Date of publication
25/07/2019
Date of order
10/07/2019
25/07/2019
Excellent service thank you
2.00
Poor

Dr Fox replies: 26/07/2019
Thank you for your review. We think you may have ticked 2 stars by mistake - this happens sometimes.

Date of publication
10/07/2019
Date of order
25/06/2019
10/07/2019
Delivery and customer service not satisfactory
2.33
Poor

Dr Fox replies: 11/07/2019
Hello. Thank you for your review, we are sorry to hear this. The delivery of your parcel was attempted but the address was not accessible. Royal Mail confirmed they would try and redeliver the following day. We emailed this information and asked you to contact us if this was not received. If you have not received this please let us know and we will either resend or refund. Best regards

Date of publication
26/06/2019
Date of order
04/06/2019
26/06/2019
I complained but was sent the same thing again
2.33
Poor

Dr Fox replies: 27/06/2019
Thank you for your review. I have reviewed your messages to our customer service staff, and see they provided a partial refund as goodwill, and enquired which brand was preferred for future orders. No reply was received and the same item was then ordered again with no brand preference indicated. Customer service staff will contact you again to resolve. Best regards

Date of publication
23/06/2019
Date of order
06/06/2019
23/06/2019
As always, first class service.
2.33
Poor

Date of publication
18/06/2019
Date of order
04/06/2019
18/06/2019
Can not give a rating on customer service as did not speak to anyone, but the product was rubbish as it did not work at all ,, what a waste of money
2.00
Poor

Dr Fox replies: 19/06/2019
Thank you for your review, and sorry to hear you were disappointed with medicine supplied. All medicine supplied is UK licensed. Patients can indicate a brand preference if they have one when ordering. Unwanted medicine can be returned for a refund.

Date of publication
02/06/2019
Date of order
18/05/2019
02/06/2019
never again
2.33
Poor

Date of publication
24/05/2019
Date of order
10/05/2019
24/05/2019
Product no where near as good or effective as previous , wouldn’t come here again , disappointed totally
2.33
Poor

Dr Fox replies: 25/05/2019
Thank you for your review, and sorry to hear you were disappointed with medicine supplied. All medicine supplied is UK licensed. Patients can indicate a brand preference if they have one when ordering. Unwanted medicine can be returned for a refund.

Date of publication
23/05/2019
Date of order
08/05/2019
23/05/2019
Item never received.
Only rating 2 stars as quick refund.
2.00
Poor

Date of publication
11/05/2019
Date of order
26/04/2019
11/05/2019
Having made a complaint I thought the response was at best cursory at worst scripted. I thought CQC were vigilant about complaints and responses.
2.33
Poor

Dr Fox replies: 12/05/2019
Thank you for your review, and sorry to hear you were not happy with some aspects of the service. Having reviewed the complaint and response, including refund offered, we feel it was dealt with appropriately by our staff.

Date of publication
21/04/2019
Date of order
06/04/2019
21/04/2019
Poor communication
2.33
Poor

Dr Fox replies: 23/04/2019
Thank you for taking the time to leave a review. Your order was declined for clinical reasons and refunded in full. The doctor sent you an explanatory message about this on the same day.

Date of publication
27/03/2019
Date of order
12/03/2019
27/03/2019
Good
2.33
Poor

Dr Fox replies: 28/03/2019
Hello. Thank you for your review, we think you may have clicked two stars by accident, this happens sometimes. Best regards

Date of publication
14/03/2019
Date of order
27/02/2019
14/03/2019
good
2.00
Poor

Dr Fox replies: 15/03/2019
Thank you for this review. We think two star has been clicked by mistake. This happens sometimes. Best regards

Date of publication
01/03/2019
Date of order
14/02/2019
01/03/2019
Ok only used half so unsure yet
2.33
Poor

Dr Fox replies: 02/03/2019
Thank you for taking the time to leave a review. Please let us know if you are not happy with your medication.

Date of publication
25/02/2019
Date of order
10/02/2019
25/02/2019
Arrived promptly
1.67
Poor

Date of publication
17/02/2019
Date of order
17/02/2019
17/02/2019
I ordered the viagra product at the price advertised but they sent sildenafil product instead .
If I wanted the the other brand I would have bought it at half the price from an online pharmacy.
I feel cheated as they advertised one brand but send something cheaper but still charge the higher price .
WHAT A RIP OFF THIS IS ONE UNHAPPY CUSTOMER BUYERS BEWARE
2.00
Poor

Dr Fox replies: 18/02/2019
Thank you for this review. You ordered sildenafil (generic Viagra), which is one third of the cost of the branded Viagra. Orders can be check in 'your account' area. We do not substitute one medicine for another or supply something different from what is ordered. We hope this information is of help. Best regards

Date of publication
13/01/2019
Date of order
17/12/2018
13/01/2019
Order delivered after 8 days, when the service was 24-48 hours. Late delivery was one poor element, but the customer service when called did not understand this wasn't acceptable and did not offer support. I would not recommend.
2.33
Poor

Dr Fox replies: 14/01/2019
Thank you for your review, and sorry to hear you were not happy. The order was placed 9:14pm on 17/12/2018, despatched next day via Royal Mail Tracked 24 service. Tracking shows item was delivered 21/12/2018. A 3 day delivery time is longer than usual - customers were advised to expect delivery delays over busy festive period. Staff responded within 35 minutes of your enquiry & have followed up.

Date of publication
20/12/2018
Date of order
03/12/2018
20/12/2018
I am using doctor Fox’s service all the time and I am very happy. Thank you. Merry Christmas and Happy New Year everyone
2.33
Poor

Dr Fox replies: 21/12/2018
Thank you for this review and kind words. We think two star has been clicked instead of five. This happens sometimes. Best regards

Date of publication
15/12/2018
Date of order
29/11/2018
15/12/2018
First class service.
2.00
Poor

Dr Fox replies: 16/12/2018
Thank you for this review and kind words. We think two star has been clicked instead of five. This happens sometimes. Best regards

Date of publication
09/12/2018
Date of order
23/11/2018
09/12/2018
Spedra product purchased is not fit for purpose.
1.67
Poor

Dr Fox replies: 10/12/2018
Thank you for this review. Sorry Spedra did not work. As with many medicines responses to treatment vary. An alternative medicine, of which there are several, may work better. Best regards.

Date of publication
08/12/2018
Date of order
23/11/2018
08/12/2018
Excellent service I have nothing to complain but recommend to friends.
2.33
Poor

Dr Fox replies: 09/12/2018
Thank you for this review and kind words. We think you have selected the wrong star rating. This happens sometimes. Best regards

Date of publication
06/12/2018
Date of order
20/11/2018
06/12/2018
I am sorry to say but these tablets are not effective.. I felt after using for a week that why did I purchase it and it's waste of money...

Guys, can you do anything?
2.33
Poor

Dr Fox replies: 07/12/2018
Sorry to hear the tablets did not work for you. They usually work very well as shown by other reviews. Our admin team have contacted you directly to resolve. As a fully UK regulated service all medicine is UK licensed & genuine, the same as on an NHS prescription. Unwanted medicine can be returned for a refund. Patients can request a specific generic brand if they have a preference - Dr Fox team

Date of publication
27/09/2018
Date of order
27/09/2018
27/09/2018
Total waste of money the pills are a scam
2.33
Poor

Dr Fox replies: 28/09/2018
Sorry to hear the tablets did not work for you. They usually work very well as shown by other reviews. Our admin team have contacted you directly to resolve. As a fully UK regulated service all medicine is UK licensed & genuine, the same as on an NHS prescription. Unwanted medicine can be returned for a refund. Patients can request a specific generic brand if they have a preference - Dr Fox team