moowy.nl

288 reviews in the last 12 months2,073 total reviews

Excellent

Top positive review

23 Apr 2023
De levering was prima. Mijn gras had een groene doffe kleur. Intussen ziet deze er mooi frisgroen uit. Ik had ook graszaden besteld. Dit is minder goed gelukt. Enkel op de grote kale plekken doen de zaadjes het goed. Maar op kleine plekken tussen het gras lukt het niet. Ik vermoed eerder dat dit tgv het minder warme weer is. Verder vind ik de filmpjes en adviezen via mail heel goed. Het is een goede begeleiding van hoe je stapsgewijs je gazon terug in orde krijgt.

Top negative review

19 Mar 2024
Heb een bestelling gedaan en nog niks ontvangen......... Als je het wil bekijken zou ik het heel tof vinden..... De bestelling was in aantocht , want kreeg een mail van Post NL . Het adres was niet juist , was de verkeerde straat genoteerd . Ben daar dan geweest ze hebben mij gezegd dat het terug gestuurd is !!! Heb ook een mail gestuurd naar Post NL met het juiste adres en hoop dat de bestelling heel snel aankomt !!! MVG,, DE SITTER DIRK KLOOSTERSTRAAT 18 9572 SINT-MARTENS-LIERDE 0476 988509 TOT SNEL;;;;;;;;;;;
DD
Dirk D.
Sint-Martens-Lierde

Reviews for moowy.nl

Sort by
Relevance

Zo kan het dus ook....

Heldere website met duidelijke beschrijvingen van de producten. Flexibiliteit qua grootte van de tuin. De bevestiging van de bestelling werd gevolgd door een mail met de gedetailleerde beschrijving van hoe de aangekochte producten gebruikt dienen te worden. De verpakkingen mistaan zeker niet in mijn (voor het overige nogal rommelige) opbergruimte. De informatie en communicatie ivm de levering kan beter maar dat ligt niet bij Moowy.

Super handige product

Zeer praktisch in gebruik en in mum van tijd heb je alle onkruid weggehaald. Het is ook zeer praktisch om onkruid tussen je boomschors uit te trekken. Zeker een aanrader!
2 Apr 2024
Super service! De volgende dag in huis. Product doet wat het moet doen en je krijgt heel wat tips via mail voor het goed onderhouden van je gazon!
Door de regen heeft het la´g geduurd eer het opkwam, maar nu zie je het goed opkomen, het heeft alleen wat langer geduurd, maar alles komt goed.
Snelle en correcte levering. Daarna nog mails ontvangen met advies omtrent aanleg en verder onderhoud van het gazon.
20 Mar 2024
Snelle en correcte service. Goede opvolging en prima informatie. Resultaat een gazon die herstelt en mooier wordt.
JC
Jochen C.
Zonhoven-België
Zeer tevreden over de geleverde producten, alsook de werking ervan. Ik blijf verder bestellen, mesten en maaien!!
2 Apr 2024
Prima werkende producten zoals jullie beloofde,alles altijd op tijd geleverd, heel goed uitgelegd,gewoon top!!
CB
Chris B.
BELGIE
snelle levering maar bijzonder jammer dat ik de tuinkalender bij eerste bestelling niet mocht ontvangen ...
29 Mar 2024
uitstekende service, duidelijke en begrijpbare richtlijnen bij de geleverde producten.
18 Mar 2024
kwaliteit van de geleverde goederen in uitstekende verpakking en de snelle levering.
15 hours ago
Voor mij de perfecte firma. Altijd goed advies. Goede producten en snelle levering.
25 Mar 2024

Doet wat het moet doen

Goede product beschrijving, ok prijzen, goede, niet te ingewikkelde experience
22 Mar 2024
Voor mij één van de beste graszaden. Sterkgras en snel een verzorgd grasperk;
SH
S H.
Turnhout

Netjes

Zeer snelle en correcte levering van onze meststoffen
14 hours ago
Top producten met goede informatie. Vlotte levering
GS
guido s.
sint job int goor
gewoon heel goed wat beter kan ik zou het niet weten
27 Mar 2024
Goeie uitleg om de goeie producten te gebruiken.
27 Mar 2024
Hulpvaardig goed product en snelle levering
CO
C O.
Kortenberg
Snelle levering, goede producten en advies