Tapet.com- Logo - reviews

29 reviews in the last 12 months71 total reviews

Good

Top positive review

4 Dec 2023
Flotte klare billeder og gode farver. God solid og kraftigt tapet. Manglede dog meget en ordentlig vejledning med billeder, hvordan man satte det op og hvilke redskaber man skulle bruge til at gøre hvad - det var min første gang.

Top negative review

27 Mar 2024
jeg har lige klaget over den modtagne vare. 1 tapetklisterposen var utæt ved modtagelse, faktisk inden pakken blev åbnet, så det dryssede ud fra alle små åbninger i pakken. Da vi åbnede pakken blev det værre, alt (undtagen tapetet) var der pulver på. Vi savner også en dansk manual, den vedlagte var på hollandsk, fransk, engelsk og tysk.

Reviews for Tapet.com

Sort by
Relevance
Reset
27 Mar 2024

Pakken var fyldt med tapetklister fra en utæt limpose

28 Mar 2024
Vi beklager, at emballagen er blevet åbnet. Vi vil gøre, hvad der er nødvendigt, og refundere dig for omkostningerne til limen.
6 Jan 2024
Har købt tapet og tapetlim. Har kun modtaget tapetet. Håber det er en fejl og venter stadig på svar fra på mail
19 May 2023
Tapetet er en helt anden farve end det der vises på hjemmesiden. Skulle have været beige/sandfarvet men er nærmere lyserødt
22 May 2023
Hvor irriterende, at du ikke er tilfreds med produktet. Vi har også modtaget din klage med posten. Vi vil tage din klage i betragtning. Vi vil med glæde hjælpe dig videre!
17 Apr 2023
Vi har ikke fået nogen pakke leveret Se at få det bragt iorden
18 Apr 2023
Vi forstår din skuffelse! Vi synes, det er en skam, at vi har fået en dårlig evaluering på grund af forsinket levering. Det ser ud til, at din adresse ikke er korrekt. Vi har sendt dig en e-mail. Hav en god dag!