no idea how McAfee is installed, supported, or even used. After speaking to your staff today I wish to cancel this worthless contract immediately and expect a full refund in due course. I am appalled at the service HP has provided and will never purchase HP products again based on this experience.
 Verified review|
6 months ago
There seemed to be no conceivable way to contact you. You reference to the HP phone number for support if no answer was forthcoming was odd, especially as HP UK stated they had no knowledge of your firm.
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
5 months ago
Dear Mr. Noble, We are sorry to hear that it was unclear to contact the HP support department. Our contact details are stated on the website and HP should certainly know Best2Serve. If you have any questions, you can contact us via the following email address: helpdesk@best2serve.com Kind regards,Margret.Best2Serve
6 months ago
If you sorted your website out I wouldn't have had to use you at all - full stop
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
6 months ago
We are sorry to hear that you are not content with our website and products. If you wishes to discuss this further, you are welcome to contact us via helpdesk@best2serve.com. Best regards, Mireille, Best2Serve
6 months ago
I ordered the goods eight days ago and they have not arrived. I am not very pleased.
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
6 months ago
Your order has been dispatched on 11th of November. Please note that the delivery can take up to 10 business days from the moment the order is sent. Thank you for your understanding.Best regards, Judith, Best2serve
6 months ago
I bought full protection for two years for my HP laptop as I paid 58£. Later I created my account on their website, but unfortunately the website didn't have the correct number of my order as said that no exist that order. Try to contact them but virtually assistant given to me stupid answers Don't trust them... You haven't no one to give you hand... Only virtually helped..
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
4 months ago
Thank you for your comment. We would like to inform you that whenever you have a question related to the HP Care Pack you have bought for your HP Laptop (17-by0511na), you can call the phone number written in the contract you were sent by Email. Our colleagues will be more than happy to assist with any question you might have. Best regards, Helpdesk Best2Serve
Nobody contacted me to fix my printer problem. I managed to sort it out myself. As it is guaranteed I would like to claim my money back.
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
7 months ago
Dear customer, We have now cancelled and refunded your order accordingly. The funds will be credited to your credit card account in about 10- 12 business days. Thank you for your understanding. Best regards, Mireille, Customer support Best2Serve
still not received any thing or feed back , poor service how many month know
 Verified review|
 Answer by www.best2serve.com
7 months ago
We have sent you an email on the 28th of July with the information regarding your purchase. We just have resent it, please check your spam folder in case you don't receive it. Best regards, Judith, Best2serve