Tapet.com- Logo - reviews

32 reviews in the last 12 months69 total reviews

Good

Top positive review

4 Dec 2023
Flotte klare billeder og gode farver. God solid og kraftigt tapet. Manglede dog meget en ordentlig vejledning med billeder, hvordan man satte det op og hvilke redskaber man skulle bruge til at gøre hvad - det var min første gang.

Top negative review

19 May 2023
Tapetet er en helt anden farve end det der vises på hjemmesiden. Skulle have været beige/sandfarvet men er nærmere lyserødt

Reviews for Tapet.com

Sort by
Relevance
15 Jan 2024
Alt var som det skulle være. Tapetet kom endda dagen før
3 Jan 2024
Nemt og virkelig flot tapet.
16 Jan 2024
6 Jan 2024
Har købt tapet og tapetlim. Har kun modtaget tapetet. Håber det er en fejl og venter stadig på svar fra på mail
4 Dec 2023

God kvalitet, flotte og klare billeder

29 Nov 2023
Billede tapet til fornuftige priser, kommer fra Holland og var her efter 4dage
29 Nov 2023
Hurtig levering
2 Dec 2023
7 Nov 2023
God kvalitet og let at sætte op efter vejledning
21 Nov 2023
19 Sept 2023
Godt udvalg af flotte tapeter. Relativt let hjemmeside. Dog svært at finde ud af hvordan man skifter sprog. Knappen hvor der står at man kan se tapetet på sin hjemmevæg virker ikke på computer. mobiltelefon eller ipad.
21 Sept 2023
Det var som jeg ønskede det skulle være. Jeg skulle nok ha bestilt en hobbykniv af bedre kvalitet 🙈. Det tog mig kun halvanden time at sætte op og jeg har aldrig prøvet det før. Er super tilfreds.😃👍
7 Apr 2023
Super kundeservice. Efterlyste et specifikt motiv til min væg, som de fandt og fik trykt specielt til mig. Hurtige svar og mit tapet var pakket fint og kom uden skader.
10 Oct 2023

Billigt og hurtig levering.

Har mange produkter. Billigt, samligne med prise her i danmark. hurtig levering. Lidt minus fordi man kan ikke får varer aflevere uden at nogen skal være på adresse.
25 Jun 2023
Dette var en lille ordre, men det gik helt smertefrit, har fået hvad jeg bestilte og det fremstår som ret god kvalitet. Jeg er tilfreds
16 May 2023
Hurtig levering, pakket godt ind. Gode produkter, der er nemme at montere. Meget tilfreds med resultatet. Super flot tapet.
9 Apr 2023

Meget tilfreds

Hurtig levering og fototapetet levede op til forventningerne i farverne.
10 Aug 2023
Lækkert tapet, som farven på billedet, ok hurtig levering
1 Aug 2023

Godt tilfreds

Hurtig levering, nem opsætning og godt produkt.
4 Jul 2023
Lindt længere leveringstid end lovet